Szukaj

Lista ocen Toyota C-HR (58) - Wyciszenie

Pokaż filtry
5,0
~Marcin
Toyota C-HR I
Crossover 1.8 Hybrid 122KM 90kW
Dobre wyciszenie + jazda w trybie elektrycznym gwarantują spokój w kabinie. Przy przyspieszaniu słychać wycie silnika.
4,0
~Doktor7
Toyota C-HR I
Crossover 1.8 Hybrid 122KM 90kW
Do 120 jest super... a jazda na samym silniku elektrycznym jest bez szelestna (pomijając opory powietrza oraz szum opon).
1,0
~darek
Toyota C-HR I
Crossover 1.8 Hybrid 122KM 90kW
w trasie powyżej 120 km głośno nie wiem gdzie większy problem w wyciszeniu , skrzyni czy silniku chyba wszystko na raz
5,0
~mikomed
Toyota C-HR I
Crossover 1.2L Turbo 116KM 85kW
zdarzyło mi się przekręcić zapłon przy uruchomionym silniku, wreszcie mogę porozmawiać bez krzyku przy prędkościach powyżej 140 km/h
5,0
~Krzystof
Toyota C-HR I
Crossover 1.8 Hybrid 122KM 90kW
Spoko do 120km/h powyżej to już trzeba mieć auto po 200tys aby nie denerwowało. Najlepiej BMW lub Merca tam jest w miarę cicho.
4,0
~Rafal
Toyota C-HR I
Crossover 1.8 Hybrid 122KM 90kW
MOgłoby być lepiej - do wnętrza dobiegają hałasy z układu jezdnego, opływu powietrza i silnika przy wyższych prędkościach
4,0
~Tomasz
Toyota C-HR I
Crossover Facelifting 1.8 Hybrid 122KM 90kW
Przy normalnej jeździe jest bardzo cicho. Przy wyprzedzaniu wyje i wrzeszczy "Nie rób tego!"
4,0
~Tomasz
Toyota C-HR I
Crossover 1.2L Turbo 116KM 85kW
Wyciszenie na -5 biorąc pod uwagę klasę auta,silnik nie wyje,słychać głównie szumy powietrza
2,0
~Patrycja Klimaszewska
Toyota C-HR I
Crossover 1.8 Hybrid 122KM 90kW
Silnik głośny przy przyspieszeniu, po prostu wyje. Wstyd jechać. Na autostrade się nie nadaje

Usterki Toyota C-HR

Liczba wpisów: 12

Toyota C-HR – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

5,0
~Luk z WRO
Toyota C-HR I
Crossover 1.8 Hybrid 122KM 90kW
w mieście jest naprawdę cicho, na trasie powyżej 140km/h już głośniej, ale da się wytrzymać.
Toyota C-HR