Szukaj

Lista ocen Toyota C-HR I Crossover Facelifting (13) - Widoczność

Na liście zabraknie 6 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Kamil M
Toyota C-HR I
Crossover Facelifting 2.0 Hybrid Dynamic Force 184KM 135kW
Do przodu - bajecznie, do tyłu też, o dziwo jest bardzo dobrze. Jak dla mnie jedyny mankament jest gdy jadę z pasażerem, a nie ma on fotela odsuniętego do tyłu i muszę spojrzeć, przez jego szybę - wtedy widoczność jest bardzo mocno ograniczona. Dodatkowo małe szyby z tyłu powodują, że ciężko z widocznością przez nie, moim zdaniem czujnik martwego pola w tym samochodzie nie powinien być opcją, a standardem.
3,0
~dimenzo
Toyota C-HR I
Crossover Facelifting 2.0 Hybrid Dynamic Force 184KM 135kW
Tutaj pojawia się niefortunny słupek C, chyba wszystkim już dobrze znany. Taki urok tego samochodu. Rekompensuje to na pewno kamera cofania i asystent martwego pola. Mimo wszystko przy szybkich manewrach, głównie włączaniu się do ruchu, a najgorzej na łuku, jest to zdecydowanie mocno problematyczne.
3,0
~Kris
Toyota C-HR I
Crossover Facelifting 1.8 Hybrid 122KM 90kW
widoczność do tyłu katastrofa. ratuje kamera. Patrzenie przez okna z tylnej kanapy to jak obserwowanie wroga z okopów lub z czołgowego luftu. Niby kanapa z tyłu jest wygodna, to jednak malutkie okna w połączeniu z czarną podsufitką potęgują wrażenie siedzenia jakby w zamkniętym kufrze - dramat.
4,0
~Roentgen
Toyota C-HR I
Crossover Facelifting 2.0 Hybrid Dynamic Force 184KM 135kW
Przód i boki bez zastrzeżeń - lusterka boczne są dość sprytnie zamontowane - trzeba zobaczyć, bo trudno mi to opisać. Widoczność "do tyłu na wprost" - OK, ale "do tyłu i na boki" niestety niezbyt ze względu na małe okna i szerokie słupki. Jest kamera cofania, która ułatwia manewrowanie.
3,0
~Olek Kuszeta
Toyota C-HR I
Crossover Facelifting 1.8 Hybrid 122KM 90kW
No widoczność dupy nie urywa, duże martwe pola z przodu przez słupki Jazda do tyłu bez kamery to wyzwanie dlatego nie kupiłbym wersji bez niej! Nie wiem czy nie polecić dopłacenia też za czujnik martwego pola.
4,0
~tom
Toyota C-HR I
Crossover Facelifting 2.0 Hybrid Dynamic Force 184KM 135kW
widoczność do przodu i na boki ok , okienka w tylnych drzwiach są symboliczne , ale to urok tego samochodu , na szczęście standardowo jest kamera cofania :)
4,0
~Gregor
Toyota C-HR I
Crossover Facelifting 2.0 Hybrid Dynamic Force 184KM 135kW
Jeżeli chodzi o widoczność do tyłu, to tutaj jest porażka, sytuacje ratuje zamontowana kamery z tyłu. Do przodu jest dobra widoczność.
4,0
~Mieszko
Toyota C-HR I
Crossover Facelifting 2.0 Hybrid Dynamic Force 184KM 135kW
Kamera cofania, czujniki parkowania przód i tył. Do tyłu widoczność 30%. Duże lusterka. System RCTA i LDA wspomagają kierowcę.
3,0
~Tomasz
Toyota C-HR I
Crossover Facelifting 1.8 Hybrid 122KM 90kW
Do przodu i na boki widoczność jest bardzo dobra - zasługa wysokiej pozycji na fotelach. Do tyłu słaba.
Dziennik kosztów dla Toyota C-HR I Crossover Facelifting
Średni koszt przejechania 100 km
35,00 zł
5,7
l/100km
Zobacz dzienniki
3,0
~Żółw
Toyota C-HR I
Crossover Facelifting 1.8 Hybrid 122KM 90kW
Do przodu Ok, do tylu słabo gdyby nie kamera cofania, zresztą bardzo dobra, było by fatalnie.
Toyota C-HR I Crossover Facelifting