Szukaj

Lista ocen Ford Focus II (695) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 485 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
2,0
~Teskan
Ford Focus II
Kombi 2.0 Duratorq TDCi 136KM 100kW
Wersja ze sportowym zawieszeniem. Ten model nie zna pojęcia \'\'komfort\'\' Inżynierowie zapomnieli że jezdna czasem bywa dziurawa... Twardy jak deska. Na dziurach robi się nerwowy, dobija na dziarach. Nie lubi żadnych wybojów, śpiących policjantów itd. Stworzony na gładkie drogi - wtedy jeździ prawie jak po szynach. Łapie koleiny (dość bezpośredni ukł. kierownicy - chyba nie ma innego auta w tej klasie z takim układem).
5,0
~atom_no1
Ford Focus II
Hatchback 5d 2.0 Duratorq TDCi 136KM 100kW
W mojej wersji nie ma żadnego układu kontroli trakcji i mimo tego nie miałem nigdy nieprzewidzainych problemów z przyczepnością. Uważam jednak iż do tej mocy i momentu powinieno być montowane w standardzie TRC, ponieważ na mokrej drodze nawet lekko przyspieszając gaz koła napędowe zrywaja przyczepność (opony 215/50r17). Hamulce pracują lekko a pedał hamulca ma duży skok, czasami sprawia wrażenie zbyt miekkiego.
5,0
~Pitt
Ford Focus II
Hatchback 5d 2.0 Duratorq TDCi 136KM 100kW
Prowadzenie świetne, genialnie działa ESP - wkracza dość szybko do akcji ale bardzo łagodnie i momentalnie odpuszcza jak jest już pełna trakcja. Zawieszenie zestrojone jest dość twardo, ale dobrze tłumi nierówności. Mam 17 calowe alufelgi. Jedyny minus w stosunku do pierwszej generacji to wyżej umieszczony środek ciężkości co sprawia lekkie wychyły karoserii na ostro pokonywanych zakrętach
5,0
~cosby
Ford Focus II
Focus C-Max 1.6 TDCi 109KM 80kW
Jak na minivana super. Nie potrzeba żadnych ESP - bez problemu wyprowadzisz z ewentualnych drobnych poślizgów. Do tej pory jeździłem Zafirką - tam ESP po prostu musi być, a tutaj proszę - w pełni czujesz, co się dzieje z samochodem. No ale oczywiście współcześnie ESP może być. Ważne jednak, że prowadzi się dobrze, nawet bez tego systemu. Ocena doskonała za zawieszenie w tej zabudowie samochodu.
5,0
~MikeG
Ford Focus II
Hatchback 5d 1.6 Duratec 100KM 74kW
Układ kierowniczy działa z wyczuwalnym oporem, ale jest bardzo precyzyjny. Zawieszenie dość twarde (wersja \"Sport\"), niemniej jednak zapewnia doskonałe wyczucie i dynamikę prowadzenia. Nie męczy podczas jazdy na wprost i gwarantuje pewną jazdę po zakrętach. Słabo wyciszone tylne nadkola i charakterystyka pracy zawieszenia powodują czasem dyskomfort u pasażerów tylnej kanapy. Doskonałe hamulce!
1,0
~Guer
Ford Focus II
Kombi 1.6 Duratorq TDCi 90KM 66kW
i tutaj można napisac laborat.tragedia, nie wiem, czy sie tutaj zachwalac.auto z polskiego salonu, w polsce serwisowanie i wpada w wibracje w zakresie 80-100 km/h. serwis bezradny. jak dotad wymienili przeguby wewnetrzne, oslony przegubow i lozysko polosi. naprawa za 3 tys a efekt zerowy. podbno w focusie musi rzucac na boki przy przyspieszaniu, bo to wielowachacz - slowa pracownika serwisu
5,0
~JJ
Ford Focus II
Kombi 1.8 Duratorq TDCi 115KM 85kW
Z tego slynal pierwszy Focus, i w II generacji jest rownie dobrze - sprezyscie i pewnie. Prowadzenie jest wysmienite, samochod plynnie pokonuje zakrety (w rozsadnych predkosciach, oczywiscie), nie wychyla sie na boki nadmiernie, nie slychac zadnych stukow. Po 160 tysiacach kilometrow brak powaznych awarii (lacznikow stabilizatora nie licze, bo to kosztuje grosze i mozna samemu w garazu wymienic).
5,0
~zjk@op.pl
Ford Focus II
Hatchback 5d 1.6 Duratorq TDCi 90KM 66kW
Zawieszenie sztywne, bardzo pewne, a przy tym wystarczajaco komfortowe. Uklad kierowniczy to rewelacja - bardzo precyzyjny, besposredni, idealnie wywazony. Po przesiadce z niektorych samochodow moze wydawac sie na poczatku, ze pracuje zbyt ciezko, ale po paru km stwierdzasz, ze to wlasnie inne pracuja zbyt lekko, a ten jest w sam raz. Mam kola 15 cali, a wydaje mi sie, ze 16 bylyby idealne na nasze drogi.
5,0
~Szymen
Ford Focus II
Hatchback 5d 1.6 Duratec Ti-VCT 115KM 85kW
Najmocniejszy punkt tego samochodu. Zawieszenie to idealny kompromis pomiędzy komfortem i dynamiką. W zakrętach zachowuje się jakby jechał po szynach, niezależnie od prędkości a przy tym fajnie wybiera nierówności. Siła wspomagania kierownicy dobrana według mnie idealnie (lekko ale nie za lekko). Hamulce są wręcz zabójcze! Potrzeba się chwilę z nimi oswoić aby nie zrobić sobie krzywdy :)
4,0
~Piotr
Ford Focus II
Focus C-Max 2.0 TDCi 136KM 100kW
Dobry na idealne drogi, włoskie suche autostrady- gorzej u nas a na podłużnych rynnach beznadziejnie- 2x samochodzik uciekł z toru jazdy nieomal doprowadzajac do czołowego ;( Tej wady zaden serwis przez trzy lata ni zdjagnozować ni poprawić nie potrafi. na rynnach autko yje swoim życiem. Drogi czytaczu- to jest moje... pietnaste autko i wiem co mówie- ten samochodzik na rynnach pływa !!!!
Ford Focus II