Szukaj

Lista ocen Ford Focus II (695) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 485 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~piteras
Ford Focus II
Hatchback 5d 1.6 Duratec Ti-VCT 115KM 85kW
tutaj nic nie będę się rozpisywał bo zawiecha cool,to co piszą jak pieknie pokonuje się tym autem zakręty to ja tylko to potwierdzam, jedynie troszkę głosu od silnika, powyżej 120km/h w kabinie ale ja mam radio sony 8 razy głośnik wiec wystarczy tylko je włączyć i po sprawie, mnie naprawdę to nie doskwiera .
5,0
~miszcz kierownicy
Ford Focus II
Kombi 1.6 Duratec 100KM 74kW
Układ jezdny też oceniam na 5. miałem kombiaka i w zakrętach trzymał się bardzo dobrze. zero jakichkolwiek lózów na kierownicy. Pene prowadzenie, samochód swietnie reaguje na gwałtowne ruchy kierą. Troszkę twardy zawias ale to kwestia upodobań, dla mnie twarde zawieszenie było bardzo ok.
5,0
~damianoso
Ford Focus II
Hatchback 5d 1.6 Duratorq TDCi DPF 109KM 80kW
Zakręty przy prędkości 80km/h to dla Focusa bułka z masłem - jeździłem Seicento, Polonezem, Cordoba, Astra, Felicia (moze to nie demony drogi) i Ford bije je na głowę. Gdy przede mną jechały samochodu pokroju Peugeot czy Volkswagen widzialem jak sie meczyly. Ja wjezdzalem w ten sam zakret jak w maselko:)
5,0
~Wilhelm
Ford Focus II
Hatchback 5d 2.0 Duratorq TDCi 136KM 100kW
auto jezdzi jak po szynach ale to nie wazne, najwazniejsze ze zawieszenie CICHE i komfortowe jak na ta klase i nie przesadzono z twardoscią, bo wszystkie auta w tej klasie dorze sie prowadzą, ale tylko niektore maja przy tym ciche i trwale zawieszenie, m.in. focus, octavia, golf, corolla... (z tego segmentu)
5,0
~Mat.
Ford Focus II
Focus C-Max 2.0 TDCi 136KM 100kW
Przejechałem 55 tyś. kilometrów. Po prostu pięknie! Brak jakichkolwiek problemów, żadnych (przez innych opisywanych) stuków, buczeń itp. Bardzo mi odpowiada sprężystość i trzymanie się drogi. z ESP nie ma szans na poślizg. Fajnie! Tutaj uczciwe 5 gwiazdek i żadnych komentarzy wśród usterek.
4,0
~andy
Ford Focus II
Focus C-Max 2.0 TDCi 136KM 100kW
Dobre choć twarde zawieszenie, na nierównosciach poprzecznych słychać stuki.Jak na polskie drogi nie powiny byc stosowane opony o charakterystyce sportowej. Super skuteczne hamulce. Zatrzymujący mnie na radar policjant był pod wrażeniem i dopytywał co on/ samochod / ma. Skończylo sie na pouczeniu.
5,0
~Paweł S.
Ford Focus II
Hatchback 5d 1.6 Duratec 100KM 74kW
Mam kiepski dojazd do pracy, więc po 120000 km musiałem wymienić 4 amortyzatory (2 pociekły), 2 drążki kierownicze, sworzeń w przednim, lewym kole oraz "zreaktywować" maglownicę. Tylny wielowahacz jest w bardzo dobrej kondycji. Mechanicy uważają go za wzór :).
5,0
~WS Focus 2
Ford Focus II
Hatchback 5d 1.8 Duratorq TDCi 115KM 85kW
Rzeczywiście to jedna z najmocniejszych stron tego samochodu. We wcześniejszej ocenie podawałem że samochód lepiej mógłby się trzymać drogi, po wymianie amortyzatorów i opon sytuacja poprawiła się. Komfort podróży na wysokim poziomie. Z płyty podłogowej Focusa korzysta Mazda i Volvo
5,0
~pepe
Ford Focus II
Kombi 1.6 Duratorq TDCi DPF 109KM 80kW
Prowadzenie to sama przyjemność. Samochód pewnie trzyma się drogi, nie ma żadnych nerwowych zachowań. W mojej wersji mam możliwość regulacji siły wspomagania i świetnie się to sprawdza. Samochód nie daje po sobie odczuć, że jedziemy załadowanym po brzegi kombi.
Dziennik kosztów dla Ford Focus II
Średni koszt przejechania 100 km
35,33 zł
6,4
l/100km
9,1
l/100km
10,5
l/100km
Zobacz dzienniki
4,0
~A. M. Ford ?
Ford Focus II
Kombi 1.6 Duratec Ti-VCT 115KM 85kW
NIE NA POLSKIE DROGI. Zbyt slabe zawieszenie sprawia ze trzeba je czesto wymieniać. Naprawy natomiast tanie nigdy nie będą bobyle co bummm 250zł poszło. Tylnie łozyska szybko(i nie tylko one tak dla jasnośći)padają cena zamienika od 250 do 380 zl plus wymiana.
Ford Focus II