Szukaj

Lista ocen BMW Seria 5 F10-F11 (120) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 97 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
2,0
~Krisbass
BMW Seria 5 F10-F11
Limuzyna 530d 245KM 180kW
Mam problem ściągania w prawo !! Trzymali w naszym polskim serwisie ,robili 7 czy 8 jakiś kroków lecz nic nie dało. Auto wylądowało w Berlinie.Tam cos robili przez 2 tyg. ale nic nie napisali co... Jest lepiej ale dalej ciągnie w prawo i przy dużej prędkości już od 160 trzymam kierownicę prosto i od czasu do czasu lekko autem \"majtnie\" w lewo bądź w prawo..Czy ktoś wie o co chodzi ?? Będe wdzięczny !! Pozdrawiam!
5,0
~Tomek JG
BMW Seria 5 F10-F11
Touring Facelifting 520d 190KM 140kW
Jeśli nie miałeś auta z pneumatyką z tyłu to szykuj się na płynną, delikatną a zarazem pewną w zakrętach jazdę. Doganiasz kolumnę samochodów i zastanawiasz się dlaczego oni w zakrętach "pchają" swoje samochody???? Kiedy wyprzedisz i spojrzysz na zegary to ... zdejmiesz nogę z gazu i wątpliwości ustąpią :). Obuty w kapcie o rozmiarze 245/45r18 działa wyśmienicie.
5,0
~beorg
BMW Seria 5 F10-F11
Limuzyna 520d 184KM 135kW
Jak już wspomniałem na początku tylny napęd daje niesamowitą przyjemność z jazdy i wyczucie samochodu. Siły napędowe nie przenoszą się na układ kierowniczy. Czuć bardzo dobre wyważenie samochodu i precyzję układu kierowniczego. Miałem kilka sytuacji krytycznych i dzięki przewidywalności samochodu oraz doskonałemu systemowi stabilizacji jazdy wszystko skończyło się dobrze.
4,0
~JJ
BMW Seria 5 F10-F11
Limuzyna 530d 245KM 180kW
Oczywiście jest super ale mam krytyczne uwagi: przód nurkuje i sie podnosi (minimalnie ale wcześniej tego nie było), przy poprzecznych nierównościach wyraźnie stuka zawieszenie z przodu i z tyłu. Przy tym momencie obrotowym powinien byc napęd na 4 koła - na mokrym systemy co chwila \"ratują\" kierowcę i spowalniają auto
5,0
~Biszkopt
BMW Seria 5 F10-F11
Touring 520d 184KM 135kW
Mogło by być trochę bardziej komfortowo, ale w zamian za to mamy bardzo precyzyjne prowadzenie. W porównaniu do E90 jest dużo bardziej wygodnie, w porównaniu do starego Volvo S80 jest mniej wygodnie. Ale w zamian prowadzenie jest jak po sznurku, zwłaszcza jak na tak duże i ciężkie auto.
2,0
~Robert
BMW Seria 5 F10-F11
Limuzyna 520d 184KM 135kW
W moim przypadku pojawily sie jakies luzy, ktore sa ciezkie do zdiagnozowania i ceny naprawy wahaja sie pomiedzy 0 zl (w BMW poniewaz twierdza, ze wszystko jest ok) do 6 tys w zaufanym warsztacie ktory znalazl luzy w wielu miejscach. Samochod buja sie po drodze i jazda nim jest bardzo meczaca.
5,0
~Janusz
BMW Seria 5 F10-F11
Limuzyna 530d 245KM 180kW
Układ jezdny trochę inny niż nauczył nas BMW.. Jakby inna radość z jazdy, bo jest to przecież znowu większy i cięższy pojazd niż poprzednik. Trudno mi porównać do innych bo nie jechałem niczym lepszym (merc i audi są 100 lat za BMW) a przyzwyczajony byłem wcześniej bardzo do E60.
5,0
~TIGERn
BMW Seria 5 F10-F11
Limuzyna 520d 184KM 135kW
Mimo że zawieszenie mam standardowe,nie pneumatyczne,to komfort jest super.A jeździłem już wieloma autami.Zawieszenie pracuje bardzo cicho i dobrze wybiera nierówności.Oczywiście napewno pneumatyczne było by jeszcze lepsze,ale opisuje to co mam.Naprawdę nie można narzekać.
5,0
~Maciek Lagavulin
BMW Seria 5 F10-F11
Limuzyna 520d 184KM 135kW
Na trybie jazdy komfort leciutko chodzi, żona zadowolona, że tak komfortowo, na sporcie "sztywniutko" zwarte auto sprawiające wrażenie znacznie mniejszego i zwinnego - sprawnie i dynamicznie pokonuje zakręty, pełna kontrola i czucie auta
5,0
~Maciek Lagavulin
BMW Seria 5 F10-F11
Limuzyna 520d 184KM 135kW
Na trybie jazdy komfort leciutko chodzi, żona zadowolona, że tak komfortowo, na sporcie "sztywniutko" zwarte auto sprawiające wrażenie znacznie mniejszego i zwinnego - sprawnie i dynamicznie pokonuje zakręty, pełna kontrola i czucie auta
BMW Seria 5 F10-F11