Szukaj

Lista ocen Fiat Bravo II Hatchback 5d (398) - Wyciszenie

Na liście zabraknie 232 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~www.tom.pl@neostrada.pl
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.4 T-JET 16V 120KM 88kW
BRAT MIAŁ OKAZJE DOSTAWAĆ SIE DO RADIA W SPOSÓB BARDZO AWARYJNY [OCZYWIŚCIE PRZEZ NIEPROFESJONALIZM MECHANIKÓW FIATA]ROZEBRAŁ TUNEL PLASTIKI OD BOKU RADIA WIDZIAŁ WYGŁUSZENIA MÓWIŁ ŻE JEST TO DOŚĆ FAJNIE ZROBIONE.FOTELE JEDYNIE DENERWUJĄ NA NIERÓWNOŚCIACH STUKAJĄ.
4,0
~J58
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.9 TD MultiJet 120KM 88kW
Przy rozruchu zimnego silnika na biegu jałowym głośna praca silnika, jednak jak jednostka ta się nagrzeje głośność jest umiarkowana, przy większych prędnościach na czwartym lub piątym biegi praktyczbnie nie słychać silnika tylko szum wiatru i opory toczenia opon.
5,0
~jj
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.9 TD MultiJet 120KM 88kW
Bardzo dobre. Praca silnika jest słyszalna, ale nie natarczywa. Porównywałem pod tym względem różne samochody klasy kompakt - Bravo II jest w czołówce (pomimo diesla). Przy prędkościach rzędu 100km/h w samochodzie słychać tylko szum wiatru i ew. odgłosy opon (przy zimówkach).
5,0
~Pablo
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.4 i 16V MPI 90KM 66kW
Bardzo wysoki poziom wyciszenia w szerokim zakresie prędkośći. Szczególnie należy podkreślić bardzo niski poziom szumów dostających się do uszu kierowcy podczas jazdy z dużą prędkością na autostradzie. Na wspomnianym już 6 biegu przy prędkości 160km/h w aucie króluje cisza.
4,0
~Cezary
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.6 TD MultiJet 120KM 88kW
Silnik wyraźnie słyszalny w kabinie, szczególnie zimny. Powyżej prędkości 130 km\h głośny szum opływającego powietrza, ale bez przesady, można w kabinie prowadzić normalną rozmowę. W kabinie nic nie trzeszczy, plastiki spasowane bardzo dobrze.
4,0
~Klodex
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.4 T-JET 16V 120KM 88kW
Wyciszenie jak na tą klasę pojazdu jest całkiem w porządku. Przy wyższych prędkościach nie stanowi problemu komunikacja między pasażerami bądź też słuchanie radia, wszystko odbywa się w komfortowych warunkach. Samochód przyzwoicie tłumi dźwięki otoczenia.
4,0
~astelix
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.4 i 16V MPI 90KM 66kW
Przy umiarkowanych pr?dko?ciach dobrze, ale powy?ej 110km robi si? dostatecznie. Mi przeszkadza szum a nawet ?wist powietrza z okolic przednich s?upk?w i s?upka mi?dzy drzwiami od stron kierowcy. D?wi?k silnika - nawet je?li go s?ysz? to jest przyjemny.
4,0
~stigzak
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.4 T-JET 16V 120KM 88kW
T-jet nie jest tak cichy jak jego odmiana bez turbiny. Brzmi jednak dobrze i podczas mocnego przyspieszani słychać przyjemny, lekki gwizd turbiny. Powyżej 120km/h słychać już więcej szum powietrza, ale mi nigdy takie dźwięki nie przeszkadzały.
3,0
~Rafał
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.4 T-JET 16V 150KM 110kW
W cyklu miejskimi do 80 samochód jest bardzo cichy i przyjemnie się jedzie. Autostrada i prędkości pow. 130 km już jest głośno i hałas oporów toczenia przeszkadza. Zwłaszcza hałas z kół ( brak wyciszenia nadkoli -sprawdziłem)
Dziennik kosztów dla Fiat Bravo II Hatchback 5d
Średni koszt przejechania 100 km
34,00 zł
6,0
l/100km
8,2
l/100km
9,3
l/100km
Zobacz dzienniki
3,0
~Fiat
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.4 T-JET 16V 150KM 110kW
Mój jest glosny w pewnych zakresach obrotow. Pomaga wymiana poduszki od rozrzadu 300 zł oryginał. Poduszki z wiekiem starzeją się bo to guma i przenoszą rezonans silnika na wydech no ale to nie problem po wymianie poduszki.
Fiat Bravo II Hatchback 5d