Szukaj

Lista ocen Fiat Bravo II Hatchback 5d (463) - Skrzynia biegów

Na liście zabraknie 167 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Thermano
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.9 TD MultiJet 150KM 110kW
Obawiałem się nieco skrzyni , szczególnie przełączania . Skrzynia jest bardzo precyzyjna , chodzi lekko i szybko . Pomysł z 6 biegiem genialny - w trasie jest cicho i pali niewiele dzięki 6 - ce . Włączanie 6 - ki wymaga przyzwyczajenia . Jakbym już miał na coś ponarzekac , to ciut za długie drogi przełączania i krótkie przełożenia 1 i 2 biegu - ale w dieslu to normalne .
5,0
~Marian z Rzeszowa
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.9 TD MultiJet 120KM 88kW
To jest mocna strona tego modelu. Biegi prowadzą się samoistnie, lewarek wskakuje intuicyjnie, pod warunkiem, że wbijamy biegi normalnie, bez pośpiechu. Jeśli tylko spróbujemy po sportowemu, szybko, możemy być zaskoczeni, że wskoczył nam bieg niższy, niż planowany... Mimo wszystko przy normalnej jeździe, skrzynia jest bardzo dobra i intuicyjna.
3,0
~sim
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.9 TD MultiJet 150KM 110kW
Hmmm... Tak na prawdę działa doskonale. ale... tylko jak jest rozgrzana. Tuż po odpaleniu haczy. Biegi są krótkie zachęcają do dynamicznej jazdy. Czasami nie robi rózniczy czy się jedzie na III czy V podobna dynamika... Tzn momen 360 nm robi swoje. Fajnie było by mieć jakiś szybko zmieniający automat. szkoda ze fiat w tej dziedzinie jest taki słaby.
4,0
~oliwier26@o2.pl
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.9 TD MultiJet 120KM 88kW
Generalnie nie jest źle, od czasu do czasu są problemy ze wstecznym biegiem. Zgłaszałem problem w serwisie i jest to ponoć urok tych 5 biegowych skrzyń. Nawet miałem okazje sprawdzić to w innych modelach dizla znajdujących się u dilera, sytuacja podobnie jak u mnie. Wsteka haczy!!! Zobaczymy co dalej będzie się działo w tej kwestii.
4,0
~Pablo
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.4 i 16V MPI 90KM 66kW
Bez zastrzeżeń, nie licząc kilku przypaków kiedy był malutki problem z włączeniem biegu. Osobiście podoba mi się krótki skok lewarka przy zmianie biegów. 6-sty bieg w tym aucie w zasadzie nie jest potrzebny - pojęcie dynamiki jadąc na 6 właściwie nie istnieje. Służy chyba tylko do zaoszczędzenia kilku szklanek benzyny podczas dalekich podróży.
4,0
~kawonzsuetam
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.9 TD MultiJet 120KM 88kW
Wyczuwalny opór na lewarku podczas zmiany przełożeń, można by uznać nawet za szarpnięcie. Bez problemów z precyzją zmiany przełożeń, długi skok lewarka. Przełożenia długie, w połączeniu z akceptowalną mocą silnika pozwala szybko ruszyć ze świateł, a na trasie utrzymywać niskie spalanie (100 km/h, 5-ty bieg - 1800 obr./min)
5,0
~Pinio
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.4 T-JET 16V 120KM 88kW
Chyba najlepsza jaką miałem. Wszyskto wchodzi jak malina, tylko w BMW miałem kiedyś taki komfort. Chodzi opinia że to skrzynia Opla i to minus tego auta, ale to bzdura. Oglądałem 5 szrotów i rzeczywiście chodziło jak dłuto ale wszystkie były zajechane i po dzwonkach. Trzeba jednak wyszukać zadbany model i wszystko igłą!
3,0
~Klodex
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.4 T-JET 16V 120KM 88kW
6-biegowa, manualna skrzynia biegów niestety nie zawsze działa tak lekko jak powinna. Skrzynia ma tendencje do haczenia co nie raz doprowadzało do ponownej próby "wbicia" biegu, szczególnie pierwszego. Jednakże w ogólnym rozrachunku skrzynia wypada dość dobrze i nie przeszkadza w eksploatacji samochodu.
3,0
~maciek78
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.6 TD MultiJet 105KM 77kW
tu jest słabiutko biegi zle wchodzą tendencja do zgrzytu przy szybciej zmienie biegów najgorzej jest po nocy po paru km zaczyna się to normować ale nigdy nie dochodzi do perfekcji a i na pewno nie dotyczy to wszystkich nowych bravo zdarzają się wyjątki ale raczej z tego co obserwuje to nie jest to dopracowane
Dziennik kosztów dla Fiat Bravo II Hatchback 5d
Średni koszt przejechania 100 km
34,00 zł
6,0
l/100km
8,2
l/100km
9,3
l/100km
Zobacz dzienniki
3,0
~TLP
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.9 TD MultiJet 120KM 88kW
Skrzynia biegów jest przeciętna. Mało precyzyjna z tendencją do małego haczenia. Ze względu na niską elastyczność silnika trzeba często do niej sięgać co nie jest olbrzymią przyjemnością. Piątka ma dość długie przełożenie. W trasie da się odczuć brak 6 biegu. Przy wyższych prędkościach robi się głośno.
Fiat Bravo II Hatchback 5d