Szukaj

Oceny Fiat Cinquecento 0.7 i 31KM 23kW 1994-1998

Podsumowanie 484 ocen Filtruj
Przebieg ocenianiego auta
Lata produkcji
Kupiłby ponownie
Fiat Cinquecento 0.7 i 31KM 23kW 1994-1998 - Oceń swoje auto
3,44
średnia ocena z 484 ocen
9% gorzej od średniej w segmencie
45%
użytkowników kupiłoby ponownie

Najnowsze oceny Fiat Cinquecento 0.7 i 31KM 23kW 1994-1998

3,6
~CentoFan
Hatchback 3d 0.7 i 31KM 23kW
Fiat Cinquecento
Było to moje pierwsze auto, dlatego nie jestem może do końca obiektywny. Trafiłem na egzemplarz bardzo zadbany, z przebiegiem 83000 km. Przejechałem nim 10000 km i jedyną większą usterką była wymiana rozrządu, ale rozsypał się on po prostu ze starości. Generalnie, jeśli auto jest zadbane i nie jeździ nim młody wariat to posłuży na wiele tras i wiele km. Części są śmiesznie tanie, więc warto je wymieniać w porę, żeby później się nie zawodzić....
4,1
~peugeot406st
Hatchback 3d 0.7 i 31KM 23kW
Fiat Cinquecento
A więc tak, samochód nadaje się tylko na miasto no chyba, że ktoś jest wielkim fanem starych Fiatów i lubi w nich dalekie podróże. Na pewno ekonomiczny no bo jakby inaczej przy takim silniku. Dość wygodny a z tyłu mający na pewno więcej miejsca niż np: Opel Tigra. Po Zdecydowanie bardzo pojemny gdyż po złożeniu tylnych foteli robi się nam niezła przestrzeń bagażowa.Zepsuć się w nim praktycznie nie ma co. Zdecydowanie polecam ten samochód dla...
3,8
~groszek123
Hatchback 3d 0.7 i 31KM 23kW
Fiat Cinquecento
Auto naprawdę jest w porządku. Małe, ekonomiczne i tanie. Idealne na miasto. Jego mocną stroną jest blacha, oczywiście w wersjach z ocynkiem. Słabą stroną jest silnik. Potrafi kaprysić ;p. Jednak gdy jest zadbany, myślę że nie jest bardziej awaryjny niż inne, jeśli nawet to z pewnością tańszy w obsłudze. Samochód nie nadaje się dla osób wysokich i nieco grubszych, oraz tych ze sportowym zacięciem (absolutnie nikogo nie obrażam). Auto jest...
3,9
~mosfet
Hatchback 3d 0.7 i 31KM 23kW
Fiat Cinquecento
Ocena końca ode mnie to 4. Myślę, że te auto jest świetne. Mimo dużych mrozów ja rano drapałem szyby z lodu, wsiadałem i jechałem, a moi sąsiedzi musieli swoje nowe TDI i HDI zostawić pod domem. Tak to już jest. Auto nigdy mnie nie zawiodło. Codzienne dojazdy do pracy + weekendowa trasa do szkoły + weekendowe wypady gdzieś tam i nigdy nie było żadnego ale, a co najlepsze to auto od wymiany oleju nie zużyło go ani grama. Wszyscy tak narzekają...
2,2
~Szczenin
Hatchback 3d 0.7 i 31KM 23kW
Fiat Cinquecento
Mialem te auto 1,5 roku i to byl najgorszy okres w moim zyciu Czesci co prawda tanie ale razy 30 usterek uzbiera sie pokazna sumka W sumie kupilem go i wlozylem w niego drugie tyle na naprawy Najgorsze ze gasl mi nawet w trasie przy 110 km/h wiec trzeba bylo sie modlic 2 razy spalila mi sie cewka zaplonowa jadac w trasie, padala elektryka oraz czujnik walu i wiele innych rzeczy Gaznik to chyba najgorsza rzecz w tym aucie - NIEDOWYREGULOWANIA...
3,0
~Łuki82
Hatchback 3d 0.7 i 31KM 23kW
Fiat Cinquecento
Samochodzik jest prosty w swojej prostocie nic nie ma co jest plusem posiadałem przed nim Opla Omege 2,0 16v a tam pełna elektronika i wieczne problemy ze wszystkim a tu nic takiego nie ma wdzięczny samochód dla bardzo mało wymagających dynamiki brak mam bardzo ciężką nogę do niego wiec jakoś jedzie do przodu kilka rzeczy zostało w nim wymienione np progi (nie było za co go podnieść) rozrząd,łożyska,itp samochodzik godny polecenia dla osób...
Dziennik kosztów dla Fiat Cinquecento 0.7 i 31KM 23kW
Średni koszt przejechania 100 km
32,00 zł
7,1
l/100km
8,7
l/100km
Zobacz dzienniki
4,0
~DoCent
Hatchback 3d 0.7 i 31KM 23kW
Fiat Cinquecento
Za całokształt zasłużona 4 z plusem, samochodzik tani w utrzymaniu, tanie części nie jest awaryjny ze względu na swoją prostotę konstrukcji i brak elektroniki. Z napraw- uszczelka pod głowicą,- koszt 200zł z częściami i robocizną, kompletne sprzęgło 400 zł z robocizną(samo sprzęgło około 2oo zł) i to były najdroższe naprawy. Poza tym klocki, płyny, bak (stary przerdzewiał)tłumik, generalnie koszt napraw z robocizną przeważnie około 100-150 zł....
2,5
~art
Hatchback 3d 0.7 i 31KM 23kW
Fiat Cinquecento
Dzięki takim samochodom świetnie prosperują mechanicy oraz dystrybutorzy części zamiennych, autko bardzo awaryjne, niektóre przypadłości trudne do naprawy, albo nikt się nie chce jej podjąć, albo robi to nieudolnie (mam tu na myśli legendarny już gaźnik AISAN ). Poza tym denerwujące drobne awarie typu: cieknąca chłodnica, falujące obroty, elektryka itd. Spalanie przy pojemności silnika 0.7 l nie należy do najniższych. W środku jak na...
2,9
~foccuss
Hatchback 3d 0.7 i 31KM 23kW
Fiat Cinquecento
Moje pierwsze auto i chyba pomimo opinii innych kierowcow ktorzy maja inne modele z wloskiej stajnii fiata nigdy juz nie wroce do tej marki. Moje CC to przede wszystkim gaznik AISANa.. slyszalem dobre opinie o naszych krajowych gaznikach ale co ja mialem problemow z tym czyms z japonii to jest poezja. Strasznie awaryjna skrzynia biegów.. Napewno czesc problemow, ktore mialem z tym autkiem to efekt mojego ostrego sposobu jazdy.. no a tu jak...
2,7
~janus330
Hatchback 3d 0.7 i 31KM 23kW
Fiat Cinquecento
Gorszego samochodu w życiu nie miałem ;( zrobiłem nim 15 tyś i w ciągu tego czasu dwa razy wypaliło mi w nim uszczelkę pod głowica(dodam, że uszczelka naprawiana była w ASO), padło sprzęgło, elektrozawór w gaźnik, zaczęło coś stukać w zawieszeniu, padła półośka, gdy pokonałem nim trasę 500km jednego dnia ze średnią prędkością 100-110km/h to jak dojechałem do domu odpadł alternator:) (widocznie się zmęczył), itp. Samochód w czasie gdy go...
Fiat Cinquecento