Szukaj

Lista ocen Toyota C-HR I Crossover Facelifting (13) - Silnik

Na liście zabraknie 6 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Roentgen
Toyota C-HR I
Crossover Facelifting 2.0 Hybrid Dynamic Force 184KM 135kW
Z silnika jestem bardzo zadowolony. 184 KM robi co do nich należy. Z jednej strony dynamiczny, a z drugiej może być oszczędny. Silnik 2.0 był czynnikiem decydującym przy wyborze samochodu ze względu na mieszany cykl większości pokonywanych przeze mnie tras (zarówno silnik 1.8 Toyoty jak i 1.6 Kii jest super do miasta, ale jak dla mnie za słaby do jazdy w trasie).
5,0
~Kamil M
Toyota C-HR I
Crossover Facelifting 2.0 Hybrid Dynamic Force 184KM 135kW
W trasie idealny - nie męczy się i żwawo przyspiesza. W mieście spalanie poniżej 5 litrów - czego chcieć więcej? Podobno przybywa oleju - u mnie, póki co tego nie widać, zobaczymy jak będzie dalej. Silnik pracuje cicho, trzeba się bardzo wsłuchać, żeby odczuć przełączanie się miedzy silniiem elektrycznym, a spalinowym. Jak dla mnie - pełen luksus.
5,0
~dimenzo
Toyota C-HR I
Crossover Facelifting 2.0 Hybrid Dynamic Force 184KM 135kW
Super jednostka, dynamiczna, zrywna, bezproblemowa i bardzo dobrze współpracująca z kierowcą. Przełączanie trybów jazdy EV/HEV praktycznie bez wyczucia. Wyczuwalne za to jest nieco doładowywanie baterii przy niskim poziomie naładowania, ale mocniejsze depnięcie przywróci poczucie braku mocy. Optymalizacja to duży plus.
5,0
~Mieszko
Toyota C-HR I
Crossover Facelifting 2.0 Hybrid Dynamic Force 184KM 135kW
CIcha i bezwibracyjna praca - wysoka kultura pracy układu. Silnik spalinowy gdy zimny może dać o sobie znać ale to wszystko. Zmieniłem olej po 6000 km olej na 5W30 - brak wpływu na spalanie, tak wcześniej (olej Toyoty 0W16) jak i po wymianie oscyluje w granicach 5,2 do 5,9. Jazda miejska i podmiejska 60%/40% do 130 km/h.
2,0
~Jurek
Toyota C-HR I
Crossover Facelifting 1.2 Turbo 116KM 85kW
Jak na tak duże auto taki silnik jest bardzo przeciętny. Trochę zamula a do tego jeszcze ta skrzynia biegów. Do spokojnej jazdy w zupełności wystarczy ale trzeba planować wszystko z głową tzn. wyprzedzanie itp. żeby się wyrobić. Bardzo dużo pali!!! Jak na taką dynamikę to nieporozumienie
5,0
~manfretka
Toyota C-HR I
Crossover Facelifting 2.0 Hybrid Dynamic Force 184KM 135kW
kombinacja spaliniaka i elektryka to świetna sprawa. Manewry parkingowe na elektryku to cisza i błyskawiczna reakcja. Przyspieszanie, praktycznie przy każdej prędkości błyskawiczne. A spalanie po mieście to 4l. Sam silnik wyciszony jest dobrze.
4,0
~Olek Kuszeta
Toyota C-HR I
Crossover Facelifting 1.8 Hybrid 122KM 90kW
Silnik w porządku, przy spokojnie jeździe po mieście zszedłem ze zużyciem do 3,2l./100 . Jak chce się dynamicznie wyprzedzić to tryb sport daje radę - od 80 do 130 rozpędza się w mgnieniu oka.
4,0
~Tomasz
Toyota C-HR I
Crossover Facelifting 1.8 Hybrid 122KM 90kW
Działa. Cichy i ekonomiczny, jeśli nie jeździ się jak na rajdzie Monte Carlo. Świetny w mieście. Poza miastem trzeba piłować, żeby wyprzedzić byle traktor.
3,0
~tom
Toyota C-HR I
Crossover Facelifting 2.0 Hybrid Dynamic Force 184KM 135kW
jak jeździ jest dynamiczny, oszczędny i cichy - a jak nie jeździ to nic nie pali , tylko póki co trzeba raty płacić ...
5,0
~Gregor
Toyota C-HR I
Crossover Facelifting 2.0 Hybrid Dynamic Force 184KM 135kW
Ilość KM na tak małe autko jest bardzo dobra. Szybko rozpędza Toyotę, aż miło się robi.
Toyota C-HR I Crossover Facelifting