Szukaj

Lista ocen Skoda Fabia I (948) - Bezawaryjność (drobiazgi)

Na liście zabraknie 1143 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
3,0
~trazoe
Skoda Fabia I
Hatchback 1.2 i 64KM 47kW
Po przejechaniu jakiś 100 km zaczeło pojawił się jaiś świerszcz w kokpicie w okolicach zegarów.. ASO powiedzieli że potrzebują 2 godziny na usunięcie trzeszczenia - nie miałem czasu i do dzisiaj nie usuneli. Czasami trzeszczy czasem nie - pewnie jakiś plastik się dociera. Podważyło to trochę moje zaufanie do samochodu, ale z drugiej strony kierowca w swoim nowym samochodzie słyszy wszystko, czym normalnie nie zawracałby sobie głowy.
3,0
~Robi
Skoda Fabia I
Hatchback 1.9 TDI 101KM 74kW
Jedyną "fabryczną wadą" fabii jest szybkie przepalanie się żarówek H7. Jeśli nastąpi spalenie jednej żarówki to na 100% za chwilę przepali się również druga. Mam dwie fabie, więc nie jest to odosobniony przypadek. W serwisie dowiedziałem się, że to standart i wystarczy założyć jakiś opornik i po sprawie. Napewno to sprawdzę. Nie wiem czy można to nazwać drobiazgiem, ale strasznie szybko parcieje guma podtrzymywująca osłonę tylnego amortyzatora.
4,0
~Sebakrav
Skoda Fabia I
Hatchback 1.2 i 64KM 47kW
Cewki zapłonowe są wrażliwe na przeskakujący zapłon (trzeba pilnować terminów wymiany świec), na tuleje wahacza (szybko się wybijają) też jest sposób (kupić pełne od Ibizy Cupry albo Audi A2). Podobno jest problem ze słabymi łożyskami w kołach, ale ja wymieniałem je tylko raz (z każdej strony) i żadnych podejrzanych dźwięków nie było. Generalnie nie ma jakis uciążliwych usterek a na te co są jak wspomniałem wyżej są sposoby.
5,0
~Kuba
Skoda Fabia I
Hatchback 1.9 SDI 64KM 47kW
spalony bezpiecznik od abs\'u. Mam kabel VAG i sam na szczęście to zdiagnozowałem. Naprawa nie wyniosła 3.000 zł (tak mówił serwis, PAAAANIE POMPA DO WYMIANY!) tylko o ile dobrze pamiętam 2,20zł za bezpiecznik. Jak się potrafi coś samemu zrobić, a nie jest to trudne przy tak prostej konstrukcji to koszty napraw i części śmiesznie tanie. do tego: końcówka drążka - 40zł, łącznik stabilizatora - 30zł tyle przez rok się wydarzyło...
4,0
~Pancio Pinczera
Skoda Fabia I
Hatchback 1.4 68KM 50kW
Przez 7 lat: brzęczyk włączonych świateł, przełącznik szyby elektrycznej (sam siłownik był ok), lekko wariujący centralny zamek (nie zawsze otwierał bagażnik), okresowo zbyt często padające żarówki (np. 4x w ciągu 3 miesięcy, a potem 2 lata spokój - i to na tańszych żarówkach:), czasem mrugała lampka od halogenów - jakiś poluzowany kabelek w przełączniku. Generalnie ok, tych pierdół nawet nie chciało mi się naprawić.
4,0
~paweł W
Skoda Fabia I
Hatchback 1.4 60KM 44kW
ogólnie jest ok, mam na liczniku 115 tys i wymieniłem sondę lambdę, elementy gumowo metalowe, czujnik temp. silnika, wyczyściłem przepustnice, coś mi chyba powoli nawala immobiliser. ogólnie denerwuje mnie zawieszenie, szybko na naszych drogach wszystko sie wybija, i chyba tyle z napraw. a radio firmowe skody już mi 2 razy nawaliło. miałem vectre z 98 roku w dieselu - tam to sie sypało !!!! skoda na jego tle to ideał:)
3,0
~jajo
Skoda Fabia I
Sedan 1.2 i 64KM 47kW
Stuki klapy zamykania schowka. Rezonuje mi podłokietnik kierowcy przy włączonym radiu. Coś drzy w drzwiach kierowcy na bruku. Woda nie odpływa u dołu drzwi. Po otwarciu spłynie. Stuk nadwozia czasem przy przejeździe przez spowalniacz itp. Zimą w mrozie coś niemiłosiernie skrzypi z tyłu auta. Jakby woda nie odpływała z klapy tylne i zamarzała w jakichś szczelinach. Jakby szyba miała się rozsypać za chwilę - to wada.
5,0
~M. M
Skoda Fabia I
Hatchback 1.4 16V 75KM 55kW
narzie zero problemow ale powiem jedno...samochod jest PANCERNY...wjechał mi w tyłek matiz....którego zderzak się połamał i zostal na jezdni....a u mnie ...parę rys...i malutkie ...naprawde malutkie wgniecenie w belce zderzaka. z pierdól to..no trzeba było porawic kapke wlewu paliwa...jest z plastiku więc to nie za solidne....pozatym mój podłokietnik trochę tzeszczy ale mam już pomysł jak sobie z tym poradzić
2,0
~Lukas
Skoda Fabia I
Hatchback 1.2 i 64KM 47kW
Zamek centralny 5 razy naprawiany !!!, schowek po stronie pasażera dla kogoś kto otwiera pierwszy raz w skodzie nie do otwarcia - prędzej urwie uchwyt niż otworzy !!! Obsługa ASO bardzo Fatalna ale to może w Siedlcach tylko 2 tygodnie po zakupieniu zepsuł sie i przyjechał gość z ASO i chciał odpalać samochód z popych - bez komentarza !!! Po 30 tys km zepsuła się klimatyzacja po wymianie drobnej części kokpit już trzeszczy

Usterki Skoda Fabia I

Liczba wpisów: 122

Skoda Fabia I – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

3,0
~Sielu
Skoda Fabia I
Kombi 1.4 16V 75KM 55kW
Jak na razie nic w drodze nie nawaliło na 100.000 przebiegu .Od 44tyś przeb. założony gaz. Przy 49tys. padł czujnik położenia wału korbowego ale da się jechać w trybie \"awaryjnym\". Przy 70tyś wymiana łącznika stabilizatora i wym tulei wahacza 90 doboje amortyzatorów tył. A reszta planowane czyli oleje filtry czy rozrząd zgodnie z zaleceniami , trochę wcześniej świece zapłonowe (pewnie przez gaz)
Skoda Fabia I