Szukaj

Informacje o Chrysler

Amerykański koncern, znany z produkcji samochodów luksusowych. Od początku swojego istnienia, czyli od 1925 roku, stanowił silną konkurencję dla innych marek premium z USA: Cadillaca czy Packarda. W styczniu 2014 roku firma została wcielona do Fiata, a w wyniku fuzji utworzono nową spółkę: Fiat Chrysler Automobiles.

Opinie Kierowców o Chrysler

Sprawdź co kierowcy
myślą o Chrysler

Oceny Aut 1 662 oceny

3,8
~Marcel
Chrysler Crossfire
Roadster 3.2 i V6 18V 215KM 158kW
Ogólnie auto zadowala swoim wyglądem i pomysłem, przynajmniej mnie. Jedyne do czego mogę się przyczepić np wizualnie to strasznie nijaki tył, może i ma piękny napis CROSSFIRE tylko przez to jak zaokrąglony jest ten tył w mojej opinii jest taki bez charakteru. Wnętrze jak ktoś nie lubi nowoczesnego designu aut, lubi pokrętła a nie przyciski będzie w niebie. Auto w środku ma dosyć stary styl, jak to amerykaniec to plastiki królują, wręcz mógłbym powiedzieć że nie jest ładny, ale jest chamski i przez to dopiero może się podobać.
Dodane 3 miesiące temu
4,1
~Pacifica Lift
Chrysler Pacifica II
Van 3.6 V6 291KM 214kW
świetne wyposażenie (radar, szklany dach, skuteczne wyciszenie, i stereo H/K). Do tego elektryczne wszystkie drzwi i fotele. Automatyczne światła długie , LED - dobra widoczność. Lubię auta gdzie nie trzeba myśleś o światłach tylko raz włączysz i zapominasz. Silnik - cichutki i wystarczająco mocny do tej masy , a do tego super oszczędny - na autostradzach pali 8l. Skrzynia biegów - długo myśli i na małych obrotach klika i lekko szarpie. Zawieszenie niskie i bardzo komfortower - ne nadaje się w żaden teren, Nie prowadzi się dobrze na górskich serpentynach (zawieszenie , uklłąd kierowniczy i skrzynia : to nie jest zestrojeone na górskie drogi). Strasznie się śzlizga na mokrym - nie wiem czy to wina (nowych) oryginalnych opon Kelly Systemy bezpieczeństwa - start/stop wyłączany przyciskiem na desce , Takżę assysten asa wyłączysz nprzyciskiem na desce, chyba w ustawieniach można włączyć ostrzeganie o prędkości ( w standardzie nie piszczy) , ostrzega o martwym polu (niestety po prawej zbyt czuły i powrót na prawy pas zawsze końcy się piskiem. Beznadziejnie wykrywa zderzenie czołowe- na szczęście sam ustawiasz czy ma alarmować i hamować. Nie wiem czy i jak działą wykrywanie właczanie sie do rucho przodem i tyłem. Bezpieczeństwo: to duże auto więc mimo że to van kierowcy audi czy BMW nie wymuszają. Fajnie przyspiesza. Hamulce reagują delikatnie - to nie są "żylety" trzeba sie nauczyć reakcji. Komfort - siedzenia beznadziejnie trzymają , ale są podgrzewane i wentylowane ( to super w te letnie dni) , Klima oczywiście 3 strefowa łatwo sterowana z paneli z przodzu i z tyłu no i z ekranu. Cisza w aucie - godna Rolls Roysa ( nawet od spodu pod autem jest dywan wyciszający, Nadkola sa z dywanu, I wszędzie wyciszenie silnika. Jechałe bez przerwy 4h i wysiadłem świeży. Komfortowe opony i zawieszenie. Wsiadanie do tyłu wspomagane przyciskami do odsuwania przednich foteli. Tylne fotele nie są złe. Mimo że muszą się chować w podłogę to wystarczą na podróż 10h. Fotele na tylnej kanapie mają regulowane oparcia. Nie wiem jak się na nich siedzi. Funkcjonalność: Nie ma auta bardziej funkcjonalnego , Odkurzacz, mnóstwo schowków, otwierane szyby z tyłu, gniazda USB wszędzie , szyberdach dla wszystkich. Poprzeczki bagażnika schowane w relingach, Schowki na fotele są ogromne - możęsz zrobić z nich bagażnik, mieszczą 3 kartony wina każdy !. Można też schować w nich fotele i mieć płaską podłochę - wówczaas wchodzi pełne łóżko do środka i masz kampera. Tylna kanapa jest regulowana elektrycznie - poza pozycjami rozłożoną i złożoną jest pozycja pośrednia gdy masz pionowo rozdzielony bagażnik od sporej części pasażerskiej. CENA - zbyt duża , no i jak dołożyć czas sprowadzenia to wychodzi że nie warto. Wmawiam sobie że to świetny wybór, ale chyba przesadziłem. Sprowadzałem i naprawiałem Pacifikę przez 6 miesięcy z USA - to za długo i dziś już tak nie cieszy. Stara Sienna za 30tys jest równie niezawodna i równie komfortowa a kosztuje 5x mniej
Dodane 4 miesiące temu
4,0
~Pioto
Chrysler Town & Country V
Van 3.6 V6 287KM 211kW
Samochód ma swoje zalety, przestronne wnętrze, mnóstwo udogodnień dla pasażerów, których brakuje w busach. Jakość wykonania wnętrza standard, nie odbiega od europejskiej czy japońskiej konkurencji. Mocny silnik, dobrze chodzi na LPG, średnio 16/100. Ale na minus wygłuszenie, układ napędowy nie zapewnia osiągów jak na tę moc. Do tego awaryjność wcale nie jest mała i takie sobie zabezpieczenie antykorozyjne. Zdecydowanie kupować po liftingu w 2014 r. a im późniejszy tym lepiej. Lubię dziada, ale chyba bym nie kupił 2 raz. Zawsze warto porównać inne samochody z tego segmentu, Średni koszt serwis + paliwo wychodzi mi 1200 zł/mies. przy przejeżdżaniu około 20 tys. rocznie. Na końcu zaznaczyłem NIE na pytaniu o ponowne kupno, ale tak naprawdę to zależy. Może na tle innych samochodów nie byłoby tak źle. Tylko przestrzegam, że kupując taki samochód z nalotem ponad 200 tys. nie liczcie na koszty napraw na poziomie kompakta. ALe też nie na poziomie luksusowych SUVów. Coś pośrodku.
Dodane 6 miesięcy temu

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów