Szukaj

Honda Civic VIII Hatchback 5d – wybierz silnik

Pokaż silniki:

Informacje o Honda Civic VIII Hatchback 5d

Lata produkcji: 2006 – 2011
Segment: Niższa klasa średnia
Produkowana w latach 2006-2011 ósma generacja Hondy Civic, którego zupełnie nowa stylistyka była dziełem Japończyka Toshiyiki Okumoto, zmieniło się diametralnie w porównaniu do wcześniejszych generacji. Samochód był poniekąd kompromisem pomiędzy swoim poprzednikiem a bardziej usportowionymi, wcześniejszymi generacjami Civica. Auto poddano niewielkim modernizacjom w roku 2009 oraz 2010. Model przyjęto na rynku z entuzjazmem – uhonorowano go tytułem Samochdu Roku m.in. w Irlandii, Brazylii i Ameryce Północnej. Luksusowa odmiana auta (Acura CSX) oferowana była w Kanadzie.
czytaj więcej
Powagosław

Mniej prototypowy, awangardowy i rewolucyjny niż jego poprzednik, to fakt. Ale chyba nikt rozsądny nie spodziewał się kolejnej rewolucji. Jest ewolucja, której kierunek jest jak najbardziej słuszny. To wciąż piękny samochód.

~Powagosław
Luzacjusz

Civic wciąż odróżnia się od reszty konkurencji i wygląda jak statek kosmiczny. Ale o ile poprzedni model był wehikułem z „Gwiezdnych wojen”, ten nadaje się do pierwszych odcinków „Star Treka”. Czyli krok w tył. Subtelny i ze smakiem, ale jednak w tył.

~Luzacjusz
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Średnica zawracania 11,2 m
Promień skrętu 5,6 m
Długość 4255 mm
Długość z hakiem holowniczym 4355 mm
Szerokość 1765 mm
Szerokość z lusterkami bocznymi 2046 mm
Wysokość 1460 mm
Rozstaw osi 2620 mm
Rozstaw kół - przód 1505 mm
Rozstaw kół - tył 1510 mm
Prześwit 140 mm
Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone) 1282 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 415 l
Dopuszczalne obciążenie dachu 80 kg
Ogólna ocena
4,3 /5 Średnia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(80%)

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Ergonomia + Bezawaryjność (poważne usterki)

Wady

- Wyciszenie - Karoseria - Widoczność

Wybrane oceny

4,6
~P0 UFO ONE
Honda Civic VIII
Hatchback 5d 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
To nie jest najlepszy kompakt na świecie. Ale dla sprawiedliwości - nie ma takiego auta - rzeczy przemijają, a czas nigdy się nie zatrzymuje, świat motrycacyjny zmienia się dynamicznie. W 2025 roku UFO ma już swoje lata dlatego opis i ocena będzie uwzględniała wiek auta. Z czystym sumieniem mogę napisać, że Civic todobry samochód, pojemny, ekonomiczny. Nadal wygląda ciekawie i nowocześnie. Ma swoje minusy: twardę zawieszenie, drobiazgi, które mogą się zepuś jednak tych wad jest tak mało, że uwzględniajac wiek Civica można je pominąc. Dla mnie ważny jest też fakt, że ten samochód nie jest nudny, bez wyrazu typu Golf, Astra, Peugot 308, Auris i Focus szczególne w wersji z pasiastą tapicerką...
Dodane 7 miesięcy temu
4,2
~Grzegorz
Honda Civic VIII
Hatchback 5d 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
Ogólnie samochód godny polecenia ale dla ludzi dla których komfort raczej nie ma znaczenia bo nawet zupełnie sprawne zawieszenie sprawia że czujemy się jakbyśmy jeździli bolidem formuły 1. Trzeba jednak zaznaczyć że to samo zawieszeni sprawia dużo radości podczas wchodzenia w ciasne zakręty. Silnik świetny i pancerny, spalanie na przyzwoitym poziomie. Lpg między 7,8 z klima na długiej trasie a 11,4 zima na krótkich trasach i też często z klima żeby szyby odparowaly. Ogólnie samochód wdzięczny i bezawaryjny jednak przyjemność z jazdy jest tylko na trasie i na ładnej drodze. Droga z dziurami lub choćby z niewielkimi nierównościami to droga przez mękę. Ogólnie polecam ale jeśli chodzi o cenę zakupu to raczej bym powiedzial że bardzo drogie to są auta.
Dodane 2 lata temu
4,1
~Marcin
Honda Civic VIII
Hatchback 5d 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
Witam, kolejny civic no i niestety coraz gorzej jeśli chodzi o wykonanie i jakość użytych materiałów. Mam do czego porównywać bo to moja 6 honda(3 civic, 3 accord). Plastikowe, ale do tego juz musimy się przyzwyczaić. Jednak bryła i pomysł na wnętrze, zegary w 2006 rewelacja... Składane siedzenia z tyłu super, bagażnik duży, pojemny, dwukomorowy. Wersja Executive oferuje sporo i te wersje jeśli już się ktoś decyduje to warto wybrać. Światła xenonowe mijania poprawiają komfort jazdy, dlugie bardzo dobre, dodatkowe halogeny wspomogą nas w kiepskich warunkach. W accordzie VIII miałem soczewki, tam tragedia, pomimo bardzo dobrych żarówek i polerki kloszy, w civicu na xenonach jest dużo lepiej. Hamulce dobre jak na tę klasę. Z tyłu w zawieszeniu belka co gwarantuje dość dlugie użytkowanie, pod warunkiem że tuleje są w dobrym stanie. Jednak z przodu kolumny MacPhersona w wersji przed liftem miały tendencje do wydawania dźwięków przy skręcaniu kół na postoju. Niektorzy wymieniają je na poliftowe i jest spokój. Przecieki do bagażnika, do kabiny, też znany problem w civicu VIII na łączeniu blach wypełnienie twardnieje i puszcza wodę. Klamki przednich drzwi luźne, też znany problem.
Dodane 3 lata temu
Średnie spalanie dla Honda Civic VIII Hatchback 5d
6,6 – 7,7
l/100 km
6,2
l/100 km
8,0 – 9,0
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

8,8
Honda Civic VIII
Hatchback 5d 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
generalnie średnia z 2 tys kilometrów głównie w miescie (70% miasto 30% trasa i wiochy) to 8.8L spalanie ma spore ale przy tym silniku jest akceptowalne na niskich dystansach( do 5-6km)w miescie nie powinno dziwic 12-13L natomiast lepiej o kilka litrow wieksze spalanie niz placic tysiace u mechanika samochodzik mam od 2 miesiecy kupiłem go z przebiegiem 249tys narazie 2 tys i nic sie poważnego nie dzialo auto jezdzi super i jeden z lepszych aut na pierwszy samochód łatwy to wyczucia i bardzo manewrowalny przy dosyc dużej przestrzeni w środku bagażnik czy tylna kanapa i oczywiscie magic seats.
Dodane 2 miesiące temu
7,3
Honda Civic VIII
Hatchback 5d 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
Przesiadka z Fiata Bravo na Civic. Tragedia. Fakt disel a wolnossaca benzyna to roznica. Wracam do fiata, o wiele wygodniej i komfortowo mi się fiatem jeździło. Tu wszystko skrzypi i trzeszczy. Tandetny plastik w środku. Spalanie dużo wieksze a dynamika dużo gorsza. Fiat plynie a to dziadostwo mam wrazenie ze za chwile sie rozleci na najmniejszej dziurze. Czesci duzo droższe. Ogólnie mówią że wloskie auta to gowno. Ja jednak wole wloskie auto. Wyglad, dynamika, komfort na plus. Honda jedynie dobrze trzyma sie drogi.
Dodane 4 lata temu
6,1
Honda Civic VIII
Hatchback 5d 1.4 i 83KM 61kW
miasto średnio 6,5-7 za to wioski przy prędkościach 60-100 da się zrobić 5,5 trasa przy 120-6,3 więcej nie polecam bo w tedy apetyt na paliwo się zwiększa a komfort przy wyższych prędkościach się pogarsza
Dodane 10 miesięcy temu

Usterki Honda Civic VIII

Liczba wpisów: 57
Ściąganie na prawo.
  • Honda Civic VIII
  • układ kierowniczy
Występowanie usterki:
Tak 64
Nie 10
Civic 4d - ściąga od nowości "na prawo". Usterka zgłoszna w ASO w tydzień po zakupie. Sprawdzona geometria kół mieściła się normie, a spece z ASO po zmianie kół z lewej na prawo, z przodu do tyłu i dopompowywaniu i spuszczaniu powietrza sami odpuścili. Diagnoza absolutnie mnie nieprzekonywująca: to nie ściąganie, tylko nieziemska czułość układu kierowniczego reagującego na profil drogi. No to ja proponuję jazdę lewym pasem (pod prąd) - okazuje się, że też sciąga na prawo. Na letnich mialo być lepiej - gdzie tam. Czytam kilka for civica VIII i dochodzę do wniosku,że rzeczywiście te typy tak mają :((
Dodane 14 lat temu
25 komentarzy
Przybywanie oleju silnikowego w 2.2 CTDi (filtr DPF).
  • Honda Civic VIII
  • silnik
Występowanie usterki:
Tak 11
Nie 8
technologia doświadczalna i wysysanie kasy z portweli klientów. W dieslu przybywa oleju silnikowego. Dzieje się tak gdyż do dopalania spalin (filtrDPF)komputer dawkuje pewną porcję ON następstwem jest podnoszenie poziomu oleju w silniku a konkretnie mieszanie się oleju silnikowego i ON. ASO nie radzi sobie upuszczając co jakiś czas olej z silnika co w prostej linii prowadzi do zatarcia motora. Co raz mniejszy % Oleju 5W-40 na rzecz ON. Czasem dolewają mineralny 15W-40 bo w silniku bardzo rzadki olej z uwagi na obecność ON. Należy lać syntetyk - okazuje się że nie warto bo go i tak wyleją. koszt 1L ON 4zł 1L 5W-40 40zł. Podobno były sprzedawane modele bez filtra DPF. Problem dot każdego silnika 2,2CTDi zakładanego w innych modelah H. Zanim ktoś kupi niech się dobrze zastanaowi - problem był poruszany kilka razy w TVN turbo i dot również innych marek z filtrem DPF na pokładzie.
Dodane 15 lat temu
4 komentarze
Układ jezdny.
  • Honda Civic VIII
  • nadwozie
Występowanie usterki:
Tak 2
Nie 6
Mam Civica 1.8 sport od sierpnia 2007, poza drobnymi usterkami takimi jak: - prędkościomierz wyświetlający 888 - zwichrowana dysza spryskiwacza szyby - odpadająca tapicerka drzwi - skrzypiący pedał sprzęgła - migająca żarówka podświetlania tylnej tablicy rejestracyjnej, które to usterki serwis usunął w przeciągu roku wszystko działa, niestety poza jednym! Ciągle mam problem ze ściąganiem autka w prawo, zbieżność miałem sprawdzaną już z sześć razy, ponoć to wina opon. W tym roku kupiłem nowe i co, dalej to samo, a na zimówkach to już całkowity dramat. Serwis umywa ręce, ale skoro to wina opon to czy opony nie podlegają reklamacji? Czy może ktoś z was spotkał się już z takim problemem. Proszę piszcie do póki nie skończy mi się gwarancja. Pozdrawiam. Limik
Dodane 16 lat temu
17 komentarzy

Opinie o instalacjach LPG

Liczba wpisów: 23
5,0
Honda Civic VIII
Hatchback 5d 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
homologacja: EKO-GAZ Sp. z o.o.
instalacja: AG Centrum Zenit PRO OBD
przebieg: 124 tys. km
użytkowana przez: 50 tys. km
Instalacja założona z lubryfikacją, jak się z czasem okazało delikatnie mówiąc- zupełnie niepotrzebną. Średnie spalenie to tak 9-10l lpg, rekord to 7,5 (5.2 wskazanie komputera pokładowego) na trasie bez szaleństw tak 8-9l to norma. Zbiornik mały - 33l, realnie wchodzi 26l.. co zapewnia zasięg ok 250km max 300 na zbiorniku. Bywa irytujace. Za to bagażnik nie stracił wiele...
Dodane 6 lat temu
4,3
Honda Civic VIII
Hatchback 5d 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT 24
przebieg: 130 tys. km
użytkowana przez: 70 tys. km
Z racji przejechanego dystansu mogę już coś powiedzieć o użytkowaniu lpg w tym aucie (z lubryfikacją). Ogólnie jestem bardzo zadowolony, chociaż niestety w moim przypadku występuje niewielki problem tzw. falujących obrotów, tj. czasami przy hamowaniu do zakrętu/skrzyżowania obroty spadają do 500 potem rosną na 1100 aby ustabilizować się na 700. Instalatorzy mówili, że to...
Dodane 8 lat temu
5,0
Honda Civic VIII
Hatchback 5d 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
instalacja: BRC SEQUENT 24
przebieg: 80 tys. km
użytkowana przez: 10 tys. km
Witajcie. w 2008 roku po namowie przyjaciela zdecydowalem sie na brc 24. w moim 1.8 nie odczulem spadku mocy ani zadnego dyskomfortu z powodu gazu. nie zmienil sie rownierz dzwiek pieknego v-teka :D koszty paliwa zmniejszyly sie o polowe bo mimo ze pali o ok 1 litra wiecej gazu to gaz jest tanszy. Gaz zakladalem w 2008 w EGP. firma bardzo dobra wa przedewszystkim szybka...
Dodane 13 lat temu
Honda Civic VIII Hatchback 5d

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów