Szukaj

Lista ocen Ford Fiesta VI (230) - Silnik

Na liście zabraknie 107 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Bruner91
Ford Fiesta VI
Hatchback 1.3 70KM 51kW
Silnik mulowaty, niestety, aczkolwiek dość elastyczny . Przede wszystkim niezawodny: rygorystycznie pilnuje wymian oleju (Valvoline 5w30) świece filtry itp i odpukac zawsze chodzi równo odpala od strzalu. Nie rozumiem komentarzy osób które marudzą że główny : po pierwsze to nie limuzyna , a po drugie porównując go do innych aut tej klasy (np renowki ople czy coś z Japonii) uważam że jest przyzwoicie. Jedynie kultura pracy mogła by być...
4,0
~pawelos10
Ford Fiesta VI
Hatchback 1.3 70KM 51kW
Nic specjalnego, do prędkości miejskich i do 90 km/h przyspiesza zadowalająco (Seat Ibiza 3 z silnikiem 1.2 64KM a nawet Felicia 1.3 68KM wydają mi się Żywsze i lepiej reagują na dodanie gazu). Powyżej robi się słabszy ale nie jest tragicznie. V max to 160 na równej drodze we dwie osoby bez bagażu. Spalanie to ok. 6.7 l. W dalszych trasach przy regulaminowych prędkościach zdarzało się zejść poniżej 6l. Rekord to ok 5.5 l/100km przy średniej ok...
4,0
~Axel
Ford Fiesta VI
Hatchback 1.3 70KM 51kW
Silnik nie porywa, nie jest zbyt mocny bo w wersji 1.3 generuje niemożliwie dużo czyli aż 70 qni mechanicznych, jednak Fiesta pomimo ilości kuców podpiętych do tego silnika jest całkiem zwrotna i pozwala się dość wysoko wkręcać i nie zbiera się źle. Poza podstawowymi naprawami zdarzyło mi się raz wymienić przewody i rury idące od chłodnicy ponieważ Fiesta wyrzygiwała cały płyn chłodniczy jaki jej się wlało. Poza tym bez zastrzeżeń, silnik nie...
5,0
~Fiesta
Ford Fiesta VI
Hatchback 1.3 70KM 51kW
Silnik jest OK, jeśli weźmie się pod uwagę do czego został on stworzony. Jest cichy na niskich obrotach, przyśpiesza w miarę żwawo przy niskich predkosciach. Do plusów należy zaliczyć łańcuch rozrzadu, który ogranicza koszty serwisowania i w przeciwieństwie do nowszych konstrukcji np. VW nie trzeba go zmieniać co kilkadziesiąt tys. km. Konstrukcja jest prosta co daje nadzieje na bezproblemowa eksploatacje. Spalanie mogłoby być odrobinę niższe....
4,0
~master22
Ford Fiesta VI
Hatchback 1.4 TDCi 68KM 50kW
Silnik 1.4 TDCI to nie demon prędkości ale też i nie jest aż tak całkiem źle. Brakuje mu troszeczkę mocy (auto bardzo ciężkie jak na te gabaryty, wiele większych aut ma podobną wagę albo nawet mniej) . Ale cóż. Wiedziałem co kupuję. Prze dwa lata eksploatacji silnik zawiódł tylko raz. Podczas wymiany podkładek pod wtryskami okazało się, że wtryski leją (kopcił jak Batory...). Koszt regeneracji 2000 zł. Po za tym zdarzały się problemy z...
3,0
~sirSpooky
Ford Fiesta VI
Hatchback 1.25 i 16V 75KM 55kW
Silnik 1,25 75 KM to minimum do tego samochodu. Zapewnia przeciętne przyspieszenie i w miarę dobrą elastyczność jeśli podróżujemy w 2 osoby. Włączenie klimatyzacji powoduje \"zabicie\" osiągów - odczuwalne w jeździe po mieście, gdzie poniżej 3 tys. obrotów auto nie jedzie. Podczas wyprzedzania w trasie, w celu poprawienia czasu manewru, konieczne jest wyłączenie klimatyzacji. W porównaniu z Oplem Corsa 1,2 75 KM przyspieszenie i prędkość...
4,0
~Jacek
Ford Fiesta VI
Hatchback 1.4 TDCi 68KM 50kW
Problemem jest turbodziura. Dla świerzego kierowcy (żona) będzie propblem dusznia silnika, zwłąsza po przesiadce z benzyny (kurs na Yaris) albo... np Saxo. Najpierw nie dzieje się nic i jak nie dodasz sporo gazu to zdławisz. Potem nagle wyrazny kop, ładnie ciągnie do 3500 rpm i powoli się kończy. Saxo ma sporo gorsza dynamike ale w całym zakresie ciągnie równo jak po sznurku. Ciekawostka - na tej samej trasie 2 auta jechały równolegle i Fiesta...
5,0
~Czarek
Ford Fiesta VI
Hatchback 1.3 58KM 43kW
Silnik jest naprawdę wspaniały jeśli chodzi o niezawodność - został przemyślany bardzo dobrze, pomimo sporego przebiegu nie ma w nim co wymienić. Koszt części mechanicznych nie jest zbyt wysoki, więc jeśli elektryka nie nawali to naprawdę ekonomiczne auto. Pod względem spalania i mocy - nie jest tak kolorowo. Spalanie na benzynie mogłoby być mniejsze, trzeba go trochę przygazować, gdy chcemy ruszyć pod górkę. Przyspieszenie to pojęcie nie...
3,0
~Ub11
Ford Fiesta VI
Hatchback 1.4 16V 80KM 59kW
Silnik bardzo nieelastyczny (np. względem Fabii 1.4), ogólnie jakoś tak dziwnie schodzi z obrotów z takim lekkim świstem. Pracuje też dosyć głośno - słychać dziwny pomruk, jakieś grzechotanie, jakby pasek rozrządu miał zaraz pęknąć. Dynamika DOSYĆ niezła, ale nawet przy 2,5 tys obr/min z 4 biegu musisz się 2 razy zastanowić przed wyprzedzaniem - coż- małolitrażowa benzyna;], no ale nie ma co przesadnie wymagać - w końcu to raczej miejskie auto.
4,0
~mw
Ford Fiesta VI
Hatchback 1.4 TDCi 68KM 50kW
Silnik mało elastyczny do jazdy trzeba trzymać obroty powyżej 2000. Kultura pracy bardzo przeciętna, pomimo wygłuszenia komory silnika - głośny.Należy pamiętać aby nie wyłączać silnika zaraz po zatrzymaniu.Silnik turbo potrzebuje małej zwłoki,kwestie odpowiedniego smarowania.Pierwsza naprawa po 49500km "przekaźnika świec żarowych". Zapaliła się kontrolka "koło zębate z wykrzyknikiem". Naprawa na gwarancji w ASO pomogła.
Ford Fiesta VI