Szukaj

Lista ocen Peugeot 508 I (194) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 86 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
3,0
~mmcc
Peugeot 508 I
SW 2.0 HDi FAP 140KM 103kW
tu jak pisałem na wstępie za mało komfortowe i wyciszone zawieszenie jak na klase auta. Auto kiepsko wybiera nierówności do tego zawieszenie dość głośne, niby sztywne ale ta sztywność nie idzie w parze z precyzją prowadzenia po zakrętach. Jeśli chodzi o układ jezdy to mnie najbardziej zawiód w tym aucie
5,0
~Michał
Peugeot 508 I
SW Facelifting 2.0 HDi 160KM 118kW
Dobrze dobrane zawieszenie jak na samochód tej klasy. ładnie i dobrze wybiera nierówności a przy tym pozostaje stosunkowo ciche. Codziennie minimum dwa razy dziennie pokonuje około kilometra po betonowych płytach w każdą stronę i po dwóch latach takiego katowania nadal zawieszenie zachowuje się cicho.
5,0
~handlowiec
Peugeot 508 I
Sedan 2.0 HDi FAP 140KM 103kW
Jak dla mnie kto przesiadł się z Octavii II duże łał !!!. Generalnie prowadzenie bardzo dobre, zawieszenie bardzo komfortowe ale nie kanapowe, z twardszą charakterystyką-dla mnie super kompromis, trochę zbyt czułe wspomaganie reagujące na gwałtowniejsze ruchy kierownicą ale się przyzwyczaiłem
4,0
~Voytec
Peugeot 508 I
Sedan 2.2 HDi FAP 204KM 150kW
Prowadzi się świetnie ale trochę twardy, nawet twardszy od Audi. Stanowczo za mały promień skrętu i w wielu miejscach gdzie audicą zawracałem bez problemu tu trzeba na dwa razy. Do tego dochodzi długość pojazdu (479 cm) aż 28 cm więcej od poprzedniego auta. Ale jak się chciało mieć limuzynę...
4,0
~Jacek
Peugeot 508 I
SW 2.2 HDi FAP 204KM 150kW
Zawieszenie w wersji GT robi dobra robotę, jednak na 19" felgach czuć kazde pęknięcie na drodze. Trzyma sie pewnie drogi i na zakrętach daje poczucie kontroli przy kazdych prędkościach. Brakuje czegoś w rodzaju ASR, przy szybkim ruszaniu energia idzie "w gwizdek" i koła mielą w miejscu.
4,0
~Tomasz Przybylski
Peugeot 508 I
SW 2.0 HDi FAP 163KM 120kW
Z jednej strony przy szybkościach do ok.160-170 km/h doskonale utrzymuje kierunek jazdy wymagając jedynie korekt przy porywach wiatru,to z drugiej strony przy pokonywaniu zakrętów na nierównej nawierzchni potrafi stracić przyczepność tylnych kół i nadrzucić tyłem.Być może tył jest za lekki.
5,0
~borys
Peugeot 508 I
Sedan 1.6 THP 156KM 115kW
Zawieszenie to mieszanka citroena C5 (jeżdziłem) z passatem w stosunku 60:40. Precyzyjne prowadzenie auta w zakrętach przy dużych prędkościach. Jak dla mnie parametry zbliżone do ideału. Może zawieszenie nieco głosniejsze na pojedyńczych poprzecznych głębokich wybojach i dziurach (subiektywne odczucie)
5,0
~peugeot508SW
Peugeot 508 I
SW 2.0 HDi FAP 163KM 120kW
Peugeot nie jest miękki ani twardy - jest optymalny. Zawieszenie też do 205 tys km wytrzymało bez wymian. Na 205 tys wymienione łączniki, stablilizatory, itp rzeczy. Tylne amortyzatory wymienione na 260 tys - stwierdziłem, że już czas - niskie wyniki na OSKP. Poza tym ok.
4,0
~Maciej
Peugeot 508 I
Sedan Facelifting 2.0 HDi 163KM 120kW
Twarde zawieszenie daje uczucie, że tym samochodem można jeździć ostro w zakrętach ... ale tak nie jest. Wyżej usadowiony środek ciężkości (auto ma spory prześwit - co w niektórych przypadkach jest dużym plusem) - powoduje, że nie jest tak pewne w zakrętach jak choćby Alfa Romeo 159.
5,0
~rewerz
Peugeot 508 I
Sedan 1.6 THP 156KM 115kW
na początku użytkowania miałem wrażenie ze jest za twardy na 17" felgach. teraz po roku zawieszenie sie dotarło i nawet na 17 jest bardzo komfortowo. w lekkie drgania zawieszenie wpada tylko na większych poprzecznych nierównościach. w zakretach trzyma się jak ****** koca.
Peugeot 508 I