Szukaj

Lista ocen Mazda 6 III Sedan Facelifting 2016 (18) - Wyciszenie

Na liście zabraknie 8 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
3,0
~Janusz
Mazda 6 III
Sedan Facelifting 2016 2.5 SKYACTIV-G I-ELOOP 192KM 141kW
Jak pisałem wyżej - kompletnie nieprzemyślane rozwiązania Mazdy sprawiają że powyżej 100 km/h mamy efekt otwartych szyb z tyłu oraz na wysokości głowy szum ze słupka środkowego. Pierwszy rzut oka na jakość uszczelek drzwiowych wskazuje że zostały one zrobione z materiału jak dla prezerwatyw. Dodatkowo sposób ich mocowanie to już kosmos - ja czegoś tak nędznego nie widziałem od 10 lat w żadnym samochodzie. Te cienkie gumeczki wew. to już absurd...
4,0
~Seba
Mazda 6 III
Sedan Facelifting 2016 2.5 SKYACTIV-G I-ELOOP 192KM 141kW
Wiele osób narzekało na wyciszenie mazdy. Po 2017 roku coś zmieniono, ponieważ głośno w aucie robi się dopiero przy 170 Km/h, czyli rzadko. W codziennym użytkowaniu jest cicho. Wiadomo, do lexusa daleko, jednak nie na tyle by narzekać. Problem pojawia się w zupełnie innym miejscu. Podwozie auta zdaje się nie ma żadnego wyciszenia. O ile jedzie się asfaltem to tego nie słychać, ale wystarczy wjechać na żużel lub tłuczeń. Dosłownie można...
3,0
~christos_marciniak
Mazda 6 III
Sedan Facelifting 2016 2.2 SKYACTIV-D I-ELOOP 175KM 129kW
Dla mnie jest przecietnie. Ani wybitnie glosno ani super cicho. Nadkola sa beznadziejne - jadac po kamieniach w aucie jest prawdziwa strzelanina i kakofonia dzwiekow. Nieprzyjemnie. Nie mailem okazji jechac szybciej niz 140km/h po autostradzie ale do tej predkosci w aucie jest zupelnie przyzwoicie. (slychac mysli :-))
1,0
~mateusz_bodio
Mazda 6 III
Sedan Facelifting 2016 2.0 SKYACTIV-G 145KM 107kW
No i tutaj największy minus. W porównaniu do passata czy do superba, to prędkości powyżej 140 km/h robi się naprawde głośno i niezbyt przyjemnie. Mazda powinna to poprawić, jednak ja miałem glotową (kiepską) wersję skybusiness i w wyższych są jakieś dodatkowe wyciczenia
3,0
~Tomek
Mazda 6 III
Sedan Facelifting 2016 2.0 SKYACTIV-G I-ELOOP 165KM 121kW
Wiem, że to nie premium ale przy prędkościach autostradowych brak komfortu akustycznego. Szumy dobiegające z okolic lusterek bocznych już przy prędkości 80km/h. Nagłośnienie Bose - dramat - boję się pomyśleć jak brzmi to standardowe.
4,0
~ABC1
Mazda 6 III
Sedan Facelifting 2016 2.5 SKYACTIV-G I-ELOOP 192KM 141kW
Lepsze niż Skodzie Superb III gorsze niż Mercedesie C klasie , ale wiem że w wersjach przed 2017 było głośno i to bardzo. Kłopotem są standardowe opony okropne 71db ). Warto zainwestować wygłuszenie nadkoli .
4,0
~Zadowolony
Mazda 6 III
Sedan Facelifting 2016 2.5 SKYACTIV-G I-ELOOP 192KM 141kW
W 2017r poprawiono wyciszenie szyby podwójne itp. ja jednak dodałem dodatkowo za ok 400 zł wyciszenie nadkoli i bagażnika i jest fenomenalnie .
3,0
~thorin77
Mazda 6 III
Sedan Facelifting 2016 2.0 SKYACTIV-G I-ELOOP 165KM 121kW
Szału nie ma ale nie dramatyzowałbym. Do 160 km/h podróżuje się komfortowo. Koła mają niebagatelne znaczenie przy odbiorze akustycznym.
2,0
~Grzegorz
Mazda 6 III
Sedan Facelifting 2016 2.5 SKYACTIV-G I-ELOOP 192KM 141kW
Chyba wszyscy tu piszą to samo głośno w samochodzie że chej jak w górach słychać halny. Mam sposób na to głośno muzyka i jest ok
4,0
~Przemysław
Mazda 6 III
Sedan Facelifting 2016 2.0 SKYACTIV-G I-ELOOP 165KM 121kW
Do 140 km/h nie ma żadnych uwag, czyli przepisowo po Polsce można jeździć w pełnym komforcie. Potem to już trochę głośno;)
Mazda 6 III Sedan Facelifting 2016