Szukaj

Lista ocen Ford Focus II (695) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 485 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~adamski
Ford Focus II
Hatchback 5d 1.6 Duratorq TDCi DPF 109KM 80kW
Mistrz - trzyma się jak przyklejony. Jedynie przeszkadzają mu poprzeczne drobne garby. Na zakrętach - pewniak. Zawieszenie jeśli chodzi o precyzje i pewność pokonywania zakrętów na poziomie Alfy Romeo 159 jednak ma przewagę zero serwisu jak u mnie do 80 tys. wymienione drobne śruby z tyłu koszt w ASO 200 zł-super
5,0
~Baniol4
Ford Focus II
Hatchback 3d 1.4 Duratec 80KM 59kW
Najlepszy układ jezdny z jakim miałem do czynienia. Słyszałem że Fordy się dobrze prowadzi i potwierdzam tą informacje. Bardzo precyzyjnie wchodzi w zakręty, nic nie stuka, nic nie puka, szeroki jak dla mnie też kąt skrętny, nie mam się do czego przyczepić. Hamulce bardzo czułe, nawet aż za bardzo.
5,0
~Chenaf
Ford Focus II
Hatchback 5d 1.6 Duratec 100KM 74kW
Focus ma to do siebie, że skręca naprawdę znakomicie. Zawieszenie i układ jezdny to zdecydowanie jeden z większych plusów tego auta. Nie można się do niczego przyczepić, rewelacyjna robota ze strony koncernu Forda ! Wejście w zakręt z nieco większą prędkością niż zazwyczaj to dla Focus'a żaden problem.
5,0
~szary11
Ford Focus II
Kombi 2.0 Duratorq TDCi 136KM 100kW
Precyzyjne prowadzenie, nierówności dobrze pochłaniane, Układ kierowniczy (3 tryby wspomagania) pozwala dobrze panować nad autem. Po mondeo trochę przeszkadzała mi głośność pracy - wyciszenie jest gorsze. Po roku eksploatacji przestało mieć to znaczenie. Pewnie zachowuje się pod obciążeniem.
5,0
~kierowca
Ford Focus II
Kombi 1.8 Duratec Flexifuel 125KM 92kW
wielowahaczowe zawieszenie to bajka, idealnie trzyma sie drogi, nawet przy wchodzeniu w zakręt z większymi prędkościami. kilka razy był wyraźnie odczuwalny poślizg przy dużej prędkości powyżej 100 km/h na wodzie i bez probelmu dało się Focusa wyprowadzić lekko kontrując kierownicą.
3,0
~FrancooZ
Ford Focus II
Hatchback 5d 1.6 Duratec 100KM 74kW
I tu zaczynają się schody... Po niecałych 40000km już mam wymienioną kolumnę kierownicy i listwę skrętną (cały komplet - dobrze, że samochód jest na gwarancji). Teraz do wymiany są obydwa przednie przeguby. Stukają jak szalone przy ruszaniu do przodu, a później do tyłu ze stanu zatrzymanego.
5,0
~Pit
Ford Focus II
Hatchback 5d 2.0 Duratorq TDCi 136KM 100kW
Jeździłem przez 5 lat pierwszą generacją, gdzie zawieszenie i układ kierowniczy były rewelacyjne, tu jest podobnie:) Jedyna różnica to nieco wyżej środek ciężkości, ale mimo to nie przechyla się nadmiernie w ostro pokonywanych zakrętach. Jak na 17calowe felgi b.dobrze tłumi niedoskonałości naszych dróg
5,0
~kolofix
Ford Focus II
Kombi 2.0 Duratec 145KM 107kW
Jak to w Focusie zawieszenie jest sztywne i trzyma auto przyklejone do drogi. Tutaj nie ma kompromisów. Kierownica ma 3 tryby pracy: normalny, komfortowy i sportowy - do koloru do wyboru :) Hamulce 4 tarcze zatrzymują auto momentalnie. Zdziwił mnie stosunkowo mały promień skrętu co jest oczywiście na +.
5,0
~Asmo
Ford Focus II
Hatchback 5d 1.6 Duratec Ti-VCT 115KM 85kW
Tutaj jest doskonale! W czasie deszczu - obfitego (zaczela sie powodz) na zakretach na drodze ekspresowej przy predkosci 120 km samochod trzyma sie drogi jak przyklejony. Zawieszenie w wersji Golden - X troche twarde ale mozna sie szybko do niego przyzwyczajic. Gdyby tylko drogi w miastach byly lepsze!
4,0
~Lancer1990
Ford Focus II
Hatchback 5d 1.6 Duratec Ti-VCT 115KM 85kW
Precyzyjny układ jezdny z w miarę twardym zawieszeniem. Wielka frajda jechać tym samochodem po krętej drodze. Prowadzi się pewnie i zdecydowanie. Ocenę obniżają hamulce bębnowe z tyłu co powiewa trochę tandetą oraz słaby ręczny. Złapanie poślizgu zimą na parkingu nie było zbytnio możliwe niestety.
Ford Focus II