Szukaj

Lista ocen Peugeot 508 I (194) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 86 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
3,0
~Maciek
Peugeot 508 I
SW 2.0 HDi FAP 163KM 120kW
zawieszenie to chyba gorszego nie maiłem. nadaje się jedynie na autostradę i to gładką. jazda po dziurach w mieście lub po bruku to czyste tortury. jest sztywne ale nie sportowe i wcale bezpiecznie się nie czuję. Hamulce też nie rewelacja. nie wiem o co im chodziło bo w poprzedniku jest tka samo kiepskie. inne modele peugeota maja amortyzacje super a ten nie.
5,0
~Antoni
Peugeot 508 I
SW Facelifting 2.0 BlueHDi 150KM 110kW
Na razie jest dobrze, prowadzi się pewnie, mam założone 17stki, na 215, nie buja w koleinach, kupując go bałem się że będzie bujał w zakrętach, ale spokojnie, nic takiego nie dzieje się. Kierownica dobrze leży w dłoniach, trochę czasu minęło zanim przyzwyczaiłem się do wszystkich przycisków w kierownicy, trochę zrobiłbym to inaczej ale po jakimś czasie przywykłem.
4,0
~Kenji
Peugeot 508 I
SW 1.6 THP 156KM 115kW
Nastawy są dość sztywne jeśli chodzi o codzienną jazdę po nawierzchniach o niezbyt dobrej jakości (czuć to szczególnie na bruku),"niedoskonałość" tą niwelują w niewielkim stopniu koła 16";poza tym w zakrętach prowadzi się pewnie,nie wyczuwa się żadnego nurkowania przy hamowaniu (może to masa auta-w dieslach z automatem jest parę kilo więcej w okolicy przedniej osi);
4,0
~rewerz
Peugeot 508 I
Sedan 1.6 THP 156KM 115kW
Na 17'' i oponach w indeksie W trochę za twardy, nie lubi poprzecznych nierówności (uskoki, tory), Na zimówkach 16" komfort zdecydowanie lepszy. Poza tym zawieszenie sprawia wrażenie ociężałego podczas szybkich manewrów. Jechałem dla porównania Mazdą 6, ktora prowadzi sie bardziej poręcznie. Poza tym gwarantuje b. dobrą przyczepność w zakrętach
4,0
~rewerz
Peugeot 508 I
Sedan 1.6 THP 156KM 115kW
Nie ma juz komfortu resorowania charkterystycznego dla typowego francuza. na kołach 16" i oponach o profilu 60 jest dobry ale na 17" jest za twardy. jest to odczuwalne szczególnie na poprzecznych nierownosciach, ktore sa przenoszone do kabiny. w zamian dostajemy bardzo dobre prowadzenie w zakretach oraz bardzo dobry układ kierownicz. Na dobrych drogach bez zastrzeżeń
4,0
~Tomek
Peugeot 508 I
Sedan 1.6 THP 156KM 115kW
Poprzednio miałem Peugeota 607 2.2 HDI i żadnych awarii przy przebiegu ponad 300 tyś km. 508 w żaden sposób nie można porównywać z 607 pod względem komfortu jazdy, usterkowości, serwisowania. Przy 607mce, 508 to plastikowa zabaweczka. Mój ojciec miał wiele, wiele lat temu peugeota 605... również pod względem komfortu 508 się chowa...
4,0
~Szymon
Peugeot 508 I
Sedan Facelifting 2.0 BlueHDi 150KM 110kW
Fajne zawieszenie wielowahaczowe z tyłu. Ładnie przejeżdża przez progi spowalniające. Jakieś 10-20 km szybciej niż laguna. Na bruku cichutko. Z kolei laguna *( 4control) była wyraźnie zwrotniejsza i też chyba lżejsza - ale da się żyć. Opony z profilem 55 fajnie tłumią nierówności i chyba jestem bardziej zadowolony niż z ostatnio użytkowanych 50 tek.
5,0
~wszczyg
Peugeot 508 I
Sedan Facelifting 2.0 HDi 163KM 120kW
Jest to limuzyna i auto jest naprawdę komfortowe nawet na kiepskiej nawierzchni, ładnie tłumi nierówności nie słychać odgłosów pracy podwozia w kabinie. Można nim jeździć dynamicznie na krętej drodze ale... jadąc samemu... dla pasażera są to niemiłe odczucia, rzuca nim po fotelu. Jak wspomniałem jest to limuzyna a nie wyścigówka.
5,0
~lepszy_model
Peugeot 508 I
SW 1.6 HDi 115KM 85kW
Auto prowadzi sie jak po szynach i na pewno nie jest jezdzaca kanapa jak poprzednik 407. Precyzyjny uklad kierowniczy, optymalne tlumienie nierownosci i doskonala stabilnosc na zakretach daje duzo przyjemnosci z jazdy. Auto prowadzi sie prawie tak dobrze jak Mondeo mk4, bedac jednoczesnie bardziej komfortowym.

Usterki Peugeot 508 I

Liczba wpisów: 13

Peugeot 508 I – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

3,0
~Glogmak
Peugeot 508 I
SW 2.0 HDi FAP 140KM 103kW
Twardo, twardo i jeszcze raz twardo. Częściowo jest to wina kół o rozmiarze 17 cali ale moim zdaniem charakterystyka zawieszenia jest dosyć mocno określona na sport. Szkoda tylko, że układ kierowniczy nie pozwala na lepszą komunikację kierowca/jezdnia. Wadą jest na pewno głośna praca zawieszenia, zwłaszcza z tyłu.
Peugeot 508 I