AutoCentrum.pl
Niezależny portal motoryzacyjny
Szukaj
Auta
Dopasuj auto
Ceny aut nowych
Ceny aut używanych
Ogłoszenia
Rankingi
Wideotesty
Dane techniczne
Opinie
Oceń swoje auto
Zużycie paliwa
Usterki
Paliwa
Stacje paliw
Ceny paliw za granicą
Narzędzia
Dokumenty dla kierowcy
Sprawdź VIN
Kalkulatory
Dziennik kosztów
Taryfikator mandatów
Zaloguj się
Moje
AutoCentrum
Witaj,
Co nowego
Moje auta
Ulubione stacje paliw
Ustawienia konta
Wyloguj
Gorące tematy
Sprawdź VIN przed zakupem!
Ile
kosztuje Cię
auto?
Wyszukiwarka aut
Poznaj usterki przed zakupem
AutoCentrum
Opinie
Oceń swoje auto
FSO
Polonez
Atu
Atu
Oceny FSO Polonez Atu
– wybierz silnik
Pokaż silniki:
Benzynowe
Benzynowe LPG
Diesla
Elektryczne
Hybrydowe
Hybrydowe Diesla
Hybrydowe Diesla plug-in
Hybrydowe plug-in
pb
Benzynowe
1.4 103KM 76kW (1996-1998)
8 ocen
1.5 GL 82KM 60kW (1996-1998)
Brak ocen
1.6 76KM 56kW (1996-1998)
93 oceny
1.6 GL 87KM 64kW (1996-1998)
13 ocen
Oceny
FSO Polonez Atu
Podsumowanie 114 ocen
Filtruj
Przebieg ocenianiego auta
Każdy
do 10 000 km
10 000 – 25 000 km
25 000 – 50 000 km
50 000 – 100 000 km
100 000 – 150 000 km
150 000 – 200 000 km
200 000 – 250 000 km
powyżej 250 000 km
Lata produkcji
1996
1997
1998
1996
1997
1998
Kupiłby ponownie
Każdy
Tak
Nie
Filtruj
wyniki
3,67
średnia ocena z
114 ocen
10%
gorzej od średniej w segmencie
75%
użytkowników kupiłoby ponownie
Całokształt
3,71
Wrażenia
Silnik
3,51
Skrzynia biegów
3,54
Układ jezdny
3,67
Komfort
Widoczność
4,17
Ergonomia
3,52
Wentylacja i ogrzewanie
3,44
Wyciszenie
2,89
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,25
Ekonomiczność
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
3,33
Stosunek jakość/cena
4,09
Niezawodność
Bezawaryjność (drobiazgi)
3,61
Bezawaryjność (poważne usterki)
3,95
Pozytywne zaskoczenie
+ Zawieszenie
+ Silnik
Uciążliwe usterki
- Karoseria
- Układ hamulcowy
- Przeniesienie napędu
- Układ elektryczny
Sprawdź najnowsze oferty
Zobacz więcej
ofert
Najnowsze
oceny FSO Polonez Atu
Sortuj według:
Wybierz
od najdłuższych komentarzy
od najbardziej przydatnych
od najnowszych
od najnowszych z komentarzem
od najwyżej ocenianych
3,7
~rolecki
FSO Polonez
Atu 1.6 76KM 56kW
Ogólnie trafił mi się model zajeżdżony i dlatego tyle napraw jak się trafi na dobry egzemplarz to można jeździć i nic nie robić ale jak mija 100 tys. km to trzeba się przygotować na wymianę drążków sworzni gum stabilizatora hamulcy tył zalecam wymianę podzespołów jak piszą według zaleceń książki napraw a wszystko będzie należycie działało,blacha tragedia była raz robiona to rudy z rodzina wylazł tam gdzie nie było nic ruszane słyszałem że...
Dodane
17 lat temu
3,4
~suxen@wp.pl
FSO Polonez
Atu 1.6 76KM 56kW
Co można powiedzieć o aucie rodowodem z końca lat 70-tych ? Niestety nie przystaje on do obecnych "cacek". Ale ogólne koszty zakupu eksploatacji są zaskakująco niskie (zwłaszcza te na LPG). Przy odrobinie talentu majsterkowicza większość napraw zrobimy sami. Dostępność części ogromna, począwszy od nowych w ASO aż po szroty (tych ost. coraz więcej) Poważny problem to rdza. Auta 7 letnie są już "zaatakowane" Najlepsze miejsce przechowywania to...
Dodane
20 lat temu
3,5
~l.i.s@wp.pl
FSO Polonez
Atu 1.6 76KM 56kW
Auto tanie w zakupie, niestety charakteryzuje się dużą różnorodnością jakości wykonania. Mój ekzemplarz był tym dopracowanym. Jeśli komuś uda się na taki trafić to warto się nad nim zastanowić. Do codziennego użytkowania osobiście wolę nowsze konstrukcje, ale \"Poldka\" najprawdopodobniej już nie sprzedam.
Dodane
14 lat temu
4,2
~użytkownik
FSO Polonez
Atu 1.6 76KM 56kW
Wiadomo, że auto nie jest idealne, bo za tę cenę nie ma takich aut. Za to stosunek cena/jakość bardzo dobry. Trochę wysokie zużycie paliwa (średnio 8,5 l Pb albo 11 l LPG) rekompensuje cena gazu. Niska cena instalacji LPG i żadnych z nią problemów przez 55 tys. km (potem czyszczenie reduktora). Auto przestronne, bardzo dobre na trasę. Powyżej 130 km/h robi się głośne. W mieście trochę brakuje wspomagania. Zapewne większość zachodnich...
Dodane
16 lat temu
3,8
~darek
FSO Polonez
Atu 1.6 76KM 56kW
Jeżdze tym autem juź 6 rok (2 właściciel)i przy prawidłowej eksploatacji można powiedzieć że jest to auto mało awaryjne, mimo przestarzełej. konstrukcji. W śród wielu posiadaczy krąży opinia,że jest to najbardzej udany model Poloneza - ja się przychylam do tej opini. Dużą zaletą są tanie i dostępne części np: pasek rozrządu = 12 zł. (śmieszne) OGÓLNA OCENA:[4-]
Dodane
17 lat temu
4,2
~F-ajny S-amochó O-sobowy
FSO Polonez
Atu 1.6 76KM 56kW
Doskonały samochód dla ludzi bez kompleksów. Przy odrobinie dobrej woli wobec samochodu, jest mało awaryjny. Latwo przewidzieć co może się stać. Auto ma być do jazdy, a nie do przysłanianai własnych kompleksów pod światłami na skrzyżowaniu.
Dodane
19 lat temu
Usterki
FSO Polonez
Liczba wpisów:
23
FSO Polonez – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu
Najnowsze usterki
Zaworek nagrzewnicy
Brak połaczenia silnika z masą
nie zapala na benzynie
Zobacz więcej
usterek
3,4
~dago
FSO Polonez
Atu 1.6 76KM 56kW
Auto nie nalezy do mnie,ale najeździłem sie nim tyle że moge wydać ocene. Jeśli ktoś potrzebuje auta za pare tysięcy i do niezbyt intensywnej eksploatacji polonez bedzie w sam raz. Oczywiście jesli kogoś nie rajcuje tzw. prestiż i zmienianie samochodów co roku. z tym że zgodze sie z moimi przedmówcami,że nie jest to raczej pojazd dla pań. Pokusze sie o stwierdzenie że 8-9 letni polonez to lepsze alternarnaytwa od 15-letniego golfa.
Dodane
20 lat temu
3,5
~pawel 86
FSO Polonez
Atu 1.6 76KM 56kW
AUTO NIE Z TEJ EPOKI, ALE W SAM RAZ DLA NIEBOGATYCH POLAKOW, NIE JEST PUSZKA PO KONSERWACH, ANI CZYMS GORSZYM, BEZPIECZNY I W MIARE WYGODNY. WNETRZE JAK NA TA CENA ROBI WRAZENIE, A CO DO RESZTY TO MOZNA SIE PRZYZWYCZAIC, WOLE GO OD TYCH ROZNYCH TICO, CC O MALUCHU JUZ NIE WSPOMNE
Dodane
20 lat temu
4,1
~adam
FSO Polonez
Atu 1.6 76KM 56kW
Polonez to jedna z najlepszych konstrukcji w historii.Auto duże,tanie i w miarę szybkie i komfortowe. Jeśli dołożyc takie bajery jak elektryczne szyby i klime będzie w sam dla średnio zamożnych rodzin.Polonez jest autem lepszym niż Punto,Siena,Uno,Felicia,Nexia,Saxo,Fiesta.
Dodane
20 lat temu
3,6
~wojmiecz@wp.pl
FSO Polonez
Atu 1.6 76KM 56kW
Za tą cenę to trzeba Boga w nogi całować. Wielu taksiarzy nic nie robi z silnikiem do 200000km. Może to zależy od sztuki. Ja na swój szczerze nie narzekam. Zajeżdzę go na "śmierć", ze względu na szybką stratę jego wartości. Zauważcie, że nikt nie sprzedaje modeli z tych roczników, czyli jakoś się sprawują
Dodane
21 lat temu
Zobacz wszystkie
oceny
FSO Polonez Atu
3,7 (114 ocen)
Wybierz silnik
1.4 103 KM
1.5 GL 82 KM
1.6 76 KM
1.6 GL 87 KM
Dodaj swoją
ocenę
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
FSO Polonez w pigułce
FSO Polonez
w pigułce
Informacje o aucie
Katalog nowych
FSO Polonez
Dane techniczne
FSO Polonez Atu
Raporty zużycia paliwa
FSO Polonez Atu
Opinie
FSO Polonez Atu
Usterki
FSO Polonez Atu
Publikacje
FSO Polonez
Newsy
FSO Polonez
Galerie
FSO Polonez
Nasze pomiary
FSO Polonez
Filmy
FSO Polonez
Ogłoszenia
FSO Polonez
Ceny aut używanych
FSO Polonez
Dziennik kosztów
FSO Polonez Atu
Opinie o instalacjach LPG
FSO Polonez Atu
Testy zderzeniowe
FSO
Aktualnie przeglądasz
FSO Polonez Atu
Dane techniczne
60 raportów
zużycia paliwa
3 ogłoszenia
używanych
2 zgłoszone
usterki
5 publikacji
o tym modelu
Ogólna prezentacja
modelu
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
Zobacz więcej
filmów
O firmie
Redakcja
Reklama
Regulamin
Kontakt
Mapa portalu
Wyszukiwarka aut
Dziennik kosztów
Rankingi aut
Wirtualny alkomat
Benzyna czy diesel?
Kalkulator LPG
Kredyt czy leasing?
Mapa stacji paliw
Sprawdź VIN
Oceń instalację LPG
Oceń motocykl
Porady
Publikacje
Pierwsza pomoc
Dokumenty dla kierowcy
Motosłownik
Za granicą
Prawo jazdy