Szukaj

Lista ocen FSO Polonez Caro 1.6 87KM 64kW 1993-1997 (54) - Silnik

Na liście zabraknie 24 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
3,0
~wagru
FSO Polonez
Caro 1.6 87KM 64kW
Cudów nie ma,szczególnie po 13 latach eksploatacji. Pomimo małego przebiegu silnik nie jest elastyczny,pracuje głośno i wolno się wkręca. Poloneza jednak nie kupuje się po to,żeby się nim ścigać. Poprzednio jeździł nim mój tata (kupilismy go nowego,z salonu) i pamiętam,że trzeba się było dobrze rozbójać przed wyprzedzaniem,żeby zrobić to bezproblemowo. Nie jest to jednak regułą,poniewaz dziadek równiez posiada Poloneza rok starszego i tamten...
1,0
~Darek
FSO Polonez
Caro 1.6 87KM 64kW
Silnik praktycznie psuł się non stop. Po naprawieniu jednego elementu mijało jakieś 2-3 tygodnie i leciało coś następnego i mimo, że części są tanie to była to jednak skarbonka bez dna. Najdziwniejsze było to, że auto jeździło tylko na gazie, a na benzynę chyba się obraziło bo nawet po wymianie pompy i wtrysków dalej odmawiało współpracy z PB95.
5,0
~Tomson_13
FSO Polonez
Caro 1.6 87KM 64kW
Dla mnie to jakiś cud wszystko się w tej mojej furze sypie tylko nie ten silnik 260000 km bez remontu i ani kropli oleju spalonej i ani jedna znikąd nie wyciekła nic w nim nie stuka jeśli komuś zależy na wytrzymałości a nie na mocy to niech poszuka poloneza z fso-skim silnikiem z małym przebiegiem i o niego dba naprawdę się zwróci
3,0
~tomcio1989
FSO Polonez
Caro 1.6 87KM 64kW
Archaiczna konstrukcja traci gdzieś po drodze nominalne 82 KM, które można poczuć tylko wtedy, gdy wkręcimy się na wysokie obroty. Jednak dynamika nie jest wadą tej jednostki; ba - jest ona całkiem znośna. Problemem najpoważniejszym i najbardziej upierdliwym jest wtrysk Abimex - kapryśny, potrafiący doprowadzić do falowania obrotów.
1,0
~lskx
FSO Polonez
Caro 1.6 87KM 64kW
niby 86KM, ale nie wiem gdzie. Zawsze byl wolny i zamulony. Rzęzi niesamowicie, zawory trzeba regulowac co 5tys. km, a faktycznie co 500km... ma 96tys od nowosci [kupiony w salonie przez rodzicow] i ledwo zipie. Rzyga olejem, i w ogole WRC [warczy, ryczy, cescy]. Kultura pracy? Chyba jakiś żart.
4,0
~sulechowska@wp.pl
FSO Polonez
Caro 1.6 87KM 64kW
Silnik niezawodny na POLSKIE drogi, jak pojawią się autostrady za 50 lat to już będzie za wolny ;) Jazda względnie komfortowa do 90 km/h a więc wciąż wystarczająca na polskie realia i dla kogoś, kto już wyszalał się na simsonie ;) Przebieg 250 tys. km bez remontu i nie zanosi się w najbliższym czasie.
5,0
~piotrlewyżnin
FSO Polonez
Caro 1.6 87KM 64kW
mam poloneza z 1993 od nowości ,silnik 1.6 {SILNIK NIE ZNISZCZALNY JAK OD TOYOTY SUPRY} bez zadnego remontu ,oleju ani kropki nie bierze sprzęgło nigdy nie było wymieniane, praktycznie nie zniszczalny ,silnik 100% niezniszczlny nawet nie ma najdrobniejszych usterek
3,0
~krzysiek@point.net.pl
FSO Polonez
Caro 1.6 87KM 64kW
głośny - ale nigdy nie nawalił - jeżeli sie juz dławił to zawsze o własnych siłach jechał do regulacji - ważne aby robić regularną diagnostyke silnika co 10tyś km - regulacja zaworów (przy gazie nawet można częściej),wymiana świec,kabli wys. napięcia,czyszczenie i reg.gażnika.
4,0
~Drzewi
FSO Polonez
Caro 1.6 87KM 64kW
jak otworze maske to widze ze coś takiego istnieje ma przejechane 320 tysiów nic powaznego w silniku nie było robione z tego co pamietam uszczelka pod glowica była wymieniana no i jak na ten przebiek wcale się nie dziwie ze bierze troszke oleju 1 na 2500km
3,0
~Maroo
FSO Polonez
Caro 1.6 87KM 64kW
W dzisiejszych czasach trochę brakuje mocy, ale to nie wyścigówka. Do normalnej jazdy całkowicie wystarcza. Niestety duuuża dziura w obrotach poniżej 2000 obr/min trochę utrudnia jazdę, ale wszystko kwestja przyzwyczajenia - mnie już nie przeszkadza...
FSO Polonez Caro