Szukaj

Lista ocen Fiat Bravo II Hatchback 5d (398) - Wyciszenie

Na liście zabraknie 232 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
3,0
~Piotr
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.9 TD MultiJet 120KM 88kW
Na niskich biegach, przy wyższych obrotach mogłoby być lepiej. W trasie na IV-V biegu super.Po około 150km/h znów zaczynać odzywać się silnik, ale i tak nie jest źle (wiele benzyniaków wtedy wyje).
4,0
~myram
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.4 T-JET 16V 120KM 88kW
Nie jest źle, ale nigdy nie jest tak dobrze, żeby nie mogło być ciszej. Odgłos silnika na postoju jest Ok, jedynie podczas jazdy, szczególnie na nieco wyższych obrotach mogło być lepiej.
5,0
~mik
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.6 TD MultiJet 105KM 77kW
Jadąc naprawdę nie słychać co pracuje.Przyjemny odgłos silnika.Jestem miło zaskoczony.Przyjemnie słucha się dobrej muzyczki. W październiku bez zmian wszystko ok. Styczeń 2011 nic się nie zmieniło
5,0
~Piono
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.9 TD MultiJet 150KM 110kW
Miałem na początku z tym największy problem.Było za cicho w stosunku do prędkości!!Leciałem 140 a wydawało się że mam 90km/h!!Już się przyzwyczaiłem a na wszelki wypadek często zerkam na prędkościomierz!!hehe
5,0
~GNOM
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.4 T-JET 16V 150KM 110kW
Bardzo dobrze. Brak zastrzeżeń. No może jedynie do zawieszenia które trochę słychać. Cała reszta, szum powietrza, odgłos toczenia się opon i dźwięk (lub jak kto woli hałas) silnika, moim zdaniem bardzo dobrze.
4,0
~bravo2007
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.9 TD MultiJet 120KM 88kW
W trakcie jazdy po gruntowej drodze słychać dość wyraźnie drobinki piasku obijające się o karoserię na zewnątrz. Przy 140 km/h w środku należy rozmawiać pełnym głosem, ale bez wysiłku. Poza tym w normie.
5,0
~wowo
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.9 TD MultiJet 150KM 110kW
Silnik common rail z wielofazowym wtryskiem MultiJet jest naprawde super cichym silnikiem. VW ze swoimi klekoczacymi pompowtryskiwaczami nie ma nawet co startowac. zawieszenie rownie super wyciszone
5,0
~Michał
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.9 TD MultiJet 120KM 88kW
maks. ocena, bo jak na diesla, to rewelacja, tak do 120 km/h powyżej już robi się szum ale można swobodnie rozmiawiać bez podnoszenia głosu, dopiero od 160 km/h szum huk warkot wycie
5,0
~Wojtek
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.4 i 16V MPI 90KM 66kW
W prędkościach miejskich silnik nie istnieje. Poza miastem lekko i przyjemnie mruczy, dopiero na autostradzie jest w faktycznie słyszalny, ale na pewno nie "głośny".
Dziennik kosztów dla Fiat Bravo II Hatchback 5d
Średni koszt przejechania 100 km
34,00 zł
6,0
l/100km
8,2
l/100km
9,3
l/100km
Zobacz dzienniki
4,0
~Dysproz
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.4 T-JET 16V 150KM 110kW
Samochód jest dobrze wyciszony. Przy wyższych prędkościach i obrotach silnika jest głośniej, ale to normalne. Zresztą, nie jest to limuzyna, a więc nie ma co oczekiwać cudów.
Fiat Bravo II Hatchback 5d