Szukaj

Lista ocen Fiat Seicento Hatchback 3d 0.9 39KM 29kW 1998-2003 (422) - Bezawaryjność (drobiazgi)

Na liście zabraknie 480 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
3,0
~rzoper
Fiat Seicento
Hatchback 3d 0.9 39KM 29kW
1) hamulce lubia piszczec, u mnie grzaly sie kola-czasem trzeba czysic zaciski, prowadnice klockow 2)sprezynki mi rdzewieja w klamkach... wkurzajace trzeba dzialac bo jak klamka zostanie podniesiona to sie moga drzwi otworzyc hehe 3)psuje sie silnik tylnej wycieraczki- nawet nie wymienialem bo to typowe dla tego modelu 4)regulacja swiatel(w starszych modelach byla hydrauliczna-tez sie lubi zepsuc)podobno jak zastapili ja elektryczna to juz...
4,0
~Użytkownik seicento
Fiat Seicento
Hatchback 3d 0.9 39KM 29kW
W moim egzemplarzu awaria regulatora napięcia ładowania, która wymagała rozebrania go i przylutowania elementu który odpadł. Natomiast w dwóch innych seicentach z którymi mam styczność nagminnie palą się silniczki wentylatora chłodnicy. Szybko zepsuła sie hydrauliczna regulacja przednich świateł, a po 4 latach lampy nadają się do wymiany bo matowieją zwierciadła. Na karoserii brak oznak korozji, ale zaznaczam, że samochód jest garażowany....
3,0
~agamemnon
Fiat Seicento
Hatchback 3d 0.9 39KM 29kW
- problemy ze sprzęgłem (60 tys. km) - zwichrowany wentylator chłodnicy (bardzo głośna praca) - problem z odcinaniem powietrza nawiewu od ogrzewania z chłodnicy (50 tys. km) - wyciek oleju ze skrzyni biegów - zużyty przegub uszczelniający - zacierające się mechanizmy szyb i zawiasy drzwi (niska jakość smarów producenta) (60 tys. km) - cienki, słaby lakier bardzo łatwo zarysować, obić, zetrzeć. Trzeba lakierować. -
4,0
~Asia
Fiat Seicento
Hatchback 3d 0.9 39KM 29kW
Mój samochód był sumiennie serwisowany i robiłam uczciwe przeglądy. Jeżeli coś należało wymienić, to było to wymieniane. W efekcie, samochód się NIGDY nie zepsuł. Tym niemniej, notorycznie psuł się elektrowentylator i co 2 - 3 lata trzeba było wymienić rurę wydechową z tłumikiem. Lubiły psuć się także silniczki wycieraczek i pompka spryskiwacza - ale na 6 lat naprawiałam jeden raz przód i jeden raz tył (wycieraczeki).
4,0
~Lancer1990
Fiat Seicento
Hatchback 3d 0.9 39KM 29kW
Nie działająca trzecia lampa STOP ale to już rozwiązane w łatwy sposób. Poza tym nic się nie dzieje. Wskazówka od poziomu paliwa bardzo przekłamuje i opada przy skręcaniu w lewo i przy gwałtownym ruszaniu a wzrasta przy skręcaniu w prawo i hamowaniu. Rozmawiając ze znajomymi (Właścicielami Seicento ze starymi licznikami) usłyszałem że Ten Typ Tak Ma. Po prostu trzeba się przyzwyczaić.
3,0
~Mrcn_Lbn
Fiat Seicento
Hatchback 3d 0.9 39KM 29kW
Denerwujace drobiazgi jak wypadajace pokretlo dmuchawy, kruszaca sie guma oslaniajaca uchwyty do reg. lusterek, urywajacie sie linki od tylnej polki, trzeszczaca tylna polka. Bardzo szybko przepalaja sie zarowki (reflektory: 2x na rok, sw. tylne: lewy stop 3x). Opada trzecie swiatlo stopu, przepalilo sie kilka diód. Nieskuteczne hamulce, tylne zapiekajace sie (ale to juz atrybut Fiata od czasow 125p;)).
2,0
~Spooky
Fiat Seicento
Hatchback 3d 0.9 39KM 29kW
oprócz standardowych materiałów eskploatacyjnych wymieniałem także: - zbiornik paliwa - linka ręcznego - uszczelka pokrywy zaworów - tłumik (lecz uczciwie trzeba przyznać że wytrzymał dłużej niż powinien) - amortyzatory tył (ciekły już przy 40 tys) do tego dochodzą jeszcze rzeczy w stylu stukającego sprzęgła i konieczności przywracania co pół roku do używalności rozpieraków ręcznego
1,0
~keppacco
Fiat Seicento
Hatchback 3d 0.9 39KM 29kW
ciągle coś się psuje, bardzo dużo awarii zepsuty ogranicznik w drzwiach (przy normalnym urzytkowaniu) cały czas włączone światła pozycyjne chyba jakieś zwarcie, reflektory same się przestawiają, zepsuta regulacja świateł, przerdzewiały bak w 2 letnim samochodzie!!!!! wycieki oleju, wycieki płynu chłodzącego, zacinające się pasy i pewnie jeszcze kilka rzeczy ale nie będe się rozpisywał
3,0
~mmbruno
Fiat Seicento
Hatchback 3d 0.9 39KM 29kW
Częste awarie nawet drobiazgów, co chwile nieszczelność węży, pękające plastiki np. od dźwigania foteli, zamki od drzwi, centralny zamek co chwile się zacinał, łożyska kół co roku i hamulec ręczny wymiana linki co roku, zapieczone szczęki hamulca tylnego co roku praktycznie, szczotki alternatora dosyć często, potężna rdza na karoserii, zwłaszcza na nadkolach, itp.

Usterki Fiat Seicento

Liczba wpisów: 41

Fiat Seicento – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

4,0
~majkks
Fiat Seicento
Hatchback 3d 0.9 39KM 29kW
Ogólnie ok, przy 70000km musiałem wymieniać zawieszenie, tylni tłumik. Ręczny - zerwana linka, i dziwne zatarty wentylator chłodnicy. I miałem dziwnny dzwoniący probłem z klockami hamulcowymi powyżej 80km/h zaczynały piszczeć, były nowe, ale po wymienie problem znikł. Te co piszczały zakładał ASO fiata;), poprzedniemu właścicielowi. Tak to tylko tankować i jechać.
Fiat Seicento Hatchback 3d