Szukaj

Lista ocen Toyota C-HR (92)

Pokaż filtry
3,4
~Olek Kuszeta
Toyota C-HR I
Crossover Facelifting 1.8 Hybrid 122KM 90kW
Silnik w porządku, przy spokojnie jeździe po mieście zszedłem ze zużyciem do 3,2l./100 . Jak chce się dynamicznie wyprzedzić to tryb sport daje radę - od 80 do 130 rozpędza się w mgnieniu oka. (Silnik)
4,6
~Doktor7
Toyota C-HR I
Crossover 1.8 Hybrid 122KM 90kW
To moja pierwsza hybryda i na pewno nie ostatnia. Idealne auto do poruszania sie z prędkościami do 120km max. Auto pojedzie i 170 km/h jednak wtedy komfort akustyczny jest na bardzo niskim poziome oraz spalanie jest porownywalne wtedy ze zwykłym autem.
4,2
~Tomasz
Toyota C-HR I
Crossover 1.2L Turbo 116KM 85kW
To co najważniejsze czyli jazda , silnik , komfort i bezpieczeństwo na wysokim poziomie . Denerwują drobiazgi typu brak samoczynnego blokowania zamków czy głosowego wybierania numerów telefonów . Stylistyka bardzo odważna , dobrze wykonane wnętrze pachnące klasą Premium
4,2
~mikomed
Toyota C-HR I
Crossover 1.2L Turbo 116KM 85kW
wiedziałem już kupując,że widoczność nie jest najmocniejszą stroną tego autka i to prawda , ale można się przyzwyczaić. Wskazane czujniki parkowania z przodu i kamerka z tyłu-wtedy bez problemów
4,2
~Belizariusz
Toyota C-HR I
Crossover 1.2L Turbo 116KM 85kW
Auto wyjątkowo odważne jak na Toyotę i za to wielki plus.
4,0
~mariusz
Toyota C-HR I
Crossover 1.8 Hybrid 122KM 90kW
Samochód użytkuję ok roku. Kupiłem bo chciałem auto do miasta, które będzie mało palić. Samochód ma pewne wady ale też sporo zalet.
4,2
~manfretka
Toyota C-HR I
Crossover Facelifting 2.0 Hybrid Dynamic Force 184KM 135kW
Jak na tak mały samochód całkiem pozytywne zaskoczenie. Szybki, dynamicznie przyspiesza, poniżej prędkości autostradowych przyjemnie cichy. Hybryda 4tej generacji to rewelacja, zwłaszcza pod względem spalania i osiągów. Kapitalne fotele (i wygodne, u dobrze podpierają i mikrofibra powoduje, ze się nie zsuwam), logiczna obsługa. Ma dwie rzeczy, których nie lubię: piano black, które się strasznie kurzy i rysuje od byle dotyku oraz twardy i...
4,2
~q3
Toyota C-HR I
Crossover 1.8 Hybrid 122KM 90kW
Samochód bardzo poprawny, dobrze czuje się w mieście i w korkach, bardzo zrywny samochód ze startu zatrzymanego. Na autostradzie słabiej - półtora tony masy i 122KM nie pozwalają na szarżę lewym pasem. Wygląd nietuzinkowy, przyciągający oko.
3,6
~lukas
Toyota C-HR I
Crossover 1.8 Hybrid 122KM 90kW
Samochód za prawie 130 k PLN a tak naprawdę mało co sobą reprezentuje. Ciekawy wygląd , i tyle. Auto w wersji hybrydowej tylko i wyłącznie do miasta bo poza nim powstaje wir w baku paliwa i potrafi wciągnąć i 11l benzyny na 100km. Komfort ok choć bardziej dostosowany do azjatyckiego typu budowy czyli po prostu jest ciasny. Czyli ogólnie bardziej dla kobiet niż dla mężczyzn. Napęd, hmmm skrzynia CVT ... no niestety podczas przyspieszania...
Dziennik kosztów dla Toyota C-HR
Średni koszt przejechania 100 km
36,00 zł
6,1
l/100km
Zobacz dzienniki
5,0
~Ciro
Toyota C-HR I
Crossover 1.2L Turbo 116KM 85kW
Samochód drugi w rodzinie, użytkowany przez żonę głównie po mieście. Wcześniej miałem Lexusa NX300h, hybrydę i teraz widzę że ta Toyota w wielu elementach przypomina mi Lexusa. Oczywiście NX był lepiej wykończony ale to inna pułka cenowa. Toyota jest rewelacyjna jakość do ceny super więc mogę dać tylko max. gwiazdek. Rewelacyjne zawieszenie, układ kierowniczy i skrzynia biegów. Połączona z bezawaryjnością i sporą przestrzenią patrząc na...
Toyota C-HR