Szukaj

Opinie o instalacjach LPG

Podsumowanie 173 opinii
Średnia ocena
4,8
Jak spalanie na LPG różni się od spalania na benzynie?
Do 20%
156 opinii
Powyżej 20%
17 opinii
Czy często musisz serwisować instalację gazową?
Raz na rok lub rzadziej
142 opinie
2-3 razy rocznie
30 opinii
Częściej niż 3 razy rocznie
1 opinia
Czy nastąpił spadek mocy na gazie?
Nie odczuwam różnicy (do 10%)
168 opinii
Różnica jest odczuwalna (powyżej 10%)
5 opinii
Czy silnik pracuje poprawnie na gazie?
Bardzo dobrze
166 opinii
Dobrze
5 opinii
Przeciętnie
1 opinia
Źle
1 opinia
5,0
Subaru Tribeca
SUV 3.6 260KM 191kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC Sequent P&D
przebieg: 70 tys. km
użytkowana przez: 40 tys. km
Instalacja BRC SQ P&D, montowana przy przebiegu autentycznym 70 tys.km. Przebieg na instalacji 41 tys.km, dwa przeglądy, wymiana filtrów, sprawdzenie ustawień. Praca silnika bez zarzutów. Moc pozostała po montażu, nie ma problemu z wyprzedzaniem, wkręcaniem na wyższe obroty, dynamiczna jazdą. Spalanie w normie tak jak mniej więcej zakładalem. Wszystko unormowało się po...
5,0
Chrysler Pacifica I
Van 4.0 255KM 188kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC Sequent P&D
przebieg: 210 tys. km
użytkowana przez: 50 tys. km
Auto sprowadzone z Niemiec, montaż lpg przy przebiegu 210 tys.km, instalacja BRC SQ P&D. Silnik lpg przyjął bez problemu, spalanie w granicach 13-14l/100km, całkiem niezły wynik, a oszczędności spore. Jak na razie na LPG zrobione mam ok 50 tys.km, koszt montażu już dawno sie zwrócił. Silnik idealny do lpg, żadnych usterek nie było.
4,0
Dodge Ram IV
Pick Up 5.7 V8 390KM 287kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC Sequent P&D
przebieg: 129 tys. km
użytkowana przez: 18 tys. km
Wszystko w najlepszym porządku. Polecam 100%
5,0
Chrysler 300C I
Touring 3.5 i V6 24V 249KM 183kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC Sequent P&D
przebieg: 150 tys. km
użytkowana przez: 40 tys. km
Po montażu instalacji LPG BRC SQ P&D jeśli chodzi o moc i pracę silnika nic się nie zmieniło. Wszystko po staremu, zarówno przy przyspieszaniu, wyprzedzaniu i innych wymagających mocy akcji. Sama instalacja serwisowana w zakładzie montażowym, wizyty jedynie na przeglądy co 15 tys.km
5,0
BMW Seria 3 E90-91-92-93
Coupe E92 325i 218KM 160kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC Sequent P&D
przebieg: 76 tys. km
użytkowana przez: 44 tys. km
Chyba najlepsza jaką miałem
4,5
Jeep Liberty
Terenowy 2.4 147KM 108kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC Sequent P&D
przebieg: 1000 tys. km
użytkowana przez: 1000 tys. km
Jeżdżę na instalacji BRC Sequent P&D. Instalacja dedykowana pod większe silniki, w moim przypadku ma spory zapas mocy do obsłużenia ale auto zrobiło się zdecydowanie ekonomiczniejsze, jazda na benzynie w takim aucie potrafi wykończyć człowiek.
5,0
Hyundai Santa Fe II
SUV 2.7 i V6 24V 189KM 139kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC Sequent P&D
przebieg: 90 tys. km
użytkowana przez: 125 tys. km
Obecnie przelot na LPG przekroczył 125 tys.km. W aucie wszystko jest od nowości takie jak było. Jedynie wymieniane filtry i robiona kalibracja przy przeglądach. Mapy się nie rozjeżdżają. Silnik na gazie pracuje bez zarzutu. Moc pozostała, da się przycisnąć i nie wraca na Pb. Do tego pierwszy raz mam wtryski, których nie muszę zmieniać po 100 tys.km. Dalej działają. Brak...
5,0
Renault Laguna III
Grandtour 2.0 16v 140KM 103kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC Sequent P&D
przebieg: 80 tys. km
użytkowana przez: 40 tys. km
Silnik na gazie nie stwarza problemów. Pracuje normalnie tak jakby się nic nie zmieniło. Spalanie jest większe o ok. 2l LPG w stosunku do tego co było na Pb. Porównując ceny różnica niewielka. Instalacja BRC P&D zakładana była dwa lata temu. Wymieniane były jak na razie jedynie filtry.
5,0
Lexus RX II
Terenowy 350 277KM 204kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC Sequent P&D
przebieg: 28 tys. km
użytkowana przez: 113 tys. km
wahałem się pomiędzy BRC a Stag przekonałem się na BRC jak przejechałem się Dodge Challenger z instalacją BRC
5,0
Audi A8 D3
Sedan 3.7 V8 280KM 206kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC Sequent P&D
przebieg: 231 tys. km
użytkowana przez: 50 tys. km
Podeszło do tego silnika BRC P&D. Moc pozostała bez zmian. Przyspieszenie, wyprzedzanie, wkręcanie obrotów ok. Spalanie trochę większe choć nieznacznie. 2l wiecej gazu to tyle co nic.