Szukaj

Lista ocen Daewoo Matiz (546) - Bezawaryjność (drobiazgi)

Na liście zabraknie 719 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~bike2@wp.pl
Daewoo Matiz
Hatchback 5d 0.8 i 51KM 38kW
Jak na dystans 80 tyś km - 2 razy kable WN, 2 x kopółka, drążek kierowniczy, zawór EGR oraz PCV, silnik krokowy, tłumik końcowy. Przewód spryskiwacza tylna szyba. Pękła szyba czołowa podczas wjeżdzania pod krawężnik (ten typ tak ma), przy 70 tyś regeneracja alternatora (łożysko). Siliczek regulacji reflektora.
3,0
~Maciek
Daewoo Matiz
Hatchback 5d 0.8 i 51KM 38kW
To tylko Daewoo. skrzypiące plastiki, problemy z zamykaniem schowka, opadająca osłona przeciwsłoneczna kierowcy, a nawet ślady rdzy na mocowaniach foteli. Mechanicznie - notorycznie skrzypiące linki sprzęgła, pękający pasek alternatora, zablokowana tylna wycieraczka, ślady rdzy na tylnych błotnikach (Warszawa)
4,0
~mathew31307
Daewoo Matiz
Hatchback 5d 0.8 i 51KM 38kW
Drobne usterki to przede wszystkim lubiący się psuć mechanizm samoregulacji bębnów hamulcowych co skutkuje bardzo słabym działaniem hamulca ręcznego. Warto również wspomnieć o miedzianych przewodach hamulcowych, które po czasie lubią pękać w najmniej oczekiwanym momencie (warto zadbać o ich nienaganny stan!)
4,0
~januszko
Daewoo Matiz
Hatchback 5d 0.8 i 51KM 38kW
Po przejechaniu 50tys dalo sie slyszec ostre trzaski przy skrecaniu kolami . Okazalo sie ze awaria banalna byla ale wymagala wizyty w warsztacie . Wyciagneli przednie zawieszenie i posmarowali panewki w miejscu mocowania zawieszenia z karoseria , koszt 100zl . Peknieta przednia szyba koszt 350zl
5,0
~ned
Daewoo Matiz
Hatchback 5d 0.8 i 51KM 38kW
Mama ten samochód już ponad dwa lata, ograniczam się do wymiany oleju co 11-12 tys. km i do okresowych przeglądów. Przejechałem ponad 32 tys. km i jedynie darzyło mi się regulować silnik krokowy, wyminić linkę od biegów oraz wymienić klocki hamulcowe, którw się rozsypały przy 48000 km.
4,0
~J@ck
Daewoo Matiz
Hatchback 5d 0.8 i 51KM 38kW
Przejechałem tym autkiem 70000 km to moge juz cos o nim powiedziec, wymiana oleju co 10 tys ( oczywiście Mobil1 5w50) świece co 20 tys podobnie jak klocki, przy takim przebiegu słychac juz stuki w zawieszeniu czyli w najbliższym czasie wymiana amortyzatorów, pasek rozrządu proponuje wymienic po 50-60 tys,
1,0
~Matiz TOP `99
Daewoo Matiz
Hatchback 5d 1.0 51KM 38kW
el, szyby - przyciski sie popsuły ABS - czasem zapomni o sobie i nie działa stuka zawieszenie z tyłu raz przestały swiecić wszystkie lampki, łacznie z swiatłami...powód, z suniecie sie izolacji z kabla i zrobienie zwarcia w obwodzie - mało miłe szczegulnie w nocy gdy trzeba dojechac 10km do domu
3,0
~Konrad89
Daewoo Matiz
Hatchback 5d 0.8 i 51KM 38kW
no w sumie drobiazgi ale: obudowa pokręteł od ustawień lusterek bocznych wyskakuje, osoby większe( 191cm ) mogą ale rzadko zawadzić o pokrętło od ustawień wysokości świateł i wepchnąć je ale powrót na miejsce zajął mu tylko 1 min (wystarczy odrobina zręczności)
4,0
~irekkom218
Daewoo Matiz
Hatchback 5d 0.8 i 51KM 38kW
Szybko zużywają się tylne amory, Na bierząco wymieniane wszystkie elementy eksploatacyjne i nie ma żadnych problemów z autem. Denerwujące są również felgi stalowe które szybko ulegają deformacja na naszych drogach.. Ja 2-3 razy do roku jeżdże na wyważanie i prostowanie.
4,0
~renegat
Daewoo Matiz
Hatchback 5d 0.8 i 51KM 38kW
Jak na, powiedzmy to otwarcie \"tandetny\" samochod to naprawde niezle. Na przestrzeni 9 lat i 90 tys. km trzeba bylo wymienic silniczek krokowy i ciegna w skrzyni biegow. Zapomnialbym o rdzy ktora zaczyna wychodzic w roznych miejscach - zakola, maska przednia.
Daewoo Matiz