Szukaj

Lista ocen Honda Accord VIII (202) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 80 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
3,0
~hania-fan
Honda Accord VIII
Sedan 2.0 VTEC 156KM 115kW
bardzo mnie zmartwiło, gdy wykonujac nieco gwałtowniejszy ruch kierownicą- cała karoseria przechyla sie tak jak w łodzi , uczucie dośc nieprzyjemne, a siedząc z tyłu wrażenie takie jakby tył był z gumy i ledwo nadążał za przodem,. Czy to wina zawieszenia? w civiku 97 nadwozie o wiele lepiej trzymało sie kupy.
5,0
~Artur
Honda Accord VIII
Sedan 2.0 VTEC 156KM 115kW
Miło się jeździ po zakrętach tylko żonie nie raz już się zbierało na wymioty
5,0
~Ayreon
Honda Accord VIII
Sedan 2.0 VTEC 156KM 115kW
Układ jezdny jest precyzyjny, nienaganny, na zakrętach auto ładnie trzyma się drogi, nie przechyla a na nierównościach autko naprawdę ładnie tłumi nierówności (koła u mnie 17 cali). Można mu w pełni zaufać i czuć się podczas jazdy bezpiecznie. Zawieszenie ani za sztywne, ani za miękkie, jest w sam raz.
3,0
~tomuśekuś
Honda Accord VIII
Sedan 2.2 DTEC 150KM 110kW
Mam opony letnie 225, ogólnie nie da się prowadzić tzw. paluszkami na drogach z koleinami i nierównościami. Nie wiem czy to kwestia tylko opon, ale co do komfortu prowadzenia, to mam poważne zastrzeżenia. POza tym przy przebiegu 80 000 km po dobrych drogach mam wrażenie, że amortyzatory są padnięte.
4,0
~Adam
Honda Accord VIII
Kombi 2.0 VTEC 156KM 115kW
Samochód zestrojony niestety nie na polskie drogi.Przykro stwierdzić ale to ciągle trzeci świat.Łomot podwozia psuje całe wrażenie z przyjemnej mimo wszystko jazdy.Kupując to auto trzeba mieć pełną świadomość iż honda nie uznaje na tym polu żadnych kompromisów.Na równej autostradzie pełna frajda z jazdy.
5,0
~Marek z Lublina
Honda Accord VIII
Sedan 2.0 VTEC 156KM 115kW
Może i zawieszenie jest nieco sztywniejsze niż w Lagunie czy Mondeo , ale ja to lubię. Każdy może kupić co chce. Po co kupować accorda i pisać że jest sztywny, a który accord do tej pory był miękki.Jeśli masz z tym problem można kupić francuzki samochód i będzie miękko, cicho i awaryjnie.
3,0
~Robert
Honda Accord VIII
Sedan 2.0 VTEC 156KM 115kW
Trochę twardo. To byłoby ok, niestety zawieszenie jest bardzo głośne. Na każdej nierówności, zwłaszcza poprzecznej słychać łomot. To denerwujące, bo silnik jest mało słyszalny. To klasa wyżej niż Megane, ale zawieszenie Megane było zdecydowanie bardziej ciche.
5,0
~akhonda
Honda Accord VIII
Kombi 2.2 DTEC 150KM 110kW
Twarda, bardzo twarda, twardsza niż auta którymi jeździłem, na trase to super - bezpieczne manewry przy dużych prędkościach 180/200, w ruchu lokalnym - słabo bo tu liczy się komfort, ale i tak daje max bo auto służbowe na długie trasy, do miasta mamy inne auta.
4,0
~Sławek
Honda Accord VIII
Kombi 2.0 VTEC 156KM 115kW
Układ jezdny jest dobry. Ale ma dla mnie kilka kosztownych wad: 1. Ząbkuje opony zwłaszcza zimowe na tylnej osi, przez co po jednym sezonie opony nadają się do wyrzucenia. 2. Bardzo głośny, słychać każdą nierówność. 3. I niestety słychać klekoczące klocki hamulcowe z tyłu.
4,0
~szymstak
Honda Accord VIII
Kombi 2.2 DTEC 150KM 110kW
Auto jednocześnie ekstremalnie twarde - czuć każdą nierówność i jednocześnie potrafi miękko bujać. Im szybciej jedziesz tym wydaje się, że auto lepiej się prowadzi. W porównaniu do Accorda BMW 5 i A6 (które miałem) to podtatusiałe kanapy. Zawieszenie słychać i czuć.
Honda Accord VIII