Szukaj

Lista ocen Fiat Bravo II Hatchback 5d 1.9 TD MultiJet 120KM 88kW 2006-2012 (104) - Wyciszenie

Na liście zabraknie 55 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~pyra
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.9 TD MultiJet 120KM 88kW
Jeden z moich przedmówców pisze, że nie jest cicho inni że jest rewelacyjnie cicho. Powiem tak, nie lubiłem diesli (no może już trochę lubię) za ich klekot. Więc na biegu jałowym ten klekot ja słyszę tyle, że mi nie przeszkadza. Jak włączę radio a prawie zawsze mam włączone to na silnik nie zwracam uwagi. W czasie jazdy a szczególnie podczas szybkiej jazdy ja osobiście jestem pod wrażeniem, według mnie silnik pracuje nie boję się użyć tego...
3,0
~Jakubus
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.9 TD MultiJet 120KM 88kW
Tutaj się Fiat nie popisał i chyba trochę za bardzo zaoszczędził na wygłuszeniach i szybach. Słychać silnik, powietrze opływające auto oraz koła i zawieszenie. To jest według mnie największy mankament tego auta. Z drugiej strony nie jest to żaden ewenement, bo we wszystkich współczesnych kompaktach którymi miałem okazję jeździć jest podobnie. Skoro jesteśmy przy dźwiękach to duży plus za fajne fabryczne audio hi-fi, które dobrze brzmi....
4,0
~oliwier26@o2.pl
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.9 TD MultiJet 120KM 88kW
No i tu z Państwem nie mogę się do końca zgodzić, że jest tak słodko i kolorowo jeśli chodzi o głośność w kabinie. Bez większych problemów dochodzą odgłosy szumu opon oraz oporu powietrza, silniczek też jest dobrze słyszalny. Oczywiście nie zakłóca to w żaden sposób spokoju jazdy czy też rozmów. Ale pisanie przez Państwa opinii o błogiej ciszy w kabinie pojazdu jest delikatnym nadużyciem. Nie ma tragedii ale też jakieś istotnej rewelacji....
3,0
~Rafał
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.9 TD MultiJet 120KM 88kW
W porównaniu do konkurencji z tej samej klasy i generacji, samochód jest słabo wyciszony. Do uszu podróżnych docierają rozmaite szumy (większość z układu jezdnego), w zakresie 120-150 km/h z okolic uszczelki przedniej szyby dobiega denerwujący gwizd (receptą jest radio, trzeba przyznać że nawet w standardzie całkiem przyzwoicie grające). Głośna jest również praca zawieszenia. Plastiki wnętrza też potrafią dokuczyć, choc mój egzemplarz jest pod...
2,0
~prz
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.9 TD MultiJet 120KM 88kW
Auto jest w miarę ciche podczas jazdy ze stałą prędkością nawet do ok. 150 km/h, ale silnik bardzo hałasuje w trakcie przyspieszania. W porównaniu do benzynowego Citroena c4 II gen. 1.6 jest ciszej przy stałej prędkości powyżej 100 km/h ale niedawno jeździłem nowym golfem i leonem i to była bardzo duża różnica na niekorzyść Fiata, zwłaszcza podczas przyspieszania. 20 letnie Audi A6 mojego brata jest o kilka klas lepiej wyciszone.
3,0
~prz
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.9 TD MultiJet 120KM 88kW
Jak już wcześniej pisałem silnik trochę hałasuje. Zawieszenie też nie jest super wyciszone. Odgłosy szumów wiatru i opon słychać wyraźnie po przekroczeniu ok 120 km/h. Natomiast nie są to hałasy irytujące i w Focusie drugiej generacji 1.6 benz. miałem podobne odczucia. Ogólnie auta klasy kompakt są kiepsko wyciszone i Bravo jest chyba w tej klasie przeciętne. Wcześniej jeździłem Laguną II i różnica jest wyczuwalna.
5,0
~Stefan Niesiołowski
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.9 TD MultiJet 120KM 88kW
Jak na klekota i porownujac inne samochody ktorymi jezdzilem to rewelacja, TDI sie chowa pod wzgledem wyciszenia silnika. W samej kabinie jak pisalem wyzej, slychac szum oporu powietrza i szum opon. Majac wczesniej Seata TDI to musze napisac ze te silniki TDI sa cholernie przereklamowane, chodza jak czołg, sa głosne, mniej elastyczne, oczywiscie mam tu na mysli te TDI ktore maja te sama pojemnosc itp. pierdoły.
5,0
~~ jack
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.9 TD MultiJet 120KM 88kW
Również 5 gwiazdek - tego się trochę bałem, będąc posiadaczem poprzednio benzyny. Silnik słyszalny wewnątrz jedynie zaraz po rozruchu, swobodne prowadzenie rozmów i słuchanie radia przy poruszanie się z prędkością 160km/h. Mam 17 calowe felgi na niskim profilu (45) i przy jeździe po nierównych polskich drogach hałas może to trochę przeszkadzać, ale poruszając się po lepszy drogach słychać tylko miły szum opon.
4,0
~dth
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.9 TD MultiJet 120KM 88kW
No coz. Pierwsze odpalenie po zakupie autka bylo - \"o cholera - no nie toz to samo co moje poprzednie TDI\", ale za chwile juz bylo ciszej, a po okolo 5 minutach we wnetrzu bylo tak cicho ze na wolnych obrotach slyszalem zaledwie leciutkie klepanie dieselka. Niestety po 36kkm jest wyraznie glosniej. Dalej jest cicho, ale to juz nie to co na poczatku.
3,0
~TLP
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.9 TD MultiJet 120KM 88kW
Szału nie ma. Silnik klekocze charakterystycznie dla diesli starszej generacji. Przy wyższych prędkościach brak 6-cio biegowej skrzyni da się odczuć również w hałasie. Czasami do kabiny docierają jakieś odgłosy z zawieszenia. Generalnie przeciętne wyciszenie. Auto nadaje się bardziej do miasta niż na trasę.
Fiat Bravo II Hatchback 5d