Szukaj

Lista ocen Hyundai i30 II Wagon (27) - Silnik

Na liście zabraknie 11 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~radmor
Hyundai i30 II
Wagon 1.6 CRDi 110KM 81kW
Ponoć prosty diesel - brak dwumasy, rozrząd na łańcuch, turbo o stałej geometrii, wtryski boscha. Jedynym punktem jest DPF ale póki co nie mam z nim problemów. Dobrze, że można wyczaić moment wypalania filtra (chwilowe spalanie przy hamowaniu silnikiem nie spada do 0) bo wiadomo, żeby wówczas nie gasić auta tylko przejechać się kawałek choćby po mieście, albo pamiętać żeby przy następnej jeździe go wypalić. Wypalanie trwa kilkanaście...
4,0
~Wojtek
Hyundai i30 II
Wagon 1.6 CVVT 120KM 88kW
Silnik bardzo fajny, chociaż przez pierwsze 2 miesiące nie mogłem się przyzwyczaić do rezonansu, który zaczynał sie przy 2,5 tys obrotów a kończył sie na 2,8 tys. Teraz nawet nie odczuwam takiego czegoś. Silnik bardzo elastyczny, posiadający dwie kultury jazdy, do 3 tys obrotów mułowaty, mało palący, powyżej 3 obrtów podobny z charakterystyki do silnika v-teca hondy, czyli dużo bardziej dynamiczny. oczywiście z obrotami idzie większe spalanie...
4,0
~Kammbel
Hyundai i30 II
Wagon 1.6 GDI 135KM 99kW
1.6GDI 135KM moim zdaniem silnik akurat do tego auta, na słabsze nie ma co patrzeć. Ma zryw i elastyczność. Spalanie 10l w mieście. 7,4l w trasie(140km/h), średnio 8l. Lubię dźwięk tego silnika i charakterystykę GDI szkoda że w tym modelu nie żucili 2.0GDI tak jak w i40. Nie polecam przekraczania przebiegu 200kkm na fabrycznym rozrządzie mimo tego że to łańcuch
4,0
~grabowski.gb
Hyundai i30 II
Wagon 1.6 CRDi 110KM 81kW
Fajny motor, trochę powolniak gdy ruszał z miejsca. W trasie dynamiczny. Przy prędkościach autostradowych podróżowało się nim wygodnie i pewnie. 1,6 crdi to trwałe jednostki. Mam jeszcze ceed'a z tym samym motorem, ale o mocy 115 km - bez porównania bardziej dynamiczny. DPF, który jest w i 30 (a nie ma go jeszcze w kia) zamula nieco to auto.
5,0
~baka1408
Hyundai i30 II
Wagon 1.6 CRDi 110KM 81kW
Jak na tą moc silnika i markę (wiadomo, że to nie BWM czy Audi) to na prawdę jestem bardzo zadowolony. Silnik pracuje bardzo cicho, a przede wszystkim wysoki moment mamy dostępny już na bardzo niskim zakresie obrotów, co powoduje że możliwa jest bardzo oszczędna jazda na poziomie 1500 obrotów.
5,0
~Olo krzyżak
Hyundai i30 II
Wagon 1.6 GDI 135KM 99kW
bardzo elastyczny , cichy , przy depnięciu ładnie zbiera i przyspiesza choć przy normalnej jeździe wydaje się, że te 135 KM gdzieś się chowa, oszczędny po mieście od 6,8 latem do nawet 8 zimą, na trasie przy 90-100 km/h 5,6 l, przy 160 km/h 7,8
5,0
~HaysTo
Hyundai i30 II
Wagon 1.4 CRDi 90KM 66kW
Oszczędny, dość elastyczny, choć nie ma co oczekiwać wyścigowych osiągów, ale to jest auto do spokojnego pokonywania tras. Na polskie autostrady spokojnie wystarczy. Przyjemna kultura pracy.
4,0
~czaro
Hyundai i30 II
Wagon 1.6 CVVT 120KM 88kW
Jednostka bardzo przyzwoita, jak dla mnie trochę za słaba. W trasie przy wyprzedzaniu trzeba redukować i to nawet o dwa przełożenia. Niemniej kultura pracy dobra, a praca puki co niezawodna.
5,0
~Daniel
Hyundai i30 II
Wagon 1.6 CRDi 110KM 81kW
Nie wiem czego więcej można oczekiwać po dieselku o poj. 1600cm3.Bardzo elastyczny i cichy,w razie potrzeby licznikowe 200 km na godzinę na autobahnie pojedzie.Może więcej ale ruch był za duży.

Usterki Hyundai i30 II

Liczba wpisów: 11

Hyundai i30 II – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

5,0
~Filip
Hyundai i30 II
Wagon 1.6 CRDi 110KM 81kW
Jak na 110KM i pojemność 1,6 wystarczający. Bardzo ekonomiczny i kompletnie bezawaryjny. Sam silnik jest cichy. Po modyfikacjach EGR- zaślepka, bardzo płynnie rozwija moc.
Hyundai i30 II Wagon