Szukaj

Lista ocen Skoda Fabia I (948) - Bezawaryjność (drobiazgi)

Na liście zabraknie 1143 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
3,0
~Radek
Skoda Fabia I
Hatchback 1.4 60KM 44kW
Elektryka siadała. Klimatyzacja , panel sterowania elektrycznymi szybami, kilka razy zakleszczone linki szyb. Szybko przepala żarówki, szczególnie halogeny które mam przerobione do jazdy dziennej. Obecnie przy małych przebiegach orginalne klocki tarcze szybko hałasują. Czasami wieszają się fabryczne czujniki cofania.
3,0
~Radek
Skoda Fabia I
Hatchback 1.4 60KM 44kW
Elektryka siadała. Klimatyzacja , panel sterowania elektrycznymi szybami, kilka razy zakleszczone linki szyb. Szybko przepala żarówki, szczególnie halogeny które mam przerobione do jazdy dziennej. Obecnie przy małych przebiegach orginalne klocki tarcze szybko hałasują. Czasami wieszają się fabryczne czujniki cofania.
3,0
~Radek
Skoda Fabia I
Hatchback 1.4 60KM 44kW
Elektryka siadała. Klimatyzacja , panel sterowania elektrycznymi szybami, kilka razy zakleszczone linki szyb. Szybko przepala żarówki, szczególnie halogeny które mam przerobione do jazdy dziennej. Obecnie przy małych przebiegach orginalne klocki tarcze szybko hałasują. Czasami wieszają się fabryczne czujniki cofania.
2,0
~Skodziarz
Skoda Fabia I
Sedan 1.4 16V 75KM 55kW
pilot centralnego zamka wymieniony na gwarancji bo przestał działać, wyciek płynu chłodzącego spod czujnika wentylatora w chłodnicy, termostat, cewki zapłonowe, czujnik temperatury silnika, fatalne fabryczne opony Matador Slovakia, często przepalały się żarówki i trzeba zamontować patent z ASO czyli kabelki dodatkowe
2,0
~Szpila
Skoda Fabia I
Hatchback 1.4 68KM 50kW
Przepalające się żarówki lamp przednich. Gnijąca wiązka elektryczna. Łączniki na amortyzatorach psujące się co 20 tyś km, woda wpadająca przez źle uszczelnioną szybę, nie zawsze otwierający się bagażnik tylni, dziurawy wężyk z płynem dla tylniej szyby. Dziurawy zbiorniczek z płynem do sprawyskiwaczy,...... itd. Auto się psuje.
4,0
~FAB 2002
Skoda Fabia I
Sedan 1.9 SDI 64KM 47kW
czasami nie działa elektryczne otwieranie bagażnika. Usterki jeszcze nie zlokalizowałem. zepsuł się włącznik sygnalizacji otwarcia przednich prawych drzwi- naprawiłem- błąd montażu. Wymiana po 80 tys.km. zużytych elementów plastikowo-gumowych przednich wachaczy. Wymiana po 90 tys.km. przebiegu odbojów tylnych amortyzatorów.
3,0
Skoda Fabia I
Kombi 1.2 i 64KM 47kW
Co 10-15 tys km przepalają się żarówki w przednich reflektorach (warto mieć zawsze 1-2 szt w zapasie przy sobie). Przez 80tys km wymieniałem 2 razy jakieś tłukące się elementy w przednim zawieszeniu. Amortyzatory na wykończeniu, kilkukrotnie "przesmarowane" tylne zawieszenie, strasznie skrzypiało na nierównościach.
5,0
~spiekielko@poczta.onet.pl
Skoda Fabia I
Hatchback 1.4 68KM 50kW
Posiadam to auto od 3 lat poza wymiana klocków,szczęk i bębnów,łącznika drążka stabilizatora,sworznia wachacza,i podpory amortyzatora to absolutnie nic należało by dodac ze usterki zawieszenia spowodowane są stanem polskich dróg a nie jakościa materiałow użytych do produkcji ponad wszystko sa ceny częsci do skód(grosze)
4,0
~Łukasz
Skoda Fabia I
Hatchback 1.2 i 64KM 47kW
Samochód w mojej ocenie niezawodny. Bez problemu przejeżdżam pomiędzy serwisami - ewentualne drobne naprawy załatwiam w czasie serwisów w ASO. Drobne naprawy to: - wymiana wybitych przegubów w drążkach stabilizacyjnych (fatalny stan naszych dróg) - regulacja zbieżności - przyczyna jak wyżej, szczególnie zimową porą.
Dziennik kosztów dla Skoda Fabia I
Średni koszt przejechania 100 km
27,75 zł
5,4
l/100km
7,3
l/100km
9,3
l/100km
8,9
l/100km
Zobacz dzienniki
5,0
~tommy
Skoda Fabia I
Kombi 1.4 16V 75KM 55kW
Łączniki stabilizatora? (coś tam stuka i ASO musiało dokręcić śrubki - teraz po gwarancji chyba jednak przyjdzie zapłacić za wymianę). Wycieraczki przedniej szyby - trzeba wymieniać (niefirmowe) 2x w roku. Autko brudzi się i trzeba jeżdzić na myjnię. A największym problemem (z drobiazgów) to to, że trzeba lać paliwo.
Skoda Fabia I