Szukaj

Lista ocen Opel Insignia I (278) - Widoczność

Na liście zabraknie 175 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
3,0
~Matin
Opel Insignia I
Sports Tourer OPC 2.8 V6 Turbo ECOTEC 325KM 239kW
Jest słabo. Mam 177 cm wzrostu, przesiadałem się z Audi a6 C5 i pierwsze wrażenie było jakbym wsiadł do trumny. Po przejechaniu 5 tyś km czuję się jak u siebie w domu, ale jest ciasno i mało widać. Żona ma 153 cm wzrostu i nie widzi kompletnie nic, a w Audi normalnie mogła jeździć. Oczywiście to też kwestia gustu, mnie to nie przeszkadza, bo czuję samochód i nie potrzebuję widzieć każdego rogu, a podoba mi się bycie zabudowanym, jest znacznie...
3,0
~Kazmirus
Opel Insignia I
Hatchback 2.0 CDTI ECOTEC 160KM 118kW
To najsłabszy punkt w całej Insigni. Szerokie słupki boczne i zagłówki foteli przednich tworzą sporą strefę martwą. Trzeba się dobrze wychylić aby sprawdzić co dzieje się za słupkiem drzwi od strony pasażera. Wstecznego lusterka prawie nie używam, z powodzeniem wystarczają mi lusterka boczne, które wbrew ogólnej opinii są w zupełności wystarczające. Tym bardziej, że lusterko od strony kierowcy ma szerokokątny fragment pozwalający na...
5,0
~Zegarmistrz
Opel Insignia I
Sports Tourer Facelifting 2.0 CDTI ECOTEC 163KM 120kW
Auto jest długie i ma mocno ścięty tył, co nie ułatwia parkowania tyłem, ale z pomocą przychodzą bardzo dobrze działające czujniki cofania. Przy manewrowaniu w ciasnych miejscach przydają się bardzo także przednie czujniki. Dla czego zatem tka ocena? Odopowiedź jest prosta - światła. Z powrotem z przyjemnością jeżdżę nocą. System AFL z doświetlaniem zakrętów i sketnymi światłami bixenonowymi podązającymi za kierunkiem jazdy jest doskonały -...
5,0
~barwas1573
Opel Insignia I
Sports Tourer 2.0 CDTI ECOTEC 160KM 118kW
Tak jak wyżej zależy od trybu generalnie mógłby być bardziej miękki jednak to jak się trzyma drogi eliminuje te minusy i sprawia że samochód jest cichy w środku dynamiczny. Dodatkowo przestrzeń w środku jest na pochwałę. Jedynym minusem to bagażnik po tych rozmiarach samochodu spodziewać się można większego ale wiadomo bezpieczeństwo na pierwszym miejscu ponieważ próg załadunkowy jest szeroki i zanim można umieścić bagaż znajdziemy jeszcze ok...
4,0
~Adam
Opel Insignia I
Hatchback 2.0 CDTI ECOTEC 160KM 118kW
Niestety w tym aspekcie nie dam pełniej oceny widoczność do tyłu podczas parkowania można powiedzieć, że jest kiepska z racji mocno ściętego tyłu ale rekompensują nam to czujniki parkowania i dość duże lusterka boczne (ułatwiają nam trochę parkowanie ponieważ podczas wrzucania wstecznego biegu obniżają się w dół) Jazda nocą jest wyśmienita światła ksenonowe dostosowują automatycznie snop światła w kilku trybach nigdy nie wierzyłem, że można...
5,0
~Tomek
Opel Insignia I
Sedan Facelifting 2.0 CDTI Ecotec 170KM 125kW
przy poprawnie ustawionych lusterkach nie ma nawet potrzeby domawiania czujników informujących o pojeździe w martwej strefie. Po zmroku naprawdę świetną robotę robią reflektory AFL+, które zapewniają duże poczucie bezpieczeństwa i moim zdaniem świecą lepiej niż u konkurencji (nie chodzi tu o samą moc reflektorów, która jest zapewne porównywalna - chodzi przede wszystkim o sposób kształtowania snopu światła - jest tam chyba 9 różnych programów...
3,0
~Voinic
Opel Insignia I
Sedan Facelifting 2.0 Turbo ECOTEC 250KM 184kW
Rzeczywiście mogłaby być lepsza. Pierwsze wrażenie po zajęciu miejsca za kierownicą jest dziwne, ale po dwóch-trzech godzinach jazdy kierowca się przyzwyczaja (testowane na kilku osobach). Dla mnie widok z tyłu jest w porządku. Węższy lub inaczej umieszczony mógłby być słupek z przodu (a może to kwestia ustawienia fotela?). W sytuacji skrętu w prawo na skrzyżowaniu nieraz muszę się wychylić, aby upewnić się, że ktoś nie zbliża się do pasów...
3,0
~grendel579
Opel Insignia I
Hatchback 2.0 CDTI ecoFLEX 160KM 118kW
Do tyłu kiepska,ale w jeździe to nie przeszkadza (a nawet fajnie, bo ten za Tobą niespecjalnie może się przyglądać, co się dzieje w Twoim samochodzie). Przy parkowaniu sprawę załatwiają czujniki parkowania (pomijam kwestię umiejętności parkowania, bo niektórzy są mocno niepełnosprawni w tej mierze). Do przodu OK, z tym, że trzeba być czujnym z uwagi na szerokie słupki przednie (słupki A, chyba się je nazywa) i może być przykra niespodzianka.
4,0
~Zadowolony właściciel Opla
Opel Insignia I
Sedan 1.6 Turbo ECOTEC 180KM 132kW
Czujniki cofania przód/tył w takim aucie to podstawa. Widoczność jest dobra, w końcu po to są lusterka, żeby z nich również korzystać. mój samochód jest wyposażony w bi-ksenony (super sprawa-polecam, bo warto dopłacić), tempomat(zbędny bajer), nawigację (przydatna w trasie i w mieście, szczególnie do omijania korków), podgrzewane fotele (w zimie rewelacja), asferyczne i samościemniające lusterka - żaden samochód nie oślepia z tyłu)

Usterki Opel Insignia I

Liczba wpisów: 27

Opel Insignia I – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

4,0
~sławcio
Opel Insignia I
Hatchback 2.0 CDTI ECOTEC 160KM 118kW
Widoczność może być.Widziałem tu wpisy że widoczność słaba.A moim zdaniem te osoby nie używały nigdy lusterek.Całe życie jeżdżę na lusterkach i to od osobówek po duże samochody i stwierdzam że nie ma na co narzekać.Zaraz po zakupie będzie trzeba trochę \"obczaić furę\" czyli odległości przy parkowaniu ale w tym pomogą czujniki parkowania.po około 3 dniach już nie są potrzebne.piszą niektórzy że za małe lusterka ale mi wystarczają na osiedlowym...
Opel Insignia I