AutoCentrum.pl
Niezależny portal motoryzacyjny
Szukaj
Auta
Dopasuj auto
Ceny aut nowych
Ceny aut używanych
Ogłoszenia
Rankingi
Wideotesty
Dane techniczne
Opinie
Oceń swoje auto
Zużycie paliwa
Usterki
Paliwa
Stacje paliw
Ceny paliw za granicą
Narzędzia
Dokumenty dla kierowcy
Sprawdź VIN
Kalkulatory
Dziennik kosztów
Taryfikator mandatów
Zaloguj się
Moje
AutoCentrum
Witaj,
Co nowego
Moje auta
Ulubione stacje paliw
Ustawienia konta
Wyloguj
Gorące tematy
Sprawdź VIN przed zakupem!
Ile
kosztuje Cię
auto?
Wyszukiwarka aut
Poznaj usterki przed zakupem
AutoCentrum
Opinie
Oceń swoje auto
Honda
Civic
VIII
Sedan
1.8 i-VTEC 140 KM 103 kW
Opinie
Opinie
Lista ocen
Honda Civic VIII Sedan 1.8 i-VTEC 140KM 103kW 2006-2011
(103) - Silnik
Na liście zabraknie
31
opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż
filtry
Sortuj według:
od najdłuższych komentarzy
od najbardziej przydatnych
od najnowszych
od najnowszych z komentarzem
od najwyżej ocenianych
Kategoria komentarza:
Wybierz
Całokształt
Silnik
Skrzynia biegów
Układ jezdny
Widoczność
Ergonomia
Wentylacja i ogrzewanie
Wyciszenie
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Stosunek jakość/cena
Bezawaryjność (drobiazgi)
Bezawaryjność (poważne usterki)
Karoseria
Pokaż
wyniki
4,0
~radomirrr@poczta.fm
Honda Civic VIII
Sedan 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
Silnik z i-vtec, czyli niby taki inteligentny system ale na odwrót, nie dodaje mocy po przekroczeniu pewnych obrotów - 3.5tyś, ale ją oddaje - do tych obrotów pracują po dwa zawory, powyżej po cztery zawory - podobno. Dzięki temu ma trochę mniejsze spalanie przy spokojnej jeździe. Ciągnie równo, nie ma odczuwalnego momentu kiedy dostaje kopa - jak turbo diesle, do około 3tyś zdarzają się lekkie szarpnięcia - w każdym egzemplarzu, nie...
Dodane
14 lat temu
4,0
~Rafal
Honda Civic VIII
Sedan 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
Jak na 1.8 dość oszczędny. Gazu pali max 10 l przy dynamicznej jezdzie, na autostradzie przy 140-150 schodzi do 8.5. Przyspieszenie niezłe, elastyczność jak na wolnossący PB to bardzo przyzwoita. Po mieście można jechać 60 na V biegu i całkiem sprawnie wtedy przyspieszy. Oczywiście odstaje od turbodoładowanych benzyniaków 1.6 w górę. Może się mierzyć jedynie z 1.4 tce, tsi itp., pod waruniem że to nie najmocniejsze odmiany lub nie najlżejsze...
Dodane
6 lat temu
5,0
~Lubiat
Honda Civic VIII
Sedan 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
przejechałem już 17 000 km w ciągu 6 miesięcy.Moja ocena silnika jest dobra. Napisałem że tylko dobra bo właśnie wczoraj w czasie jazdy zapaliła mi sie kontrolka oleju. Zatrzymałem sie i okazało sie że brak jest śladów oleju na bagnecie. Dolałem litr oleju i znowu jest ok. Pojechałem do serwisu sprawdzić czy nie ma wycieków ale okazało sie że wszystko ok. Marny ze mnie kierowca ale myślałem że nie będę musiał dolewać oleju do czasu pierwszego...
Dodane
19 lat temu
5,0
~WronyM
Honda Civic VIII
Sedan 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
Największym plusem samochodu jest silnik. Bardzo dynamiczny, oszczędny i trwały. Można wykręcić poniżej 9 sekund do 100 km/h, silnik jest bardzo dynamiczny, chętnie wkręca się na obroty i pracuje bardzo kulturalnie. Do tego spalanie na poziomie 5,5 litra (90 km/h), 7,5 litra (140 km/h) czy 8 litrów w mieście to świetny wynik jak na taką moc. No i niezawodność, 162 tysiące kilometrów bez najmniejszego problemu, silnik ciągle pracuje jak nowy,...
Dodane
9 lat temu
4,0
~zestroy
Honda Civic VIII
Sedan 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
niezły, elastyczny, ale... z tych 140 koników, które niby można wyciągnąć z silnika, połowa jakby niedożywiona. Przy szybkim przyspieszaniu i zmianie biegu silnik dławi się - trzeba zdjąć nogę z gazu, zmienic bieg i dopiero przycisnąć - w każdym razie wyścigówka to to nie jest i 9 s do setki (wg danych fabrycznych) to czysta fikcja. Motor pracuje cicho, ale na wolnych obrotach bierze go padaczka - wchodzi w dziwne wibracje, jakby lada chwila...
Dodane
18 lat temu
5,0
~Marcin
Honda Civic VIII
Sedan 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
Najmocniejszy punkt tego auta. Jest to silnik wysokoobrotowy, więc aby wyprzedzić koniecznie trzeba z redukować, dopiero przy 4 tyś. obrotów silnik się budzi do życia, a dopiero wtedy auto zaczyna dawać akceptowalną dynamikę. Ewidentnie widać, że silnik lubi być w wyższym zakresie obrotów, więc wysokie obroty mu zaszkodzą. Najbardziej mnie zaskoczyło spalanie: w mieście 7-8, poza miastem przy jeździe bez szaleństw 6-5, autostrada to 8-9l.
Dodane
5 lat temu
5,0
~Dominik
Honda Civic VIII
Sedan 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
Jest taki zapas mocy, że nie trzeba silnika dusić i żyłować- super! Średnio mi spalił 7,5 litra a jeździłem dużo w mieście, fakt że maksylamnie próbowałem wykorzystać zalety 6 biegów! Pierwsze auto benzynowe, które mi tak mało paliło, a to samo probówałem kiedyś robić z Nissanem Almera 1,8 i wyszło mi spalanie przy mega spokojnym jezdzeniu na podobnej trasie 8,6 litra! Silnik o wysokiej kulturze pracy, dobre przełożenia, wyprzedzić tez szybko...
Dodane
18 lat temu
5,0
~jdm
Honda Civic VIII
Sedan 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
rewelka. Wiadomo że jeśli chcemy ruszyć z kopyta - lepiej dodać ponad 3000 tys. ale wtedy to już jest naprawdę wystrzał.....Praktycznie jak z rakiety. A to zwykły 1.8 ivtec - ale ciągnie jakby miał turbo. Stara dobra Japonia. Bo auto ma już 18 lat. Podobał mi się też Accord VII - ale mimo posiadania 2,0 silnika to jednak jest ciut mniej dynamiczny - zapewne ze wzgledu na masę własną auta - w porównaniu do civica mk8.
Dodane
2 miesiące temu
5,0
~moris0
Honda Civic VIII
Sedan 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
wersja sedan raczej cichy, chociaż po jeżdzie próbnej miałem wrazenie że do 60km na godzine to go wogóle nie słychać, a jak go kupiłem to mam inne wrażenia, ale jest ok. silnik bardzo elastyczny po mieście 3 bieg i prawie jak w automacie nie trzeba zmieniać biegów, chyba ze się zatrzymamy. na trasie też dobrze szcególnie na wyższych obrotach, ma przyspieszenie, poza tym można wrzucić 6 bieg i sobie spokojnie jechać
Dodane
18 lat temu
Usterki
Honda Civic VIII
Liczba wpisów:
57
Honda Civic VIII – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu
Najnowsze usterki
Ściąganie na prawo.
Przybywanie oleju silnikowego w 2.2 CTDi (filtr DPF).
Układ jezdny.
Zobacz więcej
usterek
5,0
~git
Honda Civic VIII
Sedan 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
Silnik jak bajka, kiedy chcesz przyciskasz gaz i jedziesz z 4 biegu 5 czy 6 czujesz moc. No i fajnie "buczy" jeszcze nie próbowałem powyżej 4000 obr , jechałem 130-140 km/h i dalej chciał jechać tylko Polskie"drogi" nie pozwalają . Po mieście w kabinie jest bardzo cicho prawie nie słychać silnika. Średnio spala mi 6,4 litra ( 1/3miasto reszta trasa prędkość 100-120 i więcej jak zajdzie taka konieczność)
Dodane
17 lat temu
Poprzednia
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
...
11
Następna
Sprawdź najnowsze oferty Honda Civic
Zobacz 1 auto
od ręki
Honda Civic VIII Sedan 1.8 i-VTEC 140KM 103kW 2006-2011
4,4 (134 oceny)
Sprawdź oferty Honda Civic
Wybierz inny silnik
1.3 Hybrid MX 95 KM
1.8 i-VTEC 140 KM
Dodaj swoją
ocenę
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
Honda Civic w pigułce
Honda Civic
w pigułce
Informacje o aucie
Katalog nowych
Honda Civic
Dane techniczne
Honda Civic VIII Sedan 1.8 i-VTEC 140KM 103kW 2006-2011
Raporty zużycia paliwa
Honda Civic VIII Sedan 1.8 i-VTEC 140KM 103kW 2006-2011
Opinie
Honda Civic VIII Sedan 1.8 i-VTEC 140KM 103kW 2006-2011
Usterki
Honda Civic VIII Sedan 1.8 i-VTEC 140KM 103kW 2006-2011
Publikacje
Honda Civic
Newsy
Honda Civic
Galerie
Honda Civic
Nasze pomiary
Honda Civic
Filmy
Honda Civic
Ogłoszenia
Honda Civic
Ceny aut używanych
Honda Civic
Dziennik kosztów
Honda Civic VIII Sedan 1.8 i-VTEC 140KM 103kW 2006-2011
Opinie o instalacjach LPG
Honda Civic VIII Sedan 1.8 i-VTEC 140KM 103kW 2006-2011
Testy zderzeniowe
Honda
Aktualnie przeglądasz
Honda Civic VIII Sedan
Dane techniczne
191 raportów
zużycia paliwa
276 ogłoszeń
używanych
9 zgłoszonych
usterek
31 publikacji
o tym modelu
Ogólna prezentacja
modelu
Przejrzyj aktualne oferty
dla Honda Civic
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
Zobacz więcej
filmów
O firmie
Redakcja
Reklama
Regulamin
Kontakt
Mapa portalu
Wyszukiwarka aut
Dziennik kosztów
Rankingi aut
Wirtualny alkomat
Benzyna czy diesel?
Kalkulator LPG
Kredyt czy leasing?
Mapa stacji paliw
Sprawdź VIN
Oceń instalację LPG
Oceń motocykl
Porady
Publikacje
Pierwsza pomoc
Dokumenty dla kierowcy
Motosłownik
Za granicą
Prawo jazdy