Szukaj

Lista ocen Fiat Cinquecento (681) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 769 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Viito
Fiat Cinquecento
Hatchback 3d 0.7 30KM 22kW
Układ jezdny jak na takie małe autko jest doskonały. Kiedyś myslałem, że w cieniasie na nierównosciach trzepie tak samo niemiło jak w maluchu, ale kiedy sie przejechałem tym autem przezyłem miłe zaskoczenie. Pod tym względem również auto wypada lepiej jak Polonez, który ma niby zawieszenie prawie jak terenówka, a jednak gorzej tłumi nierówności i juz po niewielkim przebiegu zaczyna niemiło hałasowac.
4,0
~Rafał
Fiat Cinquecento
Hatchback 3d 0.9 i.e. S 39KM 29kW
Układ jezdny. Zawieszenie w tym aucie jest słabe praktycznie co roku coś trzeba wymieniać na szczęście części są dość tanie a naprawy proste. Komfort podróżowania jest średni, bardzo nieprzyjemne jest przechylanie się auta na zakrętach, to takie wrażenie jakby auto zaraz miało się wywrócić. Do pracy układu kierowniczego nie mam zastrzeżeń mimo braku wspomagania kierownica obraca się lekko.
3,0
~Błyskawica
Fiat Cinquecento
Hatchback 3d 0.7 30KM 22kW
Samochodem z fabrycznymi sprężynami po zakrętach się nie poszaleje - przechyla go za bardzo. Komfortu jadąc po wyboistej drodze nie zaznasz. Dobrą stroną tego samochodu jest napewno zwrotność tego samochodu, kierownicą gdy opony mają odpowiednie ciśnienie leciutko się kręci i promień skrętu pozwala szybko zawrócić to auto. Elementy układu jezdnego szybko się zużywają.
5,0
~Zbyszt
Fiat Cinquecento
Hatchback 3d 0.7 i 31KM 23kW
Super, nie chcę wierzyć i aż mi głupio, jak zapytuje diagnosta, czy coś było robione w zawieszeniu. Cykam się, zanim powiem \"nic\", bo pomyśli że to ściema i coś zacznie wyszukiwać. Ale prawda jest taka /sam nie dowierzam/, po za prawym przednim amortyzatorem, nic nie było naprawiane a jeżdżę przeważnie po drogach powiatowych i gminnych a każdy wie, jakie one są!
3,0
~Jacek
Fiat Cinquecento
Hatchback 3d 0.7 30KM 22kW
Kolejne durne pytanie, powiem tak: w porównaniu do Audi A4 B6 za 35000zł układ jezdny (hamulce, zawieszenie) wypada blado, ale w porównaniu do: Forda Escorta Mk6 , Opla Corsy B, VW Golfa II i III, Audi 80 B3 i B4, Astry I, Fiata Pandy, Poloneza Caro Plus, Daewoo Tico, Fiata Seicento - wypada podobnie, nie zauważyłem wielkiej różnicy między tymi autami w porównaniu do Cinquecento.
3,0
~xxx
Fiat Cinquecento
Hatchback 3d 0.9 i.e. S 39KM 29kW
nawet sie trzyma ale przy naprawde szybkiej jezdzie w zakretach ciezko przewidziec w ktorym miejscu na drodze znajdziemy sie za zakretem no wiadomo zawsze cos tam stuka i puka ale idzie sie przyzwyczaic w czasach licealnych zapakowalismy 7 os i trasa dla qaudow (wiosenna pora) przejechalismy i nikt nie wysiadal z auta quadowcy nie mogli w to uwierzyc ja tez nie moge do dzis:)
3,0
~zdzlip
Fiat Cinquecento
Hatchback 3d 0.9 i.e. S 39KM 29kW
Trzeba na bieżąco wymieniać elementy met.-gumowe i amortyzatory-b.tanie w stosunku do innych aut-cztery amortyzatory-przód i tył-kupiłem na Allegro za 240 zł-paranoicznie niska cena.Z pozostałymi tulejami i robocizną(u Pana Arka w garażu :)) oraz regulacją zbieżności zapłaciłem razem 500 zł.Jeżeli te elementy są sprawne to jazda staje się w miarę komfortowa i bezpieczna
3,0
~Piotr_Wrocław
Fiat Cinquecento
Hatchback 3d 0.7 i 31KM 23kW
Jak na realia polskich dróg to nie jest dobrze. Małe koła i małe amortyzatoy szybko ulegają uszkodzeniom. Na trasie i na dobrej asfaltowej nawierzchni nie mam nic do zarzucenia. Jak do tej wielkości auta to jest OK. Wiadomo to nie auto sportowe. Chałas układu jezdnego - chyba nie występuje (na pewno nie skrzypi). Tak na prawdę nie słychać bo silnik zagłusza:-)
4,0
~lech.d@epf.pl
Fiat Cinquecento
Hatchback 3d 0.9 41KM 30kW
Niezły, jak na klasę pojazdu, ale nietrwały. Amory i tuleje tylnych wachaczy wytrzymują u mnie ok. 60 000 km. Przednie zawiezenie jest trochę trwalsze. Układ kierowniczy działa lekko, jest precyzyjny, po ok. 260 000 km pojawiły się niewielkie luzy kierownicy. Autko mocno pochyla się na zakrętach, ale nie jest to niebezpieczne, tylko nieprzyzwyczajony pasażer ma dodatkowe atrakcje.
Dziennik kosztów dla Fiat Cinquecento
Średni koszt przejechania 100 km
28,00 zł
6,6
l/100km
8,5
l/100km
Zobacz dzienniki
4,0
~rafał
Fiat Cinquecento
Hatchback 3d 0.9 i.e. S 39KM 29kW
Kierownica na parkingu bardzo leciutko chodzi, wspomaganie jest tu wogóle nie potrzebne, jedynie zastrzeżenia można mieć do zbyt znacznego przechylania się na zakrętach przy szybszej jeździe. Zawieszenie dobrze zestrojone jak na polskie drogi, może jedynie oprucz tylnej belki, dosyć szybko padają silentblocki, chociaz u mnie dopiero co 1 zaczeł się odzywać.
Fiat Cinquecento