Szukaj

Lista ocen BMW Seria 5 E39 Touring 530 d 24V 193KM 142kW 2001-2004 (26) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 13 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Gregor
BMW Seria 5 E39
Touring 530 d 24V 193KM 142kW
To moje druga seria 5 E39, poprzednio miałem limuzynę ze standardowym zawieszeniem i był to komfortowy ponton. W tej mam sportowe zawieszeni ( ale nie z pakietu M ) Zawias jest fabrycznie obniżony o 2 cm. Jeździ się tak samo wygodnie, a nie przechyla się tak bardzo na zakrętach. Dobrze sobie radzi z miejskimi nierównościami ( choć staram się omijać wszystkie dziury i studzienki które są w mieście ). Po drogach zapomnianym przez zarządce,...
4,0
~watus
BMW Seria 5 E39
Touring 530 d 24V 193KM 142kW
Układ jezdny super. Jednak trzeba sprawdzić stan poduszek tylnych w zawieszeniu oraz czy kompresor nie pracuje zbyt głośno(czy sie nie kończy), koszt poduszek za zamiennik 300zł, kompresor już może uderzyć po kieszeni, Hamulce- brzytwa, ale i tutaj zdarzają się usterki. W moim przypadku woda dostała się do serwa przez co czasami było słychać dziwne dźwięki, niestety przy większym mrozie woda zamarzła i hamulca brak. Trzeba również uważać na...
5,0
~Klimat8
BMW Seria 5 E39
Touring 530 d 24V 193KM 142kW
Całkiem zajebiście ;) Na prawdę tylni napęd daje niezwykły komfort jazdy. Samochód niski i dobrze trzyma się drogi. Po z mianie z 16 na 18-calowe felgi lepiej, lecz na dziurach masakra. Po wymianie wahaczy i drążków z przodu po roku czasu lekkie stuki-puki, ale to wiadomo nasze drogi nie należą do najlepszych.
5,0
~robert 83
BMW Seria 5 E39
Touring 530 d 24V 193KM 142kW
To jest inny klimat ja posiadam wersję laifstile edition zawieszenie sportowe + tył na poduszkach auto twarde najlepiej z pełnym obciążeniem ale bardzo pewne w prowadzeniu na oponach 235 /45r17 nie ma problemu z pokonywaniem zakętów prędkościami około 160 kmh bardzo pewne auto
5,0
~czarna
BMW Seria 5 E39
Touring 530 d 24V 193KM 142kW
cudownie trzyma się drogi. Dzięki temu autu przestałam bać się tylnego napędu. Trochę twarde zawieszenie, ale to akurat mi odpowiada. Przez dziury przelatuje prawie niezauważalnie dla komfortu, ale odczuwalne dla układu. coś się zaczyna dziać z wahaczami
5,0
~dominik_kiewel
BMW Seria 5 E39
Touring 530 d 24V 193KM 142kW
Świetnie trzyma w zakrętach. Choć zimą płóży przodem. A przy wyłączonej trakcji zarzuca dupą. Zawieszenie sportowe seryjne bez modów. Oraz Nivo które nie lubi zimy i lubi wyskoczyć komunikat Nivo nieaktywne.
5,0
~mario
BMW Seria 5 E39
Touring 530 d 24V 193KM 142kW
Auto fantastycznie się prowadzi, niesamowite trzymanie na zakrętach i naprawde świetny komfort (felgi 16"). Żadne siły nie przenoszone na kierownicę (tył napęd) REWELACJA
5,0
~jakub0301
BMW Seria 5 E39
Touring 530 d 24V 193KM 142kW
Tu muszę pochwalić auto. Na zakrętach trzyma sie równo, w zimę kontrola trakcji nie raz przydała sie a napęd na tył to dla mnie miodzio :)
4,0
~Grande
BMW Seria 5 E39
Touring 530 d 24V 193KM 142kW
Troszkę za twardo zestrojony na nasze drogi ale szybsza jazda autostradą nie powoduje nudnosci u pasażerów :) auto swietnie trzyma się drogi.
5,0
~pLaton\'2009
BMW Seria 5 E39
Touring 530 d 24V 193KM 142kW
zawiszenie klasa sama dla siebie -dużo lepsze od passatów itp. wspomaganie dość ciężko pracuje na postoju ale za to w czasie jazdy dobrze wyczuwa się droge.
BMW Seria 5 E39 Touring