AutoCentrum.pl
Niezależny portal motoryzacyjny
Szukaj
Auta
Dopasuj auto
Ceny aut nowych
Ceny aut używanych
Ogłoszenia
Rankingi
Wideotesty
Dane techniczne
Opinie
Oceń swoje auto
Zużycie paliwa
Usterki
Paliwa
Stacje paliw
Ceny paliw za granicą
Narzędzia
Dokumenty dla kierowcy
Sprawdź VIN
Kalkulatory
Dziennik kosztów
Taryfikator mandatów
Zaloguj się
Moje
AutoCentrum
Witaj,
Co nowego
Moje auta
Ulubione stacje paliw
Ustawienia konta
Wyloguj
Gorące tematy
Sprawdź VIN przed zakupem!
Ile
kosztuje Cię
auto?
Wyszukiwarka aut
Poznaj usterki przed zakupem
AutoCentrum
Opinie
Oceń swoje auto
Daewoo
Lublin
I
I
Oceny Daewoo Lublin I
– wybierz silnik
Pokaż silniki:
Benzynowe
Benzynowe LPG
Diesla
Elektryczne
Hybrydowe
Hybrydowe Diesla
Hybrydowe Diesla plug-in
Hybrydowe plug-in
on
Diesla
2.4 D 70KM 51kW (1995-1999)
13 ocen
2.4 TD 90KM 66kW (1996-1999)
20 ocen
2.5 D 75KM 55kW (1995-2003)
7 ocen
2.9 D 90KM 66kW (1995-1999)
1 ocena
Oceny
Daewoo Lublin I
Podsumowanie 41 ocen
Filtruj
Przebieg ocenianiego auta
Każdy
do 10 000 km
10 000 – 25 000 km
25 000 – 50 000 km
50 000 – 100 000 km
100 000 – 150 000 km
150 000 – 200 000 km
200 000 – 250 000 km
powyżej 250 000 km
Lata produkcji
1995
1996
1997
1998
1999
2000
2001
2002
2003
1995
1996
1997
1998
1999
2000
2001
2002
2003
Kupiłby ponownie
Każdy
Tak
Nie
Filtruj
wyniki
3,34
średnia ocena z
41 ocen
13%
gorzej od średniej w segmencie
85%
użytkowników kupiłoby ponownie
Całokształt
3,51
Wrażenia
Silnik
3,32
Skrzynia biegów
3,02
Układ jezdny
3,61
Karoseria
2,75
Komfort
Widoczność
3,98
Ergonomia
3,29
Wentylacja i ogrzewanie
3,24
Wyciszenie
2,56
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
3,68
Ekonomiczność
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
3,22
Stosunek jakość/cena
3,59
Niezawodność
Bezawaryjność (drobiazgi)
3,20
Bezawaryjność (poważne usterki)
3,34
Pozytywne zaskoczenie
+ Zawieszenie
+ Silnik
+ Układ hamulcowy
Uciążliwe usterki
- Karoseria
- Przeniesienie napędu
- Układ elektryczny
Sprawdź najnowsze oferty
Zobacz więcej
ofert
Najnowsze
oceny Daewoo Lublin I
Sortuj według:
Wybierz
od najdłuższych komentarzy
od najbardziej przydatnych
od najnowszych
od najnowszych z komentarzem
od najwyżej ocenianych
3,9
~Łukasz
Daewoo Lublin I
Furgon 2.4 TD 90KM 66kW
Auto kupiłem w 1998r w Fabryce w Lublinie jako rama + izoterma. Model to Lublin II 3,5t 2.4 TD 90KM. Auto przez 12 lat nie przechodziło żadnych napraw blacharsko-lakierniczych. Po zakupie został bardzo dobrze zakonserwowany i co roku jest to powtarzane. Blacha trzyma się dośc dobrze. Aktualnie będzie na wiosnę robiona blacharka ( wymiana maski, przedniej kratki i progu od strony kieowcy) pozostałe elementy w bdb stanie. Wypiaskowana i...
Dodane
15 lat temu
3,5
~pawlos
Daewoo Lublin I
Furgon 2.5 D 75KM 55kW
czytam powyższe komentarze i trochę mnie denerwują, jak tak ludzie narzekacie na te samochody to poco je kupować, teraz obecne lubliny są drogie z tym się zgodzę i wątpliwy jest ich zakup, ale w roku 1997, był to za ówczesne pieniądze trafiony wydatek. wersja furgon 2.9 t - kosztował ok. 42 000PLN BRUTTO !!!!! Nowym samochodem jeździłem powyżej 120km/h bez rzadnych problemów, teraz po tylu latach prędkość powyżej 120 km/h taż nie stanowi...
Dodane
20 lat temu
4,3
~StanisławB
Daewoo Lublin I
Furgon 2.4 D 70KM 51kW
Tanie, dobre auto dostawcze. Łatwe w naprawach. Jazda daje bardzo dużo frajdy, Mamy poczucie obcowania z "prawdziwą" motoryzacją. Niezbyt nadaje się w trasy, Dobrze się nim jeździ "wokół komina". O ile jeździ się nim regularnie, można liczyć na w miarę bezproblemową eksploatację.
Dodane
2 lata temu
3,9
~Sss
Daewoo Lublin I
Furgon 2.4 D 70KM 51kW
Ocena dotyczy Lublina II 3322 z uwagi na to, że we właściwej kategorii nie było do wyboru silnika 2.4D. Co do samego auta: wdzięczny i lojalny wołek roboczy. Nie jest za szybki, nie jest za cichy, nie jest za komfortowy, ale jest za to godny zaufania i ma swój unikalny charakter. Przerobiłem go na campervana i o już od kilku lat nie mogę znaleźć godnego następcy nie wydając jakiś szalonych pieniędzy na chociażby dobrego sprintera 4x4...
Dodane
3 lata temu
2,6
~hubert1973@wp.pl
Daewoo Lublin I
Furgon 2.4 TD 90KM 66kW
polska bylejakość we wzorcowym wydaniu, bardzo paliwożerny - 20 letnie iveco jedynka z silnikiem 2,8td i ciężkim kontenerem długim 4,2 metra na bliźniakach paliło tyle samo, na trasie to chyba nawet mniej
Dodane
15 lat temu
3,5
~Maniek Łask
Daewoo Lublin I
Furgon 2.4 D 70KM 51kW
W 98r auto kosztowało mnie 45tys.zł za takie pieniądze mogłem kupić tylko nowe H-100 lub Trucka,ceny nowych które podał Intrall były zaporowe ale już ceny używanych są na rozsądnym poziomie.Powoli przymierzam się do zakupu kolejnego lublina od 2003r w Furgonie Max ale już z turbinką:D Jeśli ktoś nie potrzebuje wybajerzonego autka lub prestiżowego-> Polecam auto na kieszeń ludzi pracy
Dodane
17 lat temu
2,4
~marcin_piekacz@o2.pl
Daewoo Lublin I
Furgon 2.4 TD 90KM 66kW
Autko nie nadaje się w trasy, pali raczej dużo, w zimie problemy z odpaleniem, skrzynie w tych samochodach ta jakaś pomyłka, głowice też, układ elektryczny po paru latach cały do wymiany. Jedyne co dobre to silnik i niskie ceny tych samochodów oraz części, nadaje sie do pracy w mieście lub na krótkie dystansy, częste awarie. Zaletą jest spora ładowność 3t można ładować.
Dodane
17 lat temu
3,3
~wooonski
Daewoo Lublin I
Furgon 2.4 D 70KM 51kW
auto oceniam dobrze gdysz przejechało ono wiele kilometrow i nie zawiodło mnie co prawda knfort nie za wyskoki ale jezdzac wczesniej zukiem to o niebo lepszy wiadomo ze nie mercedes ale za te kase to auto było godne uwagi teraz troszke za drogi moje auto przewoziło ogromne ładunki czasem nawet wiozło 3.5 tony gdzie ładonosc tego auta to 1,1 tony musze przyznac ze przy takim opciarzeniu robiło trase czesto 500 km jak narazie nie pdały resory...
Dodane
19 lat temu
4,8
~Radek
Daewoo Lublin I
Furgon 2.4 TD 90KM 66kW
Lublin jest bardzo dobrym autem a ci co twierdzą że jest to kiepski samochód po prpostu nie potrafią jeździć. Ja przejechałem nim 250tys. ijestem bardzo zadowolony, miałem wcześniej Tanzita to jest dopiero padaczka.
Dodane
20 lat temu
1,7
~GG - 4706215
Daewoo Lublin I
Furgon 2.4 TD 90KM 66kW
luzy w zawieszeniu przy 25000 wymiana resorow przy 70000 osiagniecie 120 kmh graniczy z cudem po za tym akumlator dluzej sie laduje niz chodzi,blacha sie sypie po 4 latach,duza ilosc dziur w podlodze przy 55000,luzy w ukladzie kierowniczym przy 45000,wymiana zwrotnic po 65000,przy 125000 butelka oleju na nie cale 7000,cena nowego zdecydowanie za droga,wiecej nie bede mowil bo nikt go nie kupi
Dodane
21 lat temu
Zobacz wszystkie
oceny
Daewoo Lublin I
3,3 (41 ocen)
Wybierz silnik
2.4 D 70 KM
2.4 TD 90 KM
2.5 D 75 KM
2.9 D 90 KM
Dodaj swoją
ocenę
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
Daewoo Lublin w pigułce
Daewoo Lublin
w pigułce
Informacje o aucie
Katalog nowych
Daewoo Lublin
Dane techniczne
Daewoo Lublin I
Raporty zużycia paliwa
Daewoo Lublin I
Opinie
Daewoo Lublin I
Usterki
Daewoo Lublin I
Publikacje
Daewoo Lublin
Newsy
Daewoo Lublin
Galerie
Daewoo Lublin
Nasze pomiary
Daewoo Lublin
Filmy
Daewoo Lublin
Ogłoszenia
Daewoo Lublin
Ceny aut używanych
Daewoo Lublin
Dziennik kosztów
Daewoo Lublin I
Opinie o instalacjach LPG
Daewoo Lublin I
Testy zderzeniowe
Daewoo
Aktualnie przeglądasz
Daewoo Lublin I
Dane techniczne
39 raportów
zużycia paliwa
6 zgłoszonych
usterek
Ogólna prezentacja
modelu
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
Zobacz więcej
filmów
O firmie
Redakcja
Reklama
Regulamin
Kontakt
Mapa portalu
Wyszukiwarka aut
Dziennik kosztów
Rankingi aut
Wirtualny alkomat
Benzyna czy diesel?
Kalkulator LPG
Kredyt czy leasing?
Mapa stacji paliw
Sprawdź VIN
Oceń instalację LPG
Oceń motocykl
Porady
Publikacje
Pierwsza pomoc
Dokumenty dla kierowcy
Motosłownik
Za granicą
Prawo jazdy