Szukaj

Lista ocen BMW Seria 5 E39 Touring 530 d 24V 193KM 142kW 2001-2004 (28) - Skrzynia biegów

Na liście zabraknie 11 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Gregor
BMW Seria 5 E39
Touring 530 d 24V 193KM 142kW
Mam automat. Tak, stary i podobno awaryjny GM. I co? I nic. W limuzynie też miałem automat. Kilka lat jeżdżenia bez problemu. Teraz też skrzynia nie sprawia żadnych problemów. Wymieniam olej, serwisuję. Nie pałuję na zimnym oleju. Oczywiście, skrzynia jest starej daty i podczas przyspieszania czuć bardzo delikatnie,że zmienia przełożenia. Czego oczekiwać od skrzyni, która jest na rynku ponad 20 lat? A że moja pracuję bezawaryjnie... Daję 5...
2,0
~pawłomir
BMW Seria 5 E39
Touring 530 d 24V 193KM 142kW
z uwagi na wzmocnioną moc trzeba uważać i nie szaleć za bardzo. 275 tys miałem sporą awarią skrzyni. najpierw znana mechaniką \"tarka\" na 4 biegu ( ok 90 km.h) potem jazda na 3-ce. skrzynia widac czuła na przeciążenia i remont dość kosztowny. ponoć na tych skrzynmiach chodzą auta o mocy do 300KM . hmmmmmm, ciekawe. ponadto odczuwalne są zmiany biegów - tu mogłoby być lepiej.
4,0
~pawel_tzk
BMW Seria 5 E39
Touring 530 d 24V 193KM 142kW
Od początku zamierzałem się na manuala i takiego też nabyłem. Drugi bieg moim zdaniem mógłby być trochę dłuższy, ale to tylko moja opinia, poza tym bez zarzutu. Jako, że większość czasu spędzam w trasie ręczna skrzynia sprawia mi wiele radości, do miasta jednak wybrałbym automat.
1,0
~pawus
BMW Seria 5 E39
Touring 530 d 24V 193KM 142kW
niestety trzeba uważać bo kończą się biegi (5) ja wydałem 4500 na remont skrzyni GM - bez sensu serwo hamulca też mi się popsuło generalnie e-34 fajniejsza 525 tds mam z 96 roku też kombi i jeździ się tak samo jak e-39 fajniej bo w manualu :)
4,0
~pLaton\'2009
BMW Seria 5 E39
Touring 530 d 24V 193KM 142kW
automat sprawuje się dobrze , szybko zmiania biegi - wie co chce zrobić kierowca ale ma do dyspozycji odpowiednią moc :) . potrzeba mu tylko wymian oleju co 60 tyś i odpowiedniego traktowania, na zimnym nie katować, dać mu czas przy ruszaniu itp.
4,0
~Wojtek
BMW Seria 5 E39
Touring 530 d 24V 193KM 142kW
Trzeba uważać na automaty gdyż moment obrotowy silnika jest na granicy wytrzymałości tej skrzyni. Jeśli ktos wymienia regularnie olej oraz nei katuje skrzyni to jej praca jest na prawde na przyzwoitym poziomie.
4,0
~robert 83
BMW Seria 5 E39
Touring 530 d 24V 193KM 142kW
mile jestem zaskoczony pracą skrzyni GM po71 000 zadnych problemów olej w skszyni wymieniany teraz będzie 3 raz więc jest ok jak ją kuoiłem miała 275 wszystko chodzi ok
4,0
~jakub0301
BMW Seria 5 E39
Touring 530 d 24V 193KM 142kW
Na początku super a pózniej automat zaczął szarpać na niskich obrotach. Jeździłem po rożnych mechanikach aż w końcu samo sie naprawiło ale pieniądze za sprawdzenie szły ładnie ;)
4,0
~Klimat8
BMW Seria 5 E39
Touring 530 d 24V 193KM 142kW
Mówi się, że te skrzynie są bezobsługowe, a jednak wymieniłem olej i śmigała o wiele lepiej. Przed wymianą było strasznie przy ostrym hamowaniu gdy zrzucał biegi.
Dziennik kosztów dla BMW Seria 5 E39 Touring 530 d 24V 193KM 142kW
Średni koszt przejechania 100 km
40,00 zł
9,4
l/100km
Zobacz dzienniki
4,0
~Michał
BMW Seria 5 E39
Touring 530 d 24V 193KM 142kW
Skrzynia przy przebiegu około 360 tys wyzionęła ducha. Po remoncie skrzyni nic się z nią nie działo. Nowy właściciel wymienił olej i jeździ dalej.
BMW Seria 5 E39 Touring