Szukaj

Lista ocen Audi A4 B5 Avant (210) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 233 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
3,0
~iceman
Audi A4 B5
Avant 1.8 20V Turbo 150KM 110kW
Jeżdżę na 17 calowych kołach z oponami o szerokości 225 i sporym odsadzeniem więc ciężko jest zerwać przyczepność. Dodatkowo obniżone o 50mm zawieszenie sprawiają że jazda jest przyjemna. Minusem może być maglownica - często ma luzy. Jak to sprawdzić? Jedziemy najlepiej na rondo albo chociaż zakręt pod kątem 90stopni i skręcamy kierownice tyle ile trzeba, potem odbijamy troszeczkę w drugą (tak jakbyśmy chcieli ominąć coś co jest po wewnętrznej...
5,0
~Lukas
Audi A4 B5
Avant 1.9 TDI quattro 116KM 85kW
Układ jezdny w tym samochodzie, a jest to quattro to bomba. Przed kupnem słyszałem dużo opinii żeby nie brać quattro bo jak się popsuje to się powieszę jak zobaczę rachunek za naprawę. Może i tak będzie, ale narazie jak się nic nie psuje to jest super frajda. W zakrętach samochód jedzie jak po szynach, żadnej podsterowności, a jak jest ślisko pojawia się super nadsterowność którą bardzo łatwo da się kontrolować, i fajnie chodzi bokiem. Powiem...
5,0
~piotrek_k07@o2.pl
Audi A4 B5
Avant 1.8 Turbo quattro 180KM 132kW
mam obniżone i sportowe zawieszenie, na zakrętach nawet się nie wychyla, ciekawostka: przy setce na zakretach nie nadązysz za mną (za to czuję kazdą rysę w asfalcie i komfort na złej nawierzchni jest jak wozu drabiniastego, na równej płynie dosłownie) napęd wychwalany quattro uznaję za bardzo udany, podnosi spalanie, zabiera trochę mocy lecz to jest tak, że ty stoisz ja ruszam genialne, żadnych wspomagaczy asr czy asc+t i innych, dla...
1,0
~Damian
Audi A4 B5
Avant 1.9 TDI 90KM 66kW
Prowadzenie nienajlepsze. Auto jest bardzo źle wyważone. Wystarczy zatankować pełny bak (dociążyć tył) i jest dużo lepiej w zakrętach. Z takim zawieszeniem i wyważeniem można być co najwyżej "mistrzem prostej". Wzdłużnie umieszczony mocno wysunięty do przodu silnik powoduje kiepskie wyważenie auta i do tego trudności w serwisowaniu (rozbieranie pasa przedniego itp.) nie wiem co Audi chciało osiągnąć takim rozwiązaniem?? pewnie z quattro jest...
5,0
~moteq
Audi A4 B5
Avant 1.9 TDI 110KM 81kW
Szczerze jestem pozytywnie zaskoczony. Mialem tez Passata B5 i niby to samo zawieszenie, ale audi o wiele lepiej prowadzi sie w zakretach. Dobrze trzyma sie drogi, nie przenosi wibracji na kierownice i daja dobre wyczucie. Uklad kierowniczy tez jest dobrze zestrojony. Owszem moze i jest kosztowne, ale jak sie wsadza dobre wahacze a nie tani szit to nie trzeba czesto zagladac. Przez 80tys km po PL zmienilem tylko laczniki i 2 wahacze....
5,0
~Wiesio Ż.
Audi A4 B5
Avant 1.9 TDI 116KM 85kW
Komfort jazdy zawalisty. Na ostrych zakrętach odjeżdżam innym, a nierówności pokonuje płynnie w porównaniu do ostatniego modelu Seata Cordoby, czy Toyoty Corolli. Nie jest prawdą, że zawieszenie jest tak kosztowne. Za 550 pln zregenerowałem wszystkie wahacze i wymieniłem jeden łącznik. Przejechałem już 32000km i jest ok. Samochód na alufelgach 225/45/17 i na nierównościch nie mogę sobie pozwolić na szybą jazdę bo jest obniżony o 35mm. Jak...
4,0
~ace
Audi A4 B5
Avant 1.9 TDI 110KM 81kW
Układ jezdny i sławne aluminiowe wielowachacze. Hmm fakt daleko im do Mcpersona pod względem wytrzymałości ale pod względem trzymania się jezdni, tłumienia i wychwytywania nierówności i reakcji na kierownice nie ma porównania. Wytrzymałośc zawieszenia też nie jest tragiczna pod warunkiem że zastosujemy wahacze znanej marki z pewnego źródła (bardzo dużo podróbek). Ja do tej pory mam jeden wahacz dolny tzw banan orginał z 2000 roku czyli roku...
4,0
~Yahoo
Audi A4 B5
Avant 1.9 TDI 110KM 81kW
Mam wersję z pakietem sport (tak był nazywany przed wprowadzeniem nazwy s-line) więc zawieszenie jest teoretycznie bardziej sportowe (obniżone). Prowadzi się świetnie, pomimo wielu osób co narzekają na trwałość, ja mogę stwierdzić, że jest wytrzymałe. Kilka lat już jeżdżę na Lemforderze i nie ma żadnego problemu. Jak ludzie kupują jakiś bubel z allegro to nic dziwnego, że po 5 miesiącach się rozlatuje. Jedyna bardzo denerwująca wada, to bardzo...
4,0
~maciejgluba@o2.pl
Audi A4 B5
Avant 2.8 30V quattro 193KM 142kW
ocena dobrze tylko i wyłącznie ze względu na serwisowanie, a dokładnie wymiany przednich wahaczy, są dwie szkoły jedna mówi wydać ok 1400 zł. wymienić wszystkie na nówkę i mamy spokój może na 2 lata, drugi sposób jaki nie tylko ja stosuje co pół roku pada mi jakiś jeden czasem 2 wahacze i je robię ze zbieżnością koszt ok 300-400 zł, reszta super szczególnie układ 4x4, komfort jest ok ponieważ mam opony 16 i to jak najbardziej na polskie drogi...
Dziennik kosztów dla Audi A4 B5 Avant
Średni koszt przejechania 100 km
40,00 zł
6,5
l/100km
10,3
l/100km
12,9
l/100km
Zobacz dzienniki
4,0
~mazbiny
Audi A4 B5
Avant 1.8 20V Turbo 150KM 110kW
Zachowanie się auta na zakrętach zasługuje na uznanie. Niestety wraz z dobrymi właściwościami jezdnymi nie idzie w parze trwałość przedniego zawieszenia. Nie jest to wina samego auta, bowiem nasze drogi to w większości same dziury, ale jednak są producenci, których auta leiej znoszą trudy naszych dróg. Do tej pory musiałem wymienić dwa wahacze i oczywiście na tym się nie skończyło. Powziąłem decyzję, że kupię cały komplet i wymienię od razu...
Audi A4 B5 Avant