Szukaj

Lista ocen Fiat Cinquecento 0.7 i 31KM 23kW 1994-1998 (216) - Bezawaryjność (poważne usterki)

Na liście zabraknie 271 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
3,0
~Playmaker
Fiat Cinquecento
Hatchback 3d 0.7 i 31KM 23kW
Największy problem gaźnik typu Aisan, remont kapitalny 300zł, termoregulator to tego gażnika (małe plastikowe badziewie) 170 zł, zamontowanie reduktorów w głowicy bo od wkręcanie świec gwinty się zjechały 400 zł, uszczelka pod głowicą bedzie mnie kosztować jakieś 200-300 zł
4,0
~Lord Omen gg 7333260
Fiat Cinquecento
Hatchback 3d 0.7 i 31KM 23kW
Powtarzam to do znudzenia: uważaj na olej w skrzyni.Już widzialem wiele komentarzy mówiących o częstym pękaniu osłon półosi.Warto też sprawdzić drożność katalizatora (jeśli jeszcze go nie wyciąłeś:)) Poza tym poważnych usterek brak a części ogólnodostępne i niedrogie.
4,0
~waldi
Fiat Cinquecento
Hatchback 3d 0.7 i 31KM 23kW
Jak na razie dwa razy, ale czy były to powazne usterki to nie wiem, raz poszly kable (i do w dwoch miejsach jednoczenie) i nie chcial odpalic, a drugi raz to chyba jakosc benzyny, choc nie jestem pewien na 100% bo troche rzeczy wtedy przy nim zrobiłem i odpalił :)
2,0
~człowiekroku
Fiat Cinquecento
Hatchback 3d 0.7 i 31KM 23kW
jakieś dziwne żeczy mi sie dzieją czasem coś stuka, puka i nikt nie wie co to jest po miesiącu przestaje..i potem znowu zaczyna po jakimś czasie....czasem potrafi stanąć bez powodu patrze rozbieram i jest wszystko w pożądku składam i chodzi....bardzo dziwny samochud
4,0
~Starosta
Fiat Cinquecento
Hatchback 3d 0.7 i 31KM 23kW
Sprzęgło raz na 2 lata. Jednak to przez styl jazdy. Przez 5 lat nie zarżnąłem tego samochodu, więc z czystym sumieniem mówię, że jest niezawodny. Katowałem go a on nadal wiernie służył. Pomimo ubytków w lakierze, nie rdzewiał, co bardzo mnie cieszyło.
3,0
~aols@wp.pl
Fiat Cinquecento
Hatchback 3d 0.7 i 31KM 23kW
90.000 km - pęknięcie głowicy.Uniknąłbym tego, gdyby producent pomyslał o niezbędnym i tanim drobiazgu - wskaźniku temperatury silnika i kontrolce poziomu cieczy w chłodnicy......!!!!!!!!!!!!!!!! może wtedy nie wracałbym na lawecie z trasy
3,0
~mały
Fiat Cinquecento
Hatchback 3d 0.7 i 31KM 23kW
przeguby jeśli się nie wymieni osłon. amortyzatory - przód. termostat. górne mocowanie kolumny Macphersona. nie równa praca silnika ale to wina beznadziejnego gaźnika aisan. 2 razy już to robiłem. i pewnie jeszcze nie raz ....
2,0
~aiven
Fiat Cinquecento
Hatchback 3d 0.7 i 31KM 23kW
Wieczne problemy ze świecami (wym. co 2-3 tys przy japońskim gaźniku). Po wymianie na gaźnik "webera" duża poprawa, ale kolejna wymiana świec po 15 tys pociągnęła za sobą wymianę głowicy (świece zostały w środku).
1,0
~SmoczeQ
Fiat Cinquecento
Hatchback 3d 0.7 i 31KM 23kW
uszczelka pod głowica oko 95 tys km układ wydechowy co 2 lata problemy z układem paliwowym- zapowietrzanie sie wlewu baku tylnie hamulce bebnowe czesto sie zacinaja wiecej nie pamientam . ale było tego sporo
4,0
~pablo gg 7068634
Fiat Cinquecento
Hatchback 3d 0.7 i 31KM 23kW
Wieksze naprawy to byla wymiana uszczelki pod głowica ok 100 000 tys i popychaczy zaworów zaczely stukac- TUTAJ TRZEBA DOSC RYGORYSTYCZNIE TRZYMAC SIE WYMIANY OLEJU w silniku wtedy z popychaczmi bedzie spokój.
Fiat Cinquecento