Szukaj

Lista ocen Suzuki S-Cross (12) - Skrzynia biegów

Na liście zabraknie 1 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Piotr
Suzuki S-Cross
Crossover 1.5 DualJet Strong Hybrid 116KM 85kW
Ma swoje dobre i złe strony, zacznijmy od dobrego, bardzo płynna w mieście, na początku przed jazdą testową miałem wątpliwości co do tego jak to działa, ale wrażenia z jazdy na koniec dnia były bardzo pozytywne. Dodatkowo bardzo szybko redukuje biegi jeśli zajdzie taka potrzeba, byłem przyzwyczajony do klasycznej skrzyni hydrokinetycznej i przy redukcji wymagała 1-1.5sek natomiast tutaj nic takiego nie występuje i auto natychmiast jest gotowe...
5,0
~franek88
Suzuki S-Cross
Crossover 1.4 BOOSTERJET 129KM 95kW
Zmienia biegi w miare szybko. Co prawda w trybie "Auto" wydaje mi się że trzyma trochę za nisko obroty (1k-1.5k) podczas jazdy (lub za wysoki bieg). Może taka specyfika hybrydy. W trybie Sport obroty już są "normalne" (2-2.5k). Fajne są manetki do zmiany biegów, pomaga to przy wyprzedzaniu jak nie chcemy kickdowna robić.
2,0
~TheRealIzzi
Suzuki S-Cross
Crossover 1.4 BOOSTERJET 129KM 95kW
Bardzo słaby manual. Niestety często zdarzało się, że 3 lub 4 bardzo topornie wskakują. Czasami bywało to wręcz niebezpieczne (np. na skrzyżowaniach). W porównaniu z manualem w Mazdzie, Seacie czy Hyundaiu to bardzo słaba skrzynia.
4,0
~JxG
Suzuki S-Cross
Crossover 1.4 BOOSTERJET 129KM 95kW
Ogólnie jest bardzo dobrze minus, zdarzają się incydentalne problemy ze zmianą przełożenia lub włączenia wstecznego ale może to moja wina ( w każdym aucie do tej pory mi się to zdarzało)
4,0
~Uldar
Suzuki S-Cross
Crossover 1.4 BOOSTERJET 129KM 95kW
Jest OK, na zimnym czasami haczy 2 bieg, pozostałe biegi u mnie bez problemu, może koś z pozostałych oceniających trafił taki egzemplarz.
3,0
~Suzuki 4x4
Suzuki S-Cross
Crossover 1.4 BOOSTERJET 129KM 95kW
Od samego początku biegi haczą. Najgorzej jest z 3. Na zimnym to i z dwójką są problemy, ale bieg 3 nieźle niszczy ocenę całej skrzyni!
5,0
~Mizak
Suzuki S-Cross
Crossover 1.4 BOOSTERJET 129KM 95kW
Nie haczy, sprzęgło wchodzi mięciutko. Jak dla mnie manualautomat a tym bardziej że mieszkam w Alpach gdzie automat to głupota.
5,0
~Andrzej
Suzuki S-Cross
Crossover 1.4 BOOSTERJET 129KM 95kW
Przez pierwsze 3000 km chodziła dość ciężko ale obecnie nie mam już żadnych zastrzeżeń . Dotarła się ?
5,0
~Tomasz P.
Suzuki S-Cross
Crossover 1.4 BOOSTERJET 129KM 95kW
Bez żadnych problemów. Zmienia biegi bez szarpnięć.
5,0
~Ryszard
Suzuki S-Cross
Crossover 1.4 BOOSTERJET 129KM 95kW
Pracuje gładko z prawie niewyczuwalną zmianą przełożeń
Suzuki S-Cross