Szukaj

Lista ocen Fiat Stilo Hatchback (358) - Bezawaryjność (poważne usterki)

Na liście zabraknie 519 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~leszek
Fiat Stilo
Hatchback 1.6 16V 103KM 76kW
do tej pory wymiana cewki 2szt. niedawno-przy 100 tys. łącznik stabilizatora i tyle, żarówki oczywiście, i przy okazji przeglądów czyszczenie przepustnicy bo z czasem obroty flalują i pojawia się komunikat "engine fault" - raz tylko wyskoczył przy ok 50 tys. przebiegu, potem już nie ale regularnie co 20 tys jest czyszczona przepustnica
2,0
~Wiesiek
Fiat Stilo
Hatchback 1.4 i 16V 95KM 70kW
Komputer do bani. I jest bez języka polskiego, co przy ustawianiu, regulacji itp. jest trochę kłopotliwe. Ponadto przy ustawieniu na otwieranie wszystkich drzwi "wysiadał" akumulator. Kiedy ustawiłem na otwarcie drzwi przy kierownicy, za pomoca pilota" wszystko jest dobrze. Dla mnie to dziwne. Teraz właćza sie, zimą, dmuchawa przy chłodnym silniku!
2,0
~grzeh0
Fiat Stilo
Hatchback 1.6 16V 105KM 77kW
Cały układ chłodzenia do bani - dwie wymiany chłodnic głównych, dwie chłodnicy klimy. Kłopoty z komputerem sterującym składem mieszanki, zwłaszcza podczas jazdy na LPG (autoryzowany montaż sekwencyjnej Tartarini za ponad 6 tys.), itd. Najgorsze jest to, że serwisy choć naprawdę się staraja, to nie dają rady i krążę bez przerwy z tymi samymi usterkami.
3,0
~Piotr
Fiat Stilo
Hatchback 1.2 16V 80KM 59kW
Opadająca szyba od strony kierowcy, liczne defekty lakieru (dwukrotnie stała w warsztacie), łacznik stabilizatora lewy (27 tysięcy km)i prawy (40 tysięcy km), piszczący pedał sprzęgła - w serwisie 3 krotnie nie udało im się nic z tym zrobić (Dukiewicz W-wa), przy otwieraniu drzwi skrzpią jak drzwi garażowe, stuki w okolicach licznika,
2,0
~riwo@interia.pl
Fiat Stilo
Hatchback 1.9 16V JTD Multijet 150KM 110kW
Przy 35000 km, popsuł się sterownik wtryskiwaczy. Laweta > serwis. Przy okazji wspomnę, że w serwisie maja zwyczaj wymieniać zepsute części na częsci regenerowane (popsute i naprawione), ja miałem szczęście, bo akurat takiej nie było i po pisemnej zgodzie dyrekcji fiata (sic!) wymieniono mi ten kontroler na nowy.
1,0
~animalservis@interia.pl
Fiat Stilo
Hatchback 1.6 16V 105KM 77kW
przebieg 27500 a już zaliczyłam wymianę sprzęgłą , paska rozrządu , uszczelki pod głowicą !!! , lewa lampa (klosz) się ..pokruszył , padł centralny zamek , itd. na szczęście mam gwarancję więc nie narzekam , serwis nie ma ze mną lekko , starają sie jak mogą ale ...ale za kilika miesięcy sam nie wiem co bedzie się działo....
5,0
~wwwilu
Fiat Stilo
Hatchback 1.6 16V 103KM 76kW
samochód nigdy nie stanął w miejscu i nie zostawił mnie na pastwę losu, nie miałam też problemów z ECU (które tak chętnie wymienia się podczas rozmów o silniku 1.6) pomimo faktu, że znajduje się pod pokrywą silnika i nie został przeniesiony. 1.6 jest idealnym przykładem na powiedzenie „jak dbasz, tak masz”.
2,0
~Bogumił Wiśniak
Fiat Stilo
Hatchback 1.2 16V 80KM 59kW
Jadę z narzeczoną i Jej córką i tą kupa gnoju, za którą zapłaciłem, piszczy mi nie tylko o jakiejś małej żaróweczce z przodu ale i o poważnej usterce silnika (świeca :). Nagminne \"głupie\" komunikaty o usterkach i niemożliwość ustawienia na szybko zegara. To jest projekt na \"włosku\" = bezgłowy.
2,0
~ Łukasz Ożga
Fiat Stilo
Hatchback 1.9 JTD 115KM 85kW
1. Padło wspomaganie elektryczne - do wymiany całe - nowe 3500zł + wymiana, używane 300-600zł plus wymiana 200-400zł. 2. Koło dwumasowe - pada przy różnych przebiegach, mi zaczęło padać przy 160tys km i koszt zakupu koła to 1100zł plus sprzęgło ok 500zł plus wymiana. 3. Notoryczne usterki elektroniki.
3,0
~Ryszard ryszard.torzynski@poczta.onet.pl
Fiat Stilo
Hatchback 1.9 16V JTD 140KM 103kW
Wymiana kompletnego sprzęgła i pompy sprzęgła przy przebiegu ok. 100 000 km przy motorze o mocy 140 kM - to chyba za wcześnie przy równoczesnym założeniu, że auto jest eksploatowane przyjaźnie - bez haka holowniczego, bez bagażnika dachowego w 99% tylko przez kierowcę z niewielkim bagażem.
Fiat Stilo Hatchback