Szukaj

Lista ocen Fiat Bravo II Hatchback 5d (463) - Skrzynia biegów

Na liście zabraknie 167 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Wojtek
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.4 i 16V MPI 90KM 66kW
Skrzynia biegów pewna i płynna, choć z biegiem kilometrów nieco mniej "przyjemna". Biegi wchodzą bez problemów, a krótkie skoki lewarka pomagają w szybkim zmienianiu przełożeń. Ogólnie więc przeciętnie, ale bardzo przydatny na ekspresówkach i autostradach szósty bieg podnosi nieco ocenę!
4,0
~Buli_8912
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.9 TD MultiJet 120KM 88kW
Choc czasem wsteczny zgrzytnie przy wrzucaniu...Czytalem u kogos ze skrzynia chodzi jak lyzka w masle i nie pozwala na sportowa jazde... skrzynia jest taka jak do takiego auta panowie to nie bolid:) delikatnie jezdzac nie mam z nia klopotow a i przy mocnych i szybkich redukcjach daje rade..
5,0
~michu
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.4 i 16V MPI 90KM 66kW
Po za tym, że pierwsza skrzynia rozpadła się po ok. 14 tyś. km to jest super. Pierwsza zaszumiała dwa razy i rozwaliła się - blokując całkowicie przednie prawe koło, nie mogli wciągnąć auta na lawetę ;-) Dobrze, że jechałem 20 km/h Strach pomyśleć co by się stało przy 90-110 km/h :-(
5,0
~Szimek
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.4 i 16V MPI 90KM 66kW
Sześciobiegowa przekładnia manualna to dla mnie jedna z największych zalet tego auta. Ma świetnie zestopniowane przełożenia, chodzi precyzyjnie i lekko. Nie miałem z nią żadnych problemów. Szósty bieg bardzo obniża spalanie i hałas we wnętrzu przy prędkościach podróżnych.
2,0
~Rafał
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.4 T-JET 16V 150KM 110kW
Niestety słabo. Oplowski wynalazek kosztował nie już 2000 zł (wymiana wszystkich łożysk) sama precyzja też jest średnia. Bardzo krótkie przełożenia. Nadrabia się trochę silnikiem (150Km) który ma na tyle momentu obrotowego że pozwala na rzadsze sięganie do drążka zmiany biegów.
4,0
~Bogusław
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.6 TD MultiJet 120KM 88kW
6- cio biegowa, na co dzień co najwyżej wrzucam 5 bieg, nie jest idealna ale mogłoby być lepiej, trochę huczy 3 i 4 bieg przy przyspieszaniu, po odpuszczeniu gazu znika, przy nierozgrzanym niektóre biegi wchodzą trochę z większym oporem, wymiana oleju niewiele pomogła
1,0
~Anon
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.4 T-JET 16V 120KM 88kW
Tutaj... po prostu tragedia. Największa wada tego samochodu. Skrzynia strzela, zgrzyta, jest ciasna i strasznie awaryjna. Trzeba się na to niestety nastawić... Nie zdarzyło się, aby się posypała - fakt, działa - ale to jak działa to po prostu jakieś nieporozumienie...
5,0
~Cezary
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.6 TD MultiJet 120KM 88kW
Biegi wchodzą gładko, skrzynia nie haczy, nie trzeszczy, brak też problemów z łożyskami jakie podobno były we wcześniejszym modelu M32. Przy przebiegu 200k kilometrów sprzęgło pracuje bardzo dobrze, nie ślizga się, dwumas nie hałasuje - części wciąż oryginalne z pierwszego montażu!
4,0
~zdegustowany
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.9 TD MultiJet 120KM 88kW
Powiem tak, skrzynia ma długie drogi prowadzenia co mi się podoba. Precyzja wybierania biegów gorsza niż np w Hondach ale moim zdaniem ok. Przy 90km/h mamy ok 1800-1900 obrotów przy 120km/h 2300. Przy 160km/h chyba 3000 obrotów. U mnie przy przebiegu 320tys. km dwumas czasami zapuka.
Dziennik kosztów dla Fiat Bravo II Hatchback 5d
Średni koszt przejechania 100 km
34,00 zł
6,0
l/100km
8,2
l/100km
9,3
l/100km
Zobacz dzienniki
3,0
~Głodny
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.9 TD MultiJet 150KM 110kW
Nie ma tej precyzji co w japończykach ale daje rade. Nielubi natomiast agresywnego stylu jazdy bo skrzynia nie pozwala na bardzo szybką zmianę biegów. Niestety jest dwumas ale przeżyłem jakoś wymianę sprzegła z dwumasem (koszt części 2 tyś zł, robocizna 500zł)
Fiat Bravo II Hatchback 5d