Szukaj

Lista ocen Saab 9-3 II SportSedan (124) - Skrzynia biegów

Na liście zabraknie 71 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Przemek
Saab 9-3 II
SportSedan 2.0t 175KM 129kW
Skrzynia ma długie przełożenia co przekłada się na niskie spalanie w trasie i dobrze wykorzystuje moc silnika. Ja niestety musiałem swoją skrzynkę wymienić by skończył się 5 bieg przy 230tys. Kupiłem używaną za 800zł. Skrzynia 5 biegów FM55, było ich kilka w saabach.
5,0
~Adam
Saab 9-3 II
SportSedan 1.8t 150KM 110kW
Bardzo precyzyjna. Cały czas mam wrażenie, że przełożenia są jak z diesla (100 km/h i delikatnie ponad 2 tys. obrotów), ale po kilku kilometrach wiem dlaczego - ze względu na bardzo wysoki moment obrotowy (240 Nm), który sprawia, że autko z dołu jedzie jak diesel.
4,0
~Pawel
Saab 9-3 II
SportSedan 1.9 TiDS 150KM 110kW
Fanie spasowana. Raczej na dlugie trasy choc w miescie rowniez bardzo szybko i plynnie zmienia biegi. OK. Troche glosna na zimno. Wymiencie koniecznie olej po zakupie u fachowca. Niezwykle wazne jest bardzo dokladne cisnienie oleju w tej skrzyni.!
4,0
~Navigator-3000
Saab 9-3 II
SportSedan 1.9 TiDS 150KM 110kW
Na zimno jedynka z oporem wchodzi,potem juz OK. Ogolnie przy tym przebiegu to skrzynia doskonale pracuje,nic nie huczy,nie cieknie (simering prawej polosi zmieniony).Jedynka krotka ale szostka - przy 3tys/obr jedzie 170kmh,wiec jest dluga.
4,0
~Snowyy
Saab 9-3 II
SportSedan 1.9 TiDS 150KM 110kW
Aisin AF40 - udało mi się trafić na egzemplarz z znaną historią serwisową więc mój egzemplarz nie szarpie ani nie przemyśla zmiany biegów. Czuć jednak że jest to zwykły hydrokinetyk i demonem prędkości nie jest.
4,0
~Konrad W.
Saab 9-3 II
SportSedan 1.9 TiDS 150KM 110kW
Ogólnie nie jest źle. Trochę spóźnia się jeden z elektrozaworów i po zatrzymaniu czuć leciutkie \"dobicie\". Skrzynia pracuje nieźle, płynnie i dość szybko (jak na starszą konstrukcję) zmienia biegi. Duży plus to 6ste przełożenie.
4,0
~maczo@notowany.pl
Saab 9-3 II
SportSedan 2.0 Turbo 210KM 154kW
Automat w Saabie niestety ustępuje prędkością zmiany przełożeń tym DSG z VW, ale to dobry, solidny automat. Dodatkowa atrakcja to manetki na kierownicy do zmiany przełożeń i to, że w trybie manualnym sam nie zmienia biegów na wyższe.
5,0
~kaxiu
Saab 9-3 II
SportSedan 1.8t 150KM 110kW
Jak juz pisałem wyżej, pod koniec produkcji do 1.8t montowali 6 biegowy manual, ten sam co w mocniejszych silnikach. Chodzi świetnie, przy 180 km/h silnik ma dopiero 3000 obrotów, więc i ekonomicznie i cicho.
5,0
~Grzegorz
Saab 9-3 II
SportSedan 2.0t 175KM 129kW
5 biegowy manual. Działa bardzo dobrze, skrzynia dobrze współgra z silnikiem, pozwalając naprawdę szybko się rozpędzić bez zbędnego wajhowania lewarkiem. Biegi wchodzą z wyczuwalnym oporem, zgrzytów brak.
Dziennik kosztów dla Saab 9-3 II SportSedan
Średni koszt przejechania 100 km
30,33 zł
6,7
l/100km
10,2
l/100km
11,9
l/100km
Zobacz dzienniki
4,0
~Marcin
Saab 9-3 II
SportSedan 1.9 TiD 120KM 88kW
Na początku nie była to precyzja ale po przesmarowaniu linek i wyregulowaniu ich jest bardzo dobrze. Zaskakująco nawet bo w poprzednim volvo jaki miałem już nic nie można było zrobić przy takim przebiegu.
Saab 9-3 II SportSedan