Nasza strona www używa technologii wykrywającej konfigurację przeglądarki użytkownika oraz Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza, że akceptujesz politykę prywatności i wyrażasz zgodę na używanie Cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.
Szukaj

Informacje o Volkswagen Golf II 1.8 GTI 112KM 82kW 1983-1989

Lata produkcji: 1983 - 1989
Segment: Niższa klasa średnia
W roku 1983 w sprzedaży pojawił się następca Golfa I. Model drugiej generacji wizualnie tylko nieznacznie odróżniał się od swego poprzednika. Był jednak od niego nieco większy i bardziej nowoczesny. Inspirując się olbrzymią popularnością modelu, w roku 1984 Volkswagen wprowadził na rynek model Jetta – Golfa II w wariancie sedan. Produkcję Volkswagena Golfa drugiej generacji zakończono w roku 1992. W ciągu ośmiu lat nabywców znalazło ponad 6,3 mln egzemplarzy auta. Do dnia dzisiejszego Volkswagen Golf II jest popularnym modelem klasy średniej, nadal chętnie sprowadzanym do Polski.
Powagosław
Golf kroczy drogą powolnej, przemyślanej ewolucji, która opiera się chwilowym modom. W pewnym sensie nowy model wygląda tak, jak tego oczekiwaliśmy. Z dużymi kołami zawsze będzie wyglądał dobrze. ~Powagosław
Luzacjusz
O tym samochodzie napisano już wszystko. Wszystko razy sześć, a nawet siedem. Wszystko zawiera się w jednym słowie: Golf. To po prostu Golf. Niech będzie. ~Luzacjusz

Dziennik kosztów

Statystyki dzienników dla aut Volkswagen Golf II 1.8 GTI 112KM 82kW
Średni koszt na 100 km Liczba wpisów: 2
Koszt ogólny 186,56 PLN
PB187 PLN
Wydatki serwisowe 0,00 PLN Pozostałe wydatki 0,00 PLN

Autodiagnoza Volkswagen Golf II

Liczba wpisów: 239
Ubytek płynu chłodzącego ze zbiorniczka pod czas mrozów
dodał: paweł_piwnicki, ponad rok temu
Witam! Widzę że wpis dotyczy VW GOLFA IV 1.9 TDI 130 KM 2001-2003. Ja posiadam VW GOLF IV 1.6 16V 102 KM 2003-2004 (benzyna) i nie instalacji gazowej, a problem mam właśnie ten sam czyli ubytek płynu chłodzącego ze zbiorniczka. Co najistotniejsze ten ubytek płynu zaczął pojawiać się po wymianie rozrządu a między innymi pompy wody (oczywiście ona jest w porządku bo sprawdzał mechanik, ten sam który mi wymieniał rozrząd po jakimś czasie gdy pojawił się problem ubytku płynu, a rozrząd miałem wymieniany pod koniec listopada 2016r.) i dodam do tej najistotniejszej rzeczy, to że ubytek płynu...
Falują obroty, po redukcji na 2 bieg lub luz samochód gaśnie.
dodał: ~Dariusz Chodakowski, 2 lata temu
Samochód gaśnie na 2 i jałowym biegu po około 10 minutach jazdy,żeby ponownie odpalić muszę trzymać nogę na gazie żeby wszedł na obroty.Komputer nie pokazuje żadnych błędów,przepustnica wyczyszczona i zaadaptowana,pompa paliwa ok,wymiana cewki nie pomogła.
kontroli trakcji esp
dodał: ~stary , ponad rok temu
swieci mi sie kontrola trakcji w lecie nie było tego problemu teraz temperatura ,czy wilgotnosc powietrza ma wpływ ? do tej pory było oki a teraz jesien zima za chwile układ byłby niezbedny to szfankuje jezeli mogł by ktos co na ten temat to prosze o pomoc Pozdrawiam !

Dane techniczne Volkswagen Golf II 1.8 GTI 112KM 82kW 1983-1989

Podstawowe parametry Volkswagen Golf II 1.8 GTI 112KM 82kW
Produkowany od 1983 do 1989 roku
Pojemność skokowa 1781 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 112 KM (82 kW) przy 5500 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 155 Nm przy 3100 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Umiejscowienie wałka rozrządu SOHC (OHC)
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 8
Stopień sprężania 10,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 81 x 86,4 mm
Typ wtrysku jednopunktowy (SPI, CPI)
Przeniesienie napędu Volkswagen Golf II 1.8 GTI 112KM 82kW
Manualna skrzynia biegów
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 5

Publikacje o Volkswagen Golf

Newsy o Volkswagen Golf

Volkswagen Golf II Hatchback
Aktualnie przeglądasz Volkswagen Golf II Hatchback