Szukaj

Lista ocen Honda Accord VIII (202) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 80 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Tom525@wp.pl
Honda Accord VIII
Sedan 2.4i 190KM 140kW
Solidny kompromis między sportem a komfortem. Oczekiwałem jednego i drugiego po trochu i mam czego chciałem. Można ostrzej po zakrętach pogonić i jednocześnie nadal cieszyć się komfortem. Może trochę twardo, ale na naszych drogach takie wrażenie będzie w większości nowych aut.
5,0
~gugu
Honda Accord VIII
Sedan 2.0 VTEC 156KM 115kW
Może nie będę tu dość obiektywny bo wcześniej jeździłem autem klasy B, ale kilka jazd próbnych innymi autami klasy Accorda odbyłem i muszę przyznać że dla mnie świetne połączenie komfortu z dużym poczućiem bezpieczeńswa podczas jazdy... a przede wszystkim świetna zabawa na zakrętach.
4,0
~piotr@strona.pl
Honda Accord VIII
Kombi 2.0 VTEC 156KM 115kW
Jazda autem to przyjemność, sztywna całościowa bryła trzyma się jezdni - auto jest wbite w aswalt. Inaczej zupełnie niż w Mondeo, nie lepiej ani nie gorzej inaczej. W Mondeo w zakrętach auto lekko sie dopasowywało w Hondzie mam wrażenie że ma lekki uślizg, ale to subiektywna ocena.
4,0
~Janusz
Honda Accord VIII
Sedan 2.0 VTEC 156KM 115kW
W zasadzie jest ok. Faktycznie na dużych dziurach jest słyszalne ale na uwagę zasługuje fakt że kompletnie nie przenosi tego na kierownicę. Samochód sprawia wrażenie limuzyny. Poprzedni model był poręczniejszy w zakrętach ale Ja teraz stawiam na komfort więc daje max. ocenę.
5,0
~Jarek
Honda Accord VIII
Kombi 2.0 VTEC 156KM 115kW
Dla mnie jest naprawdę bez zarzutu. Oczywiście jeździłem kilkoma lepszymi ... tylko problem w tym, że każdy z tych wyraźnie lepszych był tylko ze 200 tys droższym wozem niż Honda. Rewelacyjny jest dla mnie szczególnie na autostradzie - można jechać i jechać.
5,0
~Konrad
Honda Accord VIII
Kombi 2.2 DTEC 150KM 110kW
Jak na wspomaganie elektryczne jest dość precyzyjnie, plus w miarę sztywne zawieszenie i nie czuć gabarytów auta, jednak samo zawieszenie konstrukcyjnie skomplikowane i drogie w utrzymaniu, w zasadzie nie ma sensu wkładać nic po za aso
5,0
~rychu
Honda Accord VIII
Sedan 2.0 VTEC 156KM 115kW
wielowahaczowe zawieszenie jest bardzo komfortowe, można wchodzić w zakręty dosć ostro auto dobrze się trzymie drogi , nie jest za głośne jeśli chodzi o pokonywanie nierówności , jak dla mnie ok , do tego jest dosyć tanie w naprawie i trwałe
5,0
~Radosław
Honda Accord VIII
Sedan 2.0 VTEC 156KM 115kW
Bardzo dobre zawieszenie, z przodu i z tyłu wielowahaczowe. W komorze silnika rozpórka łącząca mocowanie zawieszenia, zapewniająca lepszą sztywność. Bardzo pewne prowadzenie i trzymanie w zakrętach. Ten samochód potrafi naprawdę szybko pokonywać zakręty.
5,0
~Andrzej
Honda Accord VIII
Sedan 2.0 VTEC 156KM 115kW
Zdecydowanie rekomenduję zawieszenie Accorda dla osób z dolegliwościami kręgosłupa. Samochód płynie po drodzę świetnie wybierając polskie nierówności. Należy oczywiście pamiętać, że im bardziej miękkie zawieszenie tym ostrozniej na zakrętach.
Dziennik kosztów dla Honda Accord VIII
Średni koszt przejechania 100 km
36,33 zł
7,5
l/100km
9,2
l/100km
11,3
l/100km
Zobacz dzienniki
5,0
~Maczo
Honda Accord VIII
Kombi 2.0 VTEC 156KM 115kW
Auto prowadzi sie dosc precyzyjnie. Zawieszenie jest troszke twardawe ale za to mozna wejsc troche szybciej w zakret bez obawy o poslizg (ale bez przesady :)) Zawieszenie jest raczej ciche ale na bardzo dziurawej drodze nie nadaza z wybieraniem nierownosci
Honda Accord VIII