Szukaj

Lista ocen Hyundai i30 II Wagon (23) - Silnik

Na liście zabraknie 7 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~radmor
Wagon 1.6 CRDi 110KM 81kW
Hyundai i30 II
Ponoć prosty diesel - brak dwumasy, rozrząd na łańcuch, turbo o stałej geometrii, wtryski boscha. Jedynym punktem jest DPF ale póki co nie mam z nim problemów. Dobrze, że można wyczaić moment wypalania filtra (chwilowe spalanie przy hamowaniu silnikiem nie spada do 0) bo wiadomo, żeby wówczas nie gasić auta tylko przejechać się kawałek choćby po mieście, albo pamiętać żeby przy następnej jeździe go wypalić. Wypalanie trwa kilkanaście...
4,0
~Wojtek
Wagon 1.6 CVVT 120KM 88kW
Hyundai i30 II
Silnik bardzo fajny, chociaż przez pierwsze 2 miesiące nie mogłem się przyzwyczaić do rezonansu, który zaczynał sie przy 2,5 tys obrotów a kończył sie na 2,8 tys. Teraz nawet nie odczuwam takiego czegoś. Silnik bardzo elastyczny, posiadający dwie kultury jazdy, do 3 tys obrotów mułowaty, mało palący, powyżej 3 obrtów podobny z charakterystyki do silnika v-teca hondy, czyli dużo bardziej dynamiczny. oczywiście z obrotami idzie większe spalanie...
4,0
~grabowski.gb
Wagon 1.6 CRDi 110KM 81kW
Hyundai i30 II
Fajny motor, trochę powolniak gdy ruszał z miejsca. W trasie dynamiczny. Przy prędkościach autostradowych podróżowało się nim wygodnie i pewnie. 1,6 crdi to trwałe jednostki. Mam jeszcze ceed'a z tym samym motorem, ale o mocy 115 km - bez porównania bardziej dynamiczny. DPF, który jest w i 30 (a nie ma go jeszcze w kia) zamula nieco to auto.
Dziennik kosztów dla Hyundai i30 II Wagon
Średni koszt przejechania 100 km
39,00 zł
6,2
l/100km
8,4
l/100km
9,2
l/100km
Zobacz dzienniki
5,0
~baka1408
Wagon 1.6 CRDi 110KM 81kW
Hyundai i30 II
Jak na tą moc silnika i markę (wiadomo, że to nie BWM czy Audi) to na prawdę jestem bardzo zadowolony. Silnik pracuje bardzo cicho, a przede wszystkim wysoki moment mamy dostępny już na bardzo niskim zakresie obrotów, co powoduje że możliwa jest bardzo oszczędna jazda na poziomie 1500 obrotów.
5,0
~Olo krzyżak
Wagon 1.6 GDI 135KM 99kW
Hyundai i30 II
bardzo elastyczny , cichy , przy depnięciu ładnie zbiera i przyspiesza choć przy normalnej jeździe wydaje się, że te 135 KM gdzieś się chowa, oszczędny po mieście od 6,8 latem do nawet 8 zimą, na trasie przy 90-100 km/h 5,6 l, przy 160 km/h 7,8
5,0
~HaysTo
Wagon 1.4 CRDi 90KM 66kW
Hyundai i30 II
Oszczędny, dość elastyczny, choć nie ma co oczekiwać wyścigowych osiągów, ale to jest auto do spokojnego pokonywania tras. Na polskie autostrady spokojnie wystarczy. Przyjemna kultura pracy.
4,0
~czaro
Wagon 1.6 CVVT 120KM 88kW
Hyundai i30 II
Jednostka bardzo przyzwoita, jak dla mnie trochę za słaba. W trasie przy wyprzedzaniu trzeba redukować i to nawet o dwa przełożenia. Niemniej kultura pracy dobra, a praca puki co niezawodna.
5,0
~Daniel
Wagon 1.6 CRDi 110KM 81kW
Hyundai i30 II
Nie wiem czego więcej można oczekiwać po dieselku o poj. 1600cm3.Bardzo elastyczny i cichy,w razie potrzeby licznikowe 200 km na godzinę na autobahnie pojedzie.Może więcej ale ruch był za duży.
4,0
~czaro13
Wagon 1.6 CVVT 120KM 88kW
Hyundai i30 II
Pracuje ładnie i równo. Jak dotąd (140k km) jedna awaria, wymieniona na gwarancji sonda lambda. Moc pozostawia trochę do życzenia, przy wyprzedzaniu czuć jej niedobór.
5,0
~banan
Wagon 1.4 CVVT 100KM 74kW
Hyundai i30 II
Wersja benzynowa 1.4 to opcja dla raczej spokojnych kierowców bez zapędów a'la Kubica. Z racji 6 biegowej skrzyni biegów, wyprzedzanie na trasie tylko z czwórki i pedał do dechy.
Hyundai i30 II Wagon