Szukaj

Lista ocen Honda Civic VIII Sedan 1.8 i-VTEC 140KM 103kW 2006-2011 (103) - Silnik

Na liście zabraknie 31 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~radomirrr@poczta.fm
Honda Civic VIII
Sedan 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
Silnik z i-vtec, czyli niby taki inteligentny system ale na odwrót, nie dodaje mocy po przekroczeniu pewnych obrotów - 3.5tyś, ale ją oddaje - do tych obrotów pracują po dwa zawory, powyżej po cztery zawory - podobno. Dzięki temu ma trochę mniejsze spalanie przy spokojnej jeździe. Ciągnie równo, nie ma odczuwalnego momentu kiedy dostaje kopa - jak turbo diesle, do około 3tyś zdarzają się lekkie szarpnięcia - w każdym egzemplarzu, nie...
Dodane 14 lat temu
4,0
~Rafal
Honda Civic VIII
Sedan 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
Jak na 1.8 dość oszczędny. Gazu pali max 10 l przy dynamicznej jezdzie, na autostradzie przy 140-150 schodzi do 8.5. Przyspieszenie niezłe, elastyczność jak na wolnossący PB to bardzo przyzwoita. Po mieście można jechać 60 na V biegu i całkiem sprawnie wtedy przyspieszy. Oczywiście odstaje od turbodoładowanych benzyniaków 1.6 w górę. Może się mierzyć jedynie z 1.4 tce, tsi itp., pod waruniem że to nie najmocniejsze odmiany lub nie najlżejsze...
Dodane 6 lat temu
5,0
~Lubiat
Honda Civic VIII
Sedan 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
przejechałem już 17 000 km w ciągu 6 miesięcy.Moja ocena silnika jest dobra. Napisałem że tylko dobra bo właśnie wczoraj w czasie jazdy zapaliła mi sie kontrolka oleju. Zatrzymałem sie i okazało sie że brak jest śladów oleju na bagnecie. Dolałem litr oleju i znowu jest ok. Pojechałem do serwisu sprawdzić czy nie ma wycieków ale okazało sie że wszystko ok. Marny ze mnie kierowca ale myślałem że nie będę musiał dolewać oleju do czasu pierwszego...
Dodane 19 lat temu
5,0
~WronyM
Honda Civic VIII
Sedan 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
Największym plusem samochodu jest silnik. Bardzo dynamiczny, oszczędny i trwały. Można wykręcić poniżej 9 sekund do 100 km/h, silnik jest bardzo dynamiczny, chętnie wkręca się na obroty i pracuje bardzo kulturalnie. Do tego spalanie na poziomie 5,5 litra (90 km/h), 7,5 litra (140 km/h) czy 8 litrów w mieście to świetny wynik jak na taką moc. No i niezawodność, 162 tysiące kilometrów bez najmniejszego problemu, silnik ciągle pracuje jak nowy,...
Dodane 9 lat temu
4,0
~zestroy
Honda Civic VIII
Sedan 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
niezły, elastyczny, ale... z tych 140 koników, które niby można wyciągnąć z silnika, połowa jakby niedożywiona. Przy szybkim przyspieszaniu i zmianie biegu silnik dławi się - trzeba zdjąć nogę z gazu, zmienic bieg i dopiero przycisnąć - w każdym razie wyścigówka to to nie jest i 9 s do setki (wg danych fabrycznych) to czysta fikcja. Motor pracuje cicho, ale na wolnych obrotach bierze go padaczka - wchodzi w dziwne wibracje, jakby lada chwila...
Dodane 18 lat temu
5,0
~Marcin
Honda Civic VIII
Sedan 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
Najmocniejszy punkt tego auta. Jest to silnik wysokoobrotowy, więc aby wyprzedzić koniecznie trzeba z redukować, dopiero przy 4 tyś. obrotów silnik się budzi do życia, a dopiero wtedy auto zaczyna dawać akceptowalną dynamikę. Ewidentnie widać, że silnik lubi być w wyższym zakresie obrotów, więc wysokie obroty mu zaszkodzą. Najbardziej mnie zaskoczyło spalanie: w mieście 7-8, poza miastem przy jeździe bez szaleństw 6-5, autostrada to 8-9l.
Dodane 5 lat temu
5,0
~Dominik
Honda Civic VIII
Sedan 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
Jest taki zapas mocy, że nie trzeba silnika dusić i żyłować- super! Średnio mi spalił 7,5 litra a jeździłem dużo w mieście, fakt że maksylamnie próbowałem wykorzystać zalety 6 biegów! Pierwsze auto benzynowe, które mi tak mało paliło, a to samo probówałem kiedyś robić z Nissanem Almera 1,8 i wyszło mi spalanie przy mega spokojnym jezdzeniu na podobnej trasie 8,6 litra! Silnik o wysokiej kulturze pracy, dobre przełożenia, wyprzedzić tez szybko...
Dodane 18 lat temu
5,0
~jdm
Honda Civic VIII
Sedan 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
rewelka. Wiadomo że jeśli chcemy ruszyć z kopyta - lepiej dodać ponad 3000 tys. ale wtedy to już jest naprawdę wystrzał.....Praktycznie jak z rakiety. A to zwykły 1.8 ivtec - ale ciągnie jakby miał turbo. Stara dobra Japonia. Bo auto ma już 18 lat. Podobał mi się też Accord VII - ale mimo posiadania 2,0 silnika to jednak jest ciut mniej dynamiczny - zapewne ze wzgledu na masę własną auta - w porównaniu do civica mk8.
Dodane 2 miesiące temu
5,0
~moris0
Honda Civic VIII
Sedan 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
wersja sedan raczej cichy, chociaż po jeżdzie próbnej miałem wrazenie że do 60km na godzine to go wogóle nie słychać, a jak go kupiłem to mam inne wrażenia, ale jest ok. silnik bardzo elastyczny po mieście 3 bieg i prawie jak w automacie nie trzeba zmieniać biegów, chyba ze się zatrzymamy. na trasie też dobrze szcególnie na wyższych obrotach, ma przyspieszenie, poza tym można wrzucić 6 bieg i sobie spokojnie jechać
Dodane 18 lat temu

Usterki Honda Civic VIII

Liczba wpisów: 57

Honda Civic VIII – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

5,0
~git
Honda Civic VIII
Sedan 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
Silnik jak bajka, kiedy chcesz przyciskasz gaz i jedziesz z 4 biegu 5 czy 6 czujesz moc. No i fajnie "buczy" jeszcze nie próbowałem powyżej 4000 obr , jechałem 130-140 km/h i dalej chciał jechać tylko Polskie"drogi" nie pozwalają . Po mieście w kabinie jest bardzo cicho prawie nie słychać silnika. Średnio spala mi 6,4 litra ( 1/3miasto reszta trasa prędkość 100-120 i więcej jak zajdzie taka konieczność)
Dodane 17 lat temu
Honda Civic VIII Sedan

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów