Szukaj

Informacje o BMW X5 E70 SUV 3.0 d 235KM 173kW 2006-2010

Lata produkcji: 2006 – 2010
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe

W takim aucie najrozsądniejszym wyborem są jednak diesle. Różnice w cenie są nieduże w stosunku do silników benzynowych, a wóz pali mniej. Często wybierany jest motor 3.0l o mocy 235KM. Cieszy niezłą kulturą pracy, oszczędnością jak na walkę za tak ciężkim samochodem i dynamiką – większości zupełnie wystarczy, a jeśli nie, to jest też wariant 286-konny. Jeśli nie przejmujecie się cenami paliw, to warto zastanowić się nad jednostkami benzynowymi, bo wyciskają z auta to, co najlepsze i ładnie brzmią. Już podstawowy, 3.0-litrowy silnik ma ponad 272KM, jest tańszy od podstawowego diesla i szczególnie przy wyższych obrotach żwawo wyrywa do przodu z głębokim pomrukiem. Następny silnik to spory skok – do 4.8l i 355KM, a koneserzy powinni zainteresować się wersją „M” – z 4.4l wyciska ładnie wyglądające 555KM. Osiągi? Tu komentarz jest zbędny.

czytaj więcej
Powagosław
X5 nadal ma wszystko to, czego oczekujemy od SUV-a tej wielkości – jest monumentalny i masywny, a przy daleki od taniej krzykliwości. W ten sposób faworyt w swojej klasie faworytem pozostaje. ~Powagosław
Luzacjusz
Karol Darwin się kłania: ewolucja, ewolucja, ewolucja. Powolna i dyskretna. Tak zmienia się X5. Taktyka małych kroków to również gwarancja, że nie uda się popsuć dobrego projektu, jakim jest ten samochód. ~Luzacjusz
Produkowany od 2006 do 2010 roku
Pojemność skokowa 2993 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 235 KM (173 kW) przy 4000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 520 Nm przy 2000 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 6
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 24
Stopień sprężania 17,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 84 x 90 mm
Zapłon samoczynny
Typ wtrysku bezpośredni Common Rail
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd 4x4 Dostępny
Ogólna ocena
4,2 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(76%)

Zalety

+ Karoseria + Wentylacja i ogrzewanie + Skrzynia biegów

Wady

- Bezawaryjność (poważne usterki) - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Stosunek jakość/cena

Wybrane oceny

4,6
~hewamich
BMW X5 E70
SUV 3.0 d 235KM 173kW
Kupiłem auto z myślą dużego, wygodnego, bezpiecznego, pakownego samochodu który da mi ponad przeciętną radość z jazdy. Jeśli chodzi o całokształt to samochód spełnił moje oczekiwania, ale kupując X5 czy każdy inny samochód klasy premium wyższej (A6, A5, seria 5, X5, seria 7, E klasa, S klasa) trzeba mieć mocno na uwadze, że możemy kupić świetny samochód do którego nie włożymy więcej niż 1000 zł na start, ale może się okazać że trzeba dorzucić jeszcze jedno "0" aby ten samochód "odszczurzyć" - dlatego tutaj WIELKIE ALE...więcej cierpliwości w szukaniu i odłożeniu trochę kasy bo jakby nie patrzeć auta mają minimum 10 lat i nie są robione jak kiedyś. Co jest najlepsze w tym samochodzie ? Moje auto jest z 2008 r., czyli ma na karku już 13 Lat, a kilka osób z mojej rodziny / znajomych którzy na motoryzacji znają się mniej, stwierdzili że wygląda na 2014/2015. Tak, X5 starzeje się bardzo wolno.
4,2
~ArtPol74
BMW X5 E70
SUV 3.0 d 235KM 173kW
Może nie typowo ale porównam generację a wyjdzie całokształt: Witam. Chciałbym się podzielić wrażeniami/spostrzeżeniami/różnicami pomiędzy E53 a E70. To są moje wrażenia i odczucia. Nie wiem czy to kwestia przyzwyczajenia ale stara od razu przy kupnie- miłość i dobre samopoczucie, tu trochę mieszane odczucia, jakby rozczarowanie/zawód...? A mianowicie, na plus e53: - mimo wszystko jakość materiałów i wykonania, - blachy grubsze, masywniejsze? Prawie taka różnica jak kiedyś między ,,Niemcem a Japończykiem", - lepsze prowadzenie (w starym wersja SPORT, w nowym Adaptive Drive), - fajniejszy pomruk silnika, w nowej jakby dźwięk "kartonowy", - w starszej przy EKO jeździe mniejsze zużycie paliwa, - lepsze otwieranie/zamykanie dolnej klapy bagażnika, - subiektywnie lepsze przyspieszenie ale może to Adaptive D robi swoje, - większy zbiornik paliwa, - i jakby ogólnie stara bardziej zwarta była! Na plus E70: - konsola środkowa mniej trąca myszką, - trochę bajerów typu światła skrętne, doświetlanie, fotele komfort,...Adaptive Drive? - tył jest mniej kanciasty, - większy bagażnik, - skrzynia biegów łagodniejsza. Remis: - co do przodu, każde robi dobre wrażenie, jednak ze wskazaniem na... E53
3,2
~Jac
BMW X5 E70
SUV 3.0 d 235KM 173kW
Auto kupione nowe w Bawaria motors w Katowicach. Wspaniałe w użytkowaniu. Szkoda, że użytkować sie nie da! Po przejechaniu 8 lat w niezawodnej RAV4 chciałem kupic nowego lexa rx ale nie podobal mi sie i nie było do wyboru diesla. Po weryfikacji ml i q7 padło na x5. Trzeba przyznać, że jeździ się nim rewelacyjnie. Pod warunkiem, że działa. W najgorszych snach nie wyśniłbym sobie, że za blisko 300k można kupić taki szajs. BMW ma świetne PR. Mnie juz więcej nie nabiorą. Jednego jelenia na ich szmelc mniej.
Średnie spalanie dla BMW X5 E70 SUV 3.0 d 235KM 173kW 2006-2010
10,7
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

11,2
BMW X5 E70
SUV 3.0 d 235KM 173kW
Fantastyczny samochod na dlugie trasy po niemieckich autostradach. Trasa Warszawa (gocław) Bruksela (centrum) przez holandie - 1420 km w 11 h i 50 minut !!!!. Spalaie ponizej 10 l / 100 km miedzy bajki mozna wlozyc. 1000 % niezawodny - przez 22 miesiace od nowosci nawet zarowka od kierunkowskazow sie nie przepalila. Ogolnie w prowadzeniu ociezaly i dosc klopotliwy - sa parkingi we wloszech gdzie wiazd jest o 30 cm wezszy niz samochod ze zlozonymi lusterkami. BMW 1 zony przy tym to bolod F1. Jezeli masz na zbyciu kawalerke w Warszawie - wal smialo do salonu i kupuj nowy. Jak podjedziesz pod kasyno w MONACO mina znajomych jak doorman´a odbiera kluczyki bezcenna - za reszte zaplacisz kawalerka.
10,9
BMW X5 E70
SUV 3.0 d 235KM 173kW
Tak skąpego wyposażenia standardowego nie oferuje żaden konkurent! Zarówno MB jak Audi bije pod tym względem BMW na głowę. Dopłata w aucie za taka kasę do ... relingów dachowych czy dywaników wywołała we mnie salwę spazmatycznego śmiechu. Dobrze, że nie palę, bo bym musiał wyskoczyć z kolejnych kilku stówek na popielniczkę i zapalniczkę! Servotronic w aucie o sportowym charakterze za dopłatą ok. 5 tysięcy?! Dobrze, że przed transportem do Polski radia nie wykręcili! .....ale. No właśnie jest jedno ale. BMW w umowie gwarantuje niezmienność ceny! Zamawiałem auto przy tanim euro i przed wzrostem akcyzy, że o rabacie nie wspomnę i tyle płaciłem przy odbiorze. To zadecydowało, że jeżdżę x5 a nie ML-em i nie żałuję. W cenie mamy również pakiet bezpłatnych przeglądów na bodajże 5 lat. Zużycie paliwa niewielkie, ale mam lekką stopę.
11,8
BMW X5 E70
SUV 3.0 d 235KM 173kW
Spalanie wg. producenta to jakiś żart. W zimie przy dynamicznej jeździe po mieście, ale bez szaleństw pali średnio 13,4l. W lecie spalanie mi trochę spada do około 12,8/13l. Z samochodu jestem bardzo zadowolony, da się to spalanie nawet przeżyć, tylko nie słuchajcie forumowych magików, którzy twierdzą, że nawet im 10l po mieście nie pali. Są to bajki
BMW X5 E70 SUV