Szukaj

Lista ocen Fiat Cinquecento 0.7 i 31KM 23kW 1994-1998 (279) - Silnik

Na liście zabraknie 207 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
2,0
~cannonbiker
Fiat Cinquecento
Hatchback 3d 0.7 i 31KM 23kW
Silnik z osprzętem to najgorsza rzecz w aucie-wycieki oleju, wymiana uszczelki pod głowicą,stuki w silniku-naprawa rozrządu,wymiana popychaczy.Naprawa i wymiana gażnika.Regeneracja i w końcu również wymiana alternatora,nowy akymulator.Dwa razy wymiana świec i kabli(niecały rok),wymiana paska od alternatora.Uszkodzona centralka sterowania gażnikiem-w ASO wyprowadzili mi kabel i podłączyli do masy i wszystko na razie gra.Awaria pompki...
4,0
~Łukasz
Fiat Cinquecento
Hatchback 3d 0.7 i 31KM 23kW
Ciężko na prawdę wydać jednoznaczny werdykt. Silnik to 31 konny silnik o pojemności 704 ze sławnym gaźnikiem firmy Aisan. Wszyscy na niego narzekają, a ja nie miałem z tym gaźnikiem przez dwa lata żadnych problemów, nie musiałem go ani razu regulować, nic przy nim nie wymieniałem, nawet nie wiem jak się go rozkręca bo nigdy nie musiałem tego robić. Silnik pracuje dość głośno i trochę się trzęsie, co do elastyczności to jest raczej słabo. W...
2,0
~Piotr_Wrocław
Fiat Cinquecento
Hatchback 3d 0.7 i 31KM 23kW
Silnik bardzo słaby. Aby ruszyć spod świateł nie powodując za sobą zatoru trzeba przyśpieszać na max. W wersji 700 silnik ponoć nie do przegrzania. ogólnie praca silnika jest równa ale toporna. Trochę za mały silnik jak na takie auto - z jedną osobą w środku jakoś się jedzie, ale już przy 4 to jak bryczka. Przy stromym wzgórzu już nie raz musiałem jechać na 2 biegu. Przy tak małej pojemności i mocy silnika jazda na trasie to nic przyjemnego....
3,0
~MagicznyM
Fiat Cinquecento
Hatchback 3d 0.7 i 31KM 23kW
Ogólnie auto mam jako drugie (rekreacyjne). Największą bolączką tego silnika jest głośna praca pod obciążeniem i brak mocy pod górkę. Ważne jest aby poduszki silnika i skrzyni były sprawne i najlepiej oryginalne (cena w ASO za komplet ok 300 zł). Ogólnie pyrkocze jak każdy stary dwucylindrowiec (rodowód z Fiata 126p BIS). Mam wersję z Aisanem (japoński elektroniczny gaźnik). Bardzo ważne aby wszystkie wężyki były szczelne, dobrze powpinane,...
4,0
~sl8er
Fiat Cinquecento
Hatchback 3d 0.7 i 31KM 23kW
Dwa cylindry, nie mam na co narzekac, przez 3 lata zadnych problemw z silnikiem , wywalio uszczelke po 170 tys, tzn mimo to jezdziem na walnietej pol roku i zawsze dojechalem, telepalo w plynie chlodniczym olej, ale do przodu. 2 tys temu wlalem ceramizer i w silnik wstapilo nowe zycie znow cyka jak pszczolka, trwaly bydlak jak na ten przebieg, mysle ze 300-350 jest moliwe. Moja honda civic skonczyla swoj silnik na 330 tys, kleby niebieskiego...
4,0
~pablo gg 7068634
Fiat Cinquecento
Hatchback 3d 0.7 i 31KM 23kW
Ja na ten maly samochodzik jest ok tz: jak jest zimny i sie nie nagrzeje do 90 stopni to silnik ma wieksze wibracje po wylaczeniu ssania ale potem jest juz dobrze.Co do elastycznosci to mozna tu cos powiedziec jezeli jedzie sie samemu czyli przy minimalnym obciązeniu. Wyprzedaz dosc szybko mozna na 3 biegu ciagnie nawet do 105 km/h. Ale i tak trzeba sie 4 razy zastanowc czy zdąze sie schowac.To auto uczy pokory na drodze....Mam silnik na...
1,0
~Kaczka
Fiat Cinquecento
Hatchback 3d 0.7 i 31KM 23kW
Kultura pracy dwóch cylindrów jak "sieczkarnia". Trzęsie się to razem z nadwoziem. Ssanie ustawiane ręcznie co jak na lata 90 jest mocno do tyłu jeśli chodzi o zaawansowanie technologiczne. Osiągi poniżej krytyki. Mam wrażenie, że skuter 50cm przyśpiesza lepiej od tego czegoś. Spalanie? Jak na masę pojazdu i osiągi, dramatycznie wysokie - średnio ok 7L/100km! Dźwięk agregatu pod maską gorszy od agregatów prądotwórczych. Do tego...
2,0
~TOX!C
Fiat Cinquecento
Hatchback 3d 0.7 i 31KM 23kW
silnik działa jakby chciał a nie mógł. jeszcze jak jadę samemu to zniosę całkowity brak "kopa" lecz gdy w aucie jest komplet pozostaje mi tylko założyć maskę żeby nikt nie zauważył, że to ja korkuję miasto. jeśli chodzi o kulturę pracy to do tego pyrkania po kilku miesiącach można się przyzwyczaić. można się również przyzwyczaić do wiecznych problemów z zapaleniem zimnego jeszcze auta. silnik dostał ode mnie 2 gwiazdki bo co jak co, ale...
4,0
~Spider
Fiat Cinquecento
Hatchback 3d 0.7 i 31KM 23kW
Auto tanie w utrzymaniu i w miarę niezawodne. Niestety po 125 tys musiałem wymienić skrzynię. Silnik ogólnie bezawaryjny, suchy, tylko czasem mogą być problemy z gaźnikiem Aisan ponieważ rurki od podciśnienia lubią się przecierać i nietylko. Części są tanie i bez problemu dostępne. Kwestia tuningu 0,7 to raczej tylko tuning wizualny bo z silnika niestety za wiele się nie wyciśnie, a po różnych modyfikacjach będzie o wiele bardziej zawodny.
Dziennik kosztów dla Fiat Cinquecento 0.7 i 31KM 23kW
Średni koszt przejechania 100 km
32,00 zł
7,1
l/100km
8,7
l/100km
Zobacz dzienniki
4,0
~rafibor
Fiat Cinquecento
Hatchback 3d 0.7 i 31KM 23kW
Jak ja tę klase samochodu to nie można narzekać. Jak na razie nie miałem większych problemów. Spotkała mnie jedna dzwina rzecz wystrzeliła mi jedna świeca i uszkodziłą gniazdo w głowicy ale było to spowodowane wadą fabryczną świecy - naprawa tez nie była droga kosztowało mnie to 60zł poza tym nic tylko wymiana oleju, świec i filtrów acha dodam ze auto jest zagazowane od 5 lat i na gazie przejechałem już 80 tyś km i nic sie nie dzieje
Fiat Cinquecento