Szukaj

Lista ocen Fiat Bravo II Hatchback 5d (398) - Wyciszenie

Na liście zabraknie 232 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
3,0
~TLP
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.9 TD MultiJet 120KM 88kW
Szału nie ma. Silnik klekocze charakterystycznie dla diesli starszej generacji. Przy wyższych prędkościach brak 6-cio biegowej skrzyni da się odczuć również w hałasie. Czasami do kabiny docierają jakieś odgłosy z zawieszenia. Generalnie przeciętne wyciszenie. Auto nadaje się bardziej do miasta niż na trasę.
3,0
~Marian z Rzeszowa
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.9 TD MultiJet 120KM 88kW
I to jest najsłabszy punkt tego udanego modelu. O ile szum wiatru i odgłos silnika będą przeszkadzać przy prędkościach autostradowych (140km/h i powyżej), to jakość asfaltu poznamy przy znacznie niższych prędkościach, Odpowiednio dobrane opony częściowo pomogą w zlikwidowaniu tego hałasu.
4,0
~artecki
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.4 T-JET 16V 150KM 110kW
Tutaj mam dosc skrajne odczucia .Z jednej strony do 2500 obrotow jest cicho ,potem robi sie znacznie glosniej przy czym ten dzwiek silnika i wlaczajacej sie turbiny jak dla mnie nie jest uciazliwy a raczej przyjemny dla ucha.Myslalem ze bedzie jednak troche ciszej ale tragedii nie ma na pewno.
5,0
~nuovabravo.blox.pl
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.4 T-JET 16V 120KM 88kW
Przyjemnie cicho, na trasie czuć różnicę sporą miedzy lanosem lub peugeotem 107. Dla mnie komfortowo i po przejechaniu iluś km nie jesteśmy wymordowani rykiem silnika. Powietrze zaczyna świstać bardziej przy 100 i więcej ale nadal nie jest uciążliwe. Zawieszenia też nie słychać na małych nierównościach.
5,0
~54janusz54@wp.pl
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.9 TD MultiJet 120KM 88kW
Wyciszenie bardzo dobre ,jednak nie natyle by mogło w pełni zadowolić. Przy prędkości powyżej 100 km/h bardzo słychać szumy wiatru w rejonie słubków szyby przedniej.Ponadto słychać jedynie szum oporów toczenia opon, ale to normalne występują we szystkich pojazdach nawet lepszej klasy.
4,0
~Gato
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.6 TD MultiJet 105KM 77kW
Mogło by być lepsze ale nie ma co narzekać. Niestety zmuszony bylem do wymiany przedniej szyby (poprzednia strasznie była porysowana co ciekawe od wycieraczek) i z oszczędności wybrałem zamiennik bez dodatkowego wyciszenia w stosunku do oryginału ale za to 1/4 ceny
4,0
~cart
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.4 T-JET 16V 120KM 88kW
spodziewałem się że będzie głośniej ale wyciszenie jest conajmniej dobre, zresztą wszędzie pod tapicerką gdzie wsadzę rękę jest gruba wrastwa filcu, silnik na wysokich obrotach ma fajne rasowe brzmienie (nieco z takim chrapliwym warkotem ale w pozytywnym sensie)
5,0
~acik
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.9 TD MultiJet 120KM 88kW
Jeśli przewożę kogoś pierwszy raz to nie może uwierzyć że to diesel. Ja osobiście również jestem pod wrażeniem. Silnik pracuje ciszej niż we Fiacie Punto z silnikiem 1,2 które miałem poprzednio nie mówiąc już o fiacie ducato z silnikiem 2,5 które też posiadam.
5,0
~wadis
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.4 i 16V MPI 90KM 66kW
Wyciszenie jest zrobione bardzo fajnie cichutko jest w srodku przyjemnie sie jedzie i slucha sie muzyczki..tutaj naprawde zlego slowa nie mozna powiedziec bo nie we wszystkich autkach jest tak dobrze :)) tutaj nie trzeba wlaczac glosno muzyki zeby zagluszyc halas :)
Dziennik kosztów dla Fiat Bravo II Hatchback 5d
Średni koszt przejechania 100 km
34,00 zł
6,0
l/100km
8,2
l/100km
9,3
l/100km
Zobacz dzienniki
3,0
~sim
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.9 TD MultiJet 150KM 110kW
Silnik jest cichy. ale szumy powietrza słyszalne. Zwłaszcza przez boczne szyby. Dziwne że to jest niedopracowane. mówię o prędkościach pow. 200. do 180 jest naprawdę cicho. Fajna jest to że fabryczne audio automatycznie zgłaśnia się wraz z prędkością (do wyboru w opcjach)
Fiat Bravo II Hatchback 5d