Szukaj

Opinie o instalacjach LPG

Podsumowanie 173 opinii
Średnia ocena
4,8
Jak spalanie na LPG różni się od spalania na benzynie?
Do 20%
156 opinii
Powyżej 20%
17 opinii
Czy często musisz serwisować instalację gazową?
Raz na rok lub rzadziej
142 opinie
2-3 razy rocznie
30 opinii
Częściej niż 3 razy rocznie
1 opinia
Czy nastąpił spadek mocy na gazie?
Nie odczuwam różnicy (do 10%)
168 opinii
Różnica jest odczuwalna (powyżej 10%)
5 opinii
Czy silnik pracuje poprawnie na gazie?
Bardzo dobrze
166 opinii
Dobrze
5 opinii
Przeciętnie
1 opinia
Źle
1 opinia
4,3
Skoda Superb I
Sedan 1.8 T 150KM 110kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC Sequent P&D
przebieg: 130 tys. km
użytkowana przez: 118 tys. km
BRC P&D + żółte wtryskiwacze - na przestrzeni tych niespełna 120k km: 3 x regeneracja parownika, wymienione dwa wtryskiwacze (nieszczelne, czuć było gazem, szarpało przy przełączeniu); delikatny spadek mocy choć osoba postronna tego nie odczuje. Następnym razem instalacja będzie Made in Poland żadna inna!
5,0
Honda CR-V III
SUV 2.4 i-VTEC 170KM 125kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC Sequent P&D
przebieg: 220 tys. km
użytkowana przez: 70 tys. km
Opinia po dwóch latach użytkowania. Przejechanych ok 70 tys.km. Silnik na gazie pracuje bez zarzutu. Od momentu montażu nic niepokojącego się nie działo. Co ważne nie ma spadków mocy, nawet przy wyprzedzaniu, czy wkręceniu na wysokie obroty nawet pow. 4 tys. nie przechodzi na Pb. Spalanie w granicach 11l/100km w zależności od stylu jazdy. W instalacji wymieniane jedynie...
5,0
Chrysler Pacifica I
Van 4.0 255KM 188kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC Sequent P&D
przebieg: 230 tys. km
użytkowana przez: 90 tys. km
Instalacja BRC SQ P&D, montaż przy udokumentowanym przebiegu 230 tys.km. Wcześniej wymienione chociażby świece, przewody WN, rozrząd, sprawdzony zapłon. Na instalacji zrobione do dziś 90 tys.km. Na gwarancji przeglądy i wymiana filtrów co 15 tys.km. Przez ten czas żadnych przygód. Moc w aucie nie spadła, spalanie od momentu montażu na podobnym poziomie. Ogólnie z użytkowania...
5,0
Hummer H2
Standard 6.0 V8 329KM 242kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC Sequent P&D
przebieg: 130 tys. km
użytkowana przez: 70 tys. km
Instalacja BRC SQ P&D na podwójnym reduktorze MAX. Przebieg jak na razie 70 tys.km. od momentu montażu. Nie było żadnych poprawek. Spalanie w granicach 27l/100km, wynik niezly przy spalaniu na Pb 24l/100km. Po montażu nic się nie zmieniło w pracy silnika. Dynamika, moc zostały jak były. Na pewno pozytywnie należy ocenić koszty. Montaż zwrócił się bardzo szybko.
5,0
BMW X3 E83
SUV 2.5 i 192KM 141kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC Sequent P&D
przebieg: 140 tys. km
użytkowana przez: 80 tys. km
Instalacja BRC SQ P&D. Zamontowana przed trzema laty. Przejechane na LPG obecnie ok 80 tys.km. Wszytko jest od nowości takie samo. Nic poza filtrami nie wymieniałem. Spalanie ok 15% większe w porównaniu z Pb, daje duże oszczędności. Jak sobie policzyłem to już prawie trzykrotnie montaż się zwrócił. Co do mocy silnika, pozostała bez zmian. Nie ma żadnych spadków, a...
5,0
Volvo XC90 I
SUV 3.2 243KM 179kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC Sequent P&D
przebieg: 80 tys. km
użytkowana przez: 65 tys. km
Instalacja BRC SQ P&D. Montaż przy udokumentowanym przebiegu 80 tys.km. Przebieg do dziś ok 65 tys.km. Przez ten czas - ok 2 lata żadnych problemów. Po montazu nic się nie zmieniło jeśli chodzi o dynamikę i pracę silnika. Nie było spadków mocy, ani tzw mulenia na gazie.To że zdecydowałem się na LPG to był dobry wybór. Instalacja zwrócila się już dwukrotnie.
5,0
Renault Laguna II
Kombi 2.0 i 16V 135KM 99kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC Sequent P&D
przebieg: 240 tys. km
użytkowana przez: 60 tys. km
Instalacja BRC SQ P&D zakładana przy przebiegu 240 tys.km. Obecnie na liczniki 302 tys.km. Silnik na LPG pracuje bez zarzutu. Przed montażem przeszedł jednak przegląd i niezbędne naprawy. Spalanie w granicach 11l/100km. Moc pozostała, nawet przy dynamicznej jeździe i wkręcaniu na wysokie obroty silnik dalej pracuje na LPG tak jak ma być.
5,0
Kia Stonic
Crossover 1.4 DOHC 100KM 74kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC Sequent P&D
przebieg: 200 tys. km
użytkowana przez: 1000 tys. km
Idealna
5,0
Jeep Cherokee V
Terenowy 3.2 V6 Active Drive Lock 272KM 200kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC Sequent P&D
przebieg: 1000 tys. km
użytkowana przez: 1000 tys. km
Najlepsza z tych które miałem to już trzecia instalacja BRC jedyna godna polecenia
5,0
Fiat Punto Grande Punto
Van 1.4 8v 77KM 57kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC Sequent P&D
przebieg: 130 tys. km
użytkowana przez: 40 tys. km
Najważniejsze że działa i to poprawnie bo nie muszę jeździć na poprawki i regulację. Po montażu serwis odwiedziłem jedynie na przeglądy. Mapy się nie rozjeżdżają, nie trzeba poprawiać ustawień, silnik nawet na wysokich obrotach pracuje bez problemu i nie przerzuca na Pb. Jeśli jeszcze raz miałbym gazować auto to też taką instalację bym wybral.