Szukaj

Lista ocen Honda Accord VIII (202) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 80 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Daro
Honda Accord VIII
Kombi 2.0 VTEC 156KM 115kW
Na zakrętach jak przyklejona, nic nie buja. Jezdziłem sporo fokusem i accord jest podobny - czyli b. fajnie, dynamicznie się jeździ. Na tych szerokich gumach trzeba mocno trzymać kierownicę w koleinach bo auto chodzi na boki. Zawieszenie jest nieco twarde, honda postawiła na sportowy styl i nie wszystko wybiera na polskich dziurach, troche stuka i przenosi do wnętrza, ale jak ktos chce bujacza nich kupi Citroena.
5,0
~Mike81
Honda Accord VIII
Sedan 2.0 VTEC 156KM 115kW
Tutaj jest doskonale. Twarde zawieszenie? Owszem, ale bez przesady. Alfa 159 jest dużo twardsza. Moim zdaniem kompromis zachowany pomiędzy komfortem, a bezpieczną szybką jazdą w zakrętach. Kolejna podpowiedź dla tych, którzy są wrażliwi na punkcie twardości zawieszenia - 16 cali na kolach robi ogromną różnicę:) Mam 205/60R16 i zdecydowanie lepiej się jeździ po dziurach niż na 17 calach.
4,0
~pepe
Honda Accord VIII
Sedan 2.0 VTEC 156KM 115kW
Samochód kupiłem w czerwcu 2008, więc jest to auto z początku produkcji. Stuków żadnych u mnie nie słychać jak to czytałem w innych opiniach. Auto stabilne, dobrze się trzyma ale ma tendencje do myszkowania na szybko pokonywanych i niezbyt głatkich zakrętach. ASR zbyt szybko reaguje - można niezdążyć na skrzyżowaniu a z drugiej strony ESP zbyt późno - stanąłem bokiem na śniegu choć wolno jechałem.
5,0
~Marek
Honda Accord VIII
Kombi 2.2 DTEC 150KM 110kW
Zanim kupiłem Accorda, testowałem najnowsze Volvo, VW i Forda jednak gdy wsiadłem do Accorda nie miałem cienia wątpliwości jak bardzo wyprzedza konkurentów Honda pod względem przyczepności i radości z jazdy. Accord naprawdę daje satysfakcję i bezpieczeństwo. Po przejechaniu 900 km po Polsce nie byłem zmęczony ! - inaczej jak w Passacie, gdzie nawet plecy bolały.
4,0
~chmielu
Honda Accord VIII
Kombi 2.2 DTEC 150KM 110kW
Auto klei się do drogi na łukach, zawieszenie jak to w Hondzie dość sztywne (ale nie aż tak jak w Civicu VIII - tam jest przesada). Latem jeżdzę na 19-calowych felgach i nierówności są dość odczuwalne. Na zestawie zimowym (18') jest nieco lepiej pod tym względem. Najgorsze jest jednak przyspieszanie podczas skręcania - auto traci przyczepność!
5,0
~Koks
Honda Accord VIII
Kombi 2.2 DTEC 150KM 110kW
Świetnie wchodzi w zakręty daje poczucie bezpieczeństwa równie dobrze radzi sobie na mokrym(oczywiście dobre opony to podstawa). Na dziurach zawieszenie mogłoby pracować trochę ciszej jednak konkurencja nie jest tutaj myślę dużo lepsza a za to na pewno gorsza w zakrętach,(miałem okazje wypróbować na górskich serpentynach we Włoszech).
5,0
~Anaesthesist
Honda Accord VIII
Sedan 2.0 VTEC 156KM 115kW
Układ jezdny spisuje się idealnie,autko dobrze trzyma się drogi,jak na Hondę przystało jest twarde i odczuwa się nieprzyjemne doznania podczas jazdy po nierównościach i dziurach,których w naszym kraju nie brakuje.Przed zakupem Hondy jeździłem Golfem IV i on wybierał nierówności bardziej płynnie,pomimo tego,że jest dużo mniejszym samochodem.
5,0
~Marsjusz
Honda Accord VIII
Kombi 2.2 DTEC 150KM 110kW
Wcześniej jeździłem Nissanem Primerą P12, jak wchodziłem w zakręt gdzie znaki \"sugerują\" ograniczenie do 70 to bałem się jechać więcej jak 80. Teraz nie mam problemów. Na 50\'ce spokojnie mogę jechać 70-80. Minimalne przechyły, super trzyma się drogi, nauczyłem się \"wtulać w siedzenie\", wiec nie walcze z przeciążeniami jak w P12 ;-).
4,0
~Warszawiak
Honda Accord VIII
Sedan 2.0 VTEC 156KM 115kW
Twardy jak skur...... ma sie wrazenie ze jedzie sie w taczce albo na sankach a nie w samochodzie. Chociaz ma to tez swoje plusy. Osoby przyzwyczajone do komfortowych samochodow nie znajda tutaj dla siebie raju. Aczkolwiek uklad jezdny jest na dobrym poziomie, kierownica chodzi gladko, plynnie i samochodzik zawrotny, ma sie nim ochote ostro pojezdzic.
Dziennik kosztów dla Honda Accord VIII
Średni koszt przejechania 100 km
36,33 zł
7,5
l/100km
9,2
l/100km
11,3
l/100km
Zobacz dzienniki
4,0
~Boom
Honda Accord VIII
Sedan 2.2 DTEC 150KM 110kW
Niestety każda nierówność jest odczuwalna. Zawieszenie świetne na szybkie trasy i zakręty, możliwości znacznie lepsze niż w innych autach. Na dosyć krętej trasie o lekkich zakrętach 140 km/h na tempomacie czyli bez manewrowania gazem i dało radę i to bez większych problemów :). Oczywiście tak nie jeździmy często.
Honda Accord VIII