AutoCentrum.pl
Niezależny portal motoryzacyjny
Szukaj
Auta
Dopasuj auto
Ceny aut nowych
Ceny aut używanych
Ogłoszenia
Rankingi
Wideotesty
Dane techniczne
Opinie
Oceń swoje auto
Zużycie paliwa
Usterki
Paliwa
Stacje paliw
Ceny paliw za granicą
Narzędzia
Dokumenty dla kierowcy
Sprawdź VIN
Kalkulatory
Dziennik kosztów
Taryfikator mandatów
Zaloguj się
Moje
AutoCentrum
Witaj,
Co nowego
Moje auta
Ulubione stacje paliw
Ustawienia konta
Wyloguj
Gorące tematy
Sprawdź VIN przed zakupem!
Ile
kosztuje Cię
auto?
Wyszukiwarka aut
Poznaj usterki przed zakupem
AutoCentrum
Opinie
Oceń swoje auto
Mazda
323
IV
F
Opinie
Opinie
Lista ocen
Mazda 323 IV F
(200) - Silnik
Na liście zabraknie
154
opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż
filtry
Sortuj według:
od najdłuższych komentarzy
od najbardziej przydatnych
od najnowszych
od najnowszych z komentarzem
od najwyżej ocenianych
Kategoria komentarza:
Wybierz
Całokształt
Silnik
Skrzynia biegów
Układ jezdny
Widoczność
Ergonomia
Wentylacja i ogrzewanie
Wyciszenie
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Stosunek jakość/cena
Bezawaryjność (drobiazgi)
Bezawaryjność (poważne usterki)
Karoseria
Pokaż
wyniki
4,0
~zbigniew.malachowski@neostrada.pl
Mazda 323 IV
F 1.7 D 56KM 41kW
Silnik znacznie dynamiczniejszy niż wynikałoby to z tzw. danych papierowych. Prawdopodobnie wynika to z idealnie dobranych przełożeń w skrzyni biegów i przebiegu momentu obrotowego. Aktualny przebieg 480 000 (tak nie pomyłka), zużycie oleju jeżeli silnik nie był goniony (tzn. długa jazda autostradowa ok. 130 km/h) praktycznie niemierzalne. Jedyna awaria to wymiana uszczelki pod głowicą po przebiego ca 380 000. Przegrzałem silnik z własnej winy...
Dodane
20 lat temu
4,0
~konrad
Mazda 323 IV
F 1.6 16V 88KM 65kW
Silnik dobrze pracuje, auto dynamicznie sie rozpędza jest odrobine za głośny i przy wyzszych obrotach faktycznie jest głośny no i koniecznie jak silnik w wresji Z5 ma kilka wad lubia sie zapiekać pierścienie i puszczaja uszczeliki pod klawiatura i oring. Uszczelki to oczywiście drobiazg ale z pierścieniami to juz może byc problem bo to taki mini remoncik silnika. Mozna się też naciąć na jednostki Z5 które biorą olej w sporych ilościach ja...
Dodane
18 lat temu
4,0
~rangun69@interia.pl
Mazda 323 IV
F 1.8 16V GT 128KM 94kW
Japoński silnik wymaga wysokich obrotów,do 2500 obrotów zachowuje się jak małolitrażówka. Moja madzia to bardzo żadko spotykana wersja GT o mocy 137 KM fabrycznie bez katalizatora ze zmienionym chipem sterującym układem dolotowym i wydechowym.Samochód nie jest w żaden sposób tiuningowany!I ma rzeczywiście dobre osiągi,zważywszy że to technika z początku lat 90-tych! Dodam tylko że silnik kręci się bez oporu do 8000 obrotów i wtedy jest...
Dodane
20 lat temu
5,0
~JCVD
Mazda 323 IV
F 1.6 16V 88KM 65kW
Popis japońskiej inżynierii. Silnik uwielbia wkręacać się na wysokie obroty i od 4tys. napędza lekkie auto jak szatan. Brzmi to dość niewiarygodnie, zważywszy na moc nominalną zaledwie 88KM, ale jakby "zhamować" auto to wierzę, że wyszłoby więcej. W kwestii trwałośći jednostki: auto kupiłem jako 15-letnie, przymusowe rozstanie nastąpiło 10 lat później, a silnik nie wykazywał oznak zmęczenia, mimo dość intensywnego użytkowania przez cały okres...
Dodane
7 lat temu
4,0
~krzysiek323f@wp.pl
Mazda 323 IV
F 1.6 16V 88KM 65kW
mam 1.6 16v do 140km/h ok póziniej już mocy brak ale jak nie mialem gazu robiłem golfa 2 1.8 90km i probowałem sie z kolegą do setki nie miał szans a jak założyłem gaz to on mnie teraz delikatnie bierze ale to pewnie przez moje szerokie opony bo on ma 175/70/13 z golfem trójka 1.8 tez chcialem sie próbowac ale kolega nie chce ... bardziej polecam 1.8 16v do mazdy ale nie ten gt ba prawie wszystkie w polsce już ledwo jezdzą są katowane...
Dodane
17 lat temu
5,0
~Max Galewski
Mazda 323 IV
F 1.6 16V 88KM 65kW
Bomba! To w zasadzie automat. Na trasie nie potrzeba redukowac. Na V Mazda spokojnie schodzi do 60km/h i dobrze reaguje na gaz, latwo lapiac 120km/h. Nie mialem elastyczniejszego silnika ( mialem juz kilka aut). Wyprzedzanie? Z poczatku myslalem ze silnik to mol. Ale przy wyprzedzaniu redukowalem na IV. Blad, Redukujcie na IIIbieg. Wtedy ogarnia czlowieka nieopisane zdumienie! Mazda Rwie do przodu a silnik spokojnie kreci sie do 4500obr/min!!!!!
Dodane
19 lat temu
5,0
~WOODPEKER
Mazda 323 IV
F 1.6 16V 88KM 65kW
silnik na niskich obrotach pracuje cichutko, szybko i latwo sie wkreca na wyzsze obroty gdzie mazda pokazuje swoje prawdziwe \"JA\" jezdzilem wieloma nowymi samochodami- MAZDA i jej silnik nawet dzisiaj mogla by konkurowac z niektorymi z nich, 1,6 16V ... jechalem okolo 200km/h i naprawde czulem sie pewnie,( oczywiscie nie testowalem auta na polskich koslawcach dziuropochdnych ....
Dodane
16 lat temu
4,0
~justyna.boguta@gmail.com
Mazda 323 IV
F 1.6 16V 88KM 65kW
Silnik nie do zdarcia. Kultura pracy - na przyzwoitym poziomie. Elastyczność - przy umiejętnym operowaniem pedałem przyspieszenia jednostka ta miło potrafi zaskoczyć, wbrew powszechnym opiniom, jakoby miała być \"krową\". Warto pamietać o obrotach, przy których moment ma najwyższą wartość. Co by nie pisały instrukcje, trzeba je samemu \"wyczuć\". W mojej Maździe - 2500 rpm.
Dodane
15 lat temu
5,0
~sarna
Mazda 323 IV
F 1.6 84KM 62kW
silnik to rewelacja, co on się dostał po obraotaach... w innym to by chyba tłoki wyskoczyły, powyżej 3500 tyś wystrzelał a z niskich też się zbiera nieźle z tym że... no właśnie jest ok ale było lepiej na początku, 4 lata gazu zrobiło swoje ale na benzynke jak sie przełączy to przyspiesza do 180 ciągle :) więc coś za coś ale ogólnie gazu nie polecam chyba że sekwencja
Dodane
16 lat temu
5,0
~arturgarbacz@wp.pl
Mazda 323 IV
F 1.8 16V 4WD 103KM 76kW
16V ma maksymalny moment przy dość dużych obrotach. Prawdziwa jazda zaczyna się dopiero powyżej 4000rpm. Silnik pracuje tak równo, że dotykając go ręką niemal nie czuje się jego drgań podczas pracy. Przyspieszenie 0-100km/h poniżej 10s. I to w tym aucie najlepiej podoba się mojemu bratu. Vmax ponad 180 km/h nawet po uwzględnieniu błędu prędkościomierza.
Dodane
17 lat temu
Poprzednia
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
...
20
Następna
Sprawdź najnowsze oferty Mazda
Zobacz 48 aut
od ręki
Mazda 323 IV F
4,3 (354 oceny)
Wybierz silnik
1.3 67 KM
1.3 16V 73 KM
1.6 84 KM
1.6 16V 88 KM
1.7 D 56 KM
1.8 16V 4WD 103 KM
1.8 16V GT 128 KM
1.8 16V Turbo 4WD 163 KM
1.8 16V Turbo 4WD 185 KM
Dodaj swoją
ocenę
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
Mazda 323 w pigułce
Mazda 323
w pigułce
Informacje o aucie
Katalog nowych
Mazda 323
Dane techniczne
Mazda 323 IV F
Raporty zużycia paliwa
Mazda 323 IV F
Opinie
Mazda 323 IV F
Usterki
Mazda 323 IV F
Publikacje
Mazda 323
Newsy
Mazda 323
Galerie
Mazda 323
Nasze pomiary
Mazda 323
Filmy
Mazda 323
Ogłoszenia
Mazda 323
Ceny aut używanych
Mazda 323
Dziennik kosztów
Mazda 323 IV F
Opinie o instalacjach LPG
Mazda 323 IV F
Testy zderzeniowe
Mazda
Aktualnie przeglądasz
Mazda 323 IV F
Dane techniczne
279 raportów
zużycia paliwa
1 ogłoszenie
używanych
6 zgłoszonych
usterek
3 publikacje
o tym modelu
Ogólna prezentacja
modelu
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
Zobacz więcej
filmów
O firmie
Redakcja
Reklama
Regulamin
Kontakt
Mapa portalu
Wyszukiwarka aut
Dziennik kosztów
Rankingi aut
Wirtualny alkomat
Benzyna czy diesel?
Kalkulator LPG
Kredyt czy leasing?
Mapa stacji paliw
Sprawdź VIN
Oceń instalację LPG
Oceń motocykl
Porady
Publikacje
Pierwsza pomoc
Dokumenty dla kierowcy
Motosłownik
Za granicą
Prawo jazdy