Szukaj

Lista ocen Honda Civic VIII (507) - Skrzynia biegów

Na liście zabraknie 226 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~kornel
Honda Civic VIII
Sedan 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
Automat. Trzeba sie do niego przyzwyczaić, ale biegi dobierane są doskonale. Ponadto ma wszystkie pozytywy automatu (komfort prowadzenia w mieście, zatrzymywanie sie pod górkę, itp) ale także negatywy (skrzynia manualna, zwłaszcza przy szybkim wyprzedzaniu jest nie do zastąpienia).
5,0
~Johnny
Honda Civic VIII
Hatchback 5d 2.2 i-CDTi 140KM 103kW
Dość precyzyjna i dobrze zestrojona, nie za długa i nie za krótka. Ważne by co ok 3 lata zmieniać olej na właściwy MTF. Na lokalnych drogach nie ma po co używać 6 biegu. Na autostradzie przy ok 130 na 6 biegu można uzyskać świetne spalanie.
5,0
~KonanekAD
Honda Civic VIII
Hatchback 5d 2.2 i-CDTi 140KM 103kW
Japońskie skrzynie biegów są baaaardzo przyjemne przy ich używaniu. W tych Civicach jeżeli 2ka zgrzyta lub co jakiś czas nie chce wchodzić, to trzeba się przyjrzeć wysprzęglikowi bo zmiany oleju w skrzyni czy płynu w systemie sprzęgła nic nie da.
3,0
~Adi
Honda Civic VIII
Hatchback 5d 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
Niestety głównym mankamentem jest hacząca dwójka, która czasami nawet potrafi wypaść chwilę po wrzuceniu biegu. Z tego co się dowiedziałem mój przypadek nie jest czymś niezwykłym - ta skrzynia tak ma. Oprócz tego reszta biegów wchodzi bez zarzutu.
4,0
~majic777
Honda Civic VIII
Hatchback 5d 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
6 biegów w automacie daje naprawdę radę. Fakt, że nie jest do końca w pełni automatyczna skrzynia. Jedna usterka, zablokowało wsteczny bieg i musiałem skorzystać z serwisu. Problem rozwiązało wgranie nowego sftu i latało sie bardzo przyjemnie.
4,0
~Emil Olborski
Honda Civic VIII
Hatchback 5d 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
Pracuje dość przyjemnie. Mogłaby mieć minimalnie krótsze skoki. Największą wadą jest to, że czasami przy bardzo dynamicznym przyspieszaniu trzeci bieg potrafi nie wejść... Oczywiście wiem już o tym i rzadko mi nie wchodzi, ale trzeba na to uważać.
4,0
~Łukasz
Honda Civic VIII
Hatchback 5d 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
Krótki skok lewarka skrzyni oraz dosc długie przęłożenia pozwalają na komfortową jazdę. Skrzynia pozwala na przejechnie miasta na dwójce lub na trójce co nalezy uznac za zaletę. Niestety całoksztł psuje dosc głosna jej praca (dzwiek pracy lewarka).
3,0
~volk3r
Honda Civic VIII
Hatchback 5d 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
Tutaj jest średnio, dwójka często stawia opór. Jedynka również potrafi być oporna. Tyle lat produkcji i nadal nie da się zrobić idealnie działającej skrzyni biegów? Kiepsko to mnie najbardziej denerwuje w tym samochodzie podobno ten model tak ma!
3,0
~Tomek J.
Honda Civic VIII
Hatchback 5d 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
Dużym plusem jest 6 biegów,biegi wchodzą precyzyjnie, skrzynia niczym nie wyróżnia się na tle konkurencji, natomiast jeżeli chodzi o porównanie z grupą vw, trochę odstaje; głównie z powodu mniej wygodnego lewarka zmiany i skrzypiącego sprzęgła.
Dziennik kosztów dla Honda Civic VIII
Średni koszt przejechania 100 km
34,67 zł
7,4
l/100km
8,2
l/100km
9,2
l/100km
Zobacz dzienniki
5,0
~Marcin, Poznań
Honda Civic VIII
Hatchback 5d 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
6 biegowa ręczna skrzynia w tym samochodzie to istna poezja. Biegi wchodzą gładko i miękko bez żadnych zgrzytów i zacięć. Przy 60 km/h można już jechać na 6-tym biegu i auto nie dosyć, że mało spala wówczas to nadal potrafi przyspieszać :)
Honda Civic VIII