Szukaj

Informacje o BMW Seria 5 F10-F11 Touring Facelifting 520d 190KM 140kW 2013-2017

Lata produkcji: 2013 – 2017
Segment: Wyższa klasa średnia

Tylko ze 143-konnym dieslem Seria 5 jest zwykłą limuzyną – ani za szybką, ani za wolną. Po prostu jeździ i nie irytuje na drodze. Jednak już półkę droższy wariant o mocy 184KM wszystko zmienia – auto staje się zrywne, ma zapas mocy i sprawia sporo frajdy. Moc diesli sięga aż do 380KM w wariancie M550d z trzeba turbosprężarkami. Silniki benzynowe idą jeszcze dalej – do 560KM w przypadku M5. Ale już ten najsłabszy wariant, który oferuje 184KM w zupełności wystarcza. Wyprzedzanie innych aut jest szybkie i łatwe, czuć moc pod prawą stopą, a elastyczność rozpieszcza. Dźwięk zresztą też – choć nie tak jak we flagowym V8.

czytaj więcej
Powagosław

Z tym samochodem jest tak, że albo go kochasz, albo nienawidzisz. Za efekciarstwo, groźny wygląd, no i dlatego, że to BMW. Aha, komfort jazdy gratis.

~Powagosław
Luzacjusz

W reklamach sieci komórkowej pojawiali się czasoumilacze i czasowstrzymywacz. Idąc tym tropem, „piątka” to wzrokoprzyciągacz. A czyje spojrzenia przyciąga, to już inna para kaloszy. Na szczęście, większość właścicieli BMW zdążyła już zamienić dresy na eleganckie garnitury.

~Luzacjusz

Dane techniczne BMW Seria 5 F10-F11 Touring Facelifting 520d 190KM 140kW 2013-2017

Produkowany od 2013 do 2017 roku
Pojemność skokowa 1995 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 190 KM (140 kW) przy 4000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 400 Nm przy 1750-2500 obr/min
Montaż silnika z przodu, podłużnie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Typ wtrysku bezpośredni Common Rail, sferyczny
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na tylną oś Dostępny
Liczba biegów 6
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd na tylną oś Dostępny
Liczba stopni 8
Napęd 4x4 Dostępny
Liczba stopni 8

Oceny BMW Seria 5 F10-F11 Touring Facelifting 520d 190KM 140kW 2013-2017

Liczba ocen: 5
Ogólna ocena
4,6 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(80%)

Zalety

+ Skrzynia biegów + Układ jezdny + Ergonomia

Wady

- Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów - Stosunek jakość/cena - Drobne usterki

Wybrane oceny

4,8
~Tomek JG
Touring Facelifting 520d 190KM 140kW
BMW Seria 5 F10-F11
Bardzo wygodny samochód dla rodziny 2+2. Sporo przestrzeni na dziecięce duperele. Zdecydowanie długie trasy nie stanowią w nim wyzwania. Chcesz 1000 km dziennie; wciskasz start i docelowo stop.... już! Tak to wygląda w tej "5-ce". Wersja Luxury oferuje bardzo bogaty pakiet wyposażenia, więc co chwila cieszysz się z nowych gadżetów. Począwszy od prognoz pogody na daną lokalizację w ramach ConnectedDrive aż po HUD i aktywny tempomat, kontrolę pasa etc.... Auto praktycznie bez usterkowe w ramach przejechanych 60k km przez rok . Serwisy okresowe to jedyne wydatki jak dotąd.
4,7
~radek
Touring Facelifting 520d 190KM 140kW
BMW Seria 5 F10-F11
Po podniesieniu mocy do 225 KM można powiedzieć że teraz to naprawdę jedzie w porównaniu do oryginalnej mocy 186 KM ( powinno być 190 KM ale hamownia pokazała co innego ) . Cichy wręcz bardzo cichy . Spalanie przy x-drive nie całe 10 litrów ropki .
3,8
~kd
Touring Facelifting 520d 190KM 140kW
BMW Seria 5 F10-F11
Mało mocy. Na trybie sport już jakoś jedzie. Cichy. Mało pali. (Silnik)
BMW Seria 5 F10-F11 Touring Facelifting